Kdo si myslí, že je?! Bůh?

1.3K 95 11
                                    

Eren
Levi

"Co si myslíš, že děláš?! A proč ta dívka brečí?!"

Dívka se ke mě rozeběhla a objala mě. Já jí objal zpět a nechal si promáčet košili na rameni. Když se trochu uklidnila, poslal jsem jí za jejími kamarády.

"Kam si myslíš, že jdeš, huh?! Ptám se tě už podruhé, tak laskavě odpověz. Proč brečela?"

"Chce být moje holka. Řekl jsem jí ne. Nevím, proč z toho dělala drama."

"Jak jsi jí to řekl?"

"Že ne, moje holka nebude, není můj typ."

"Na dívky musíš být jemnější! Samozřejmě, že se tím pádem rozbrečela."

Proč mu to vlastně říkám? Normálně už by ležel na zemi jako kulička. Hm, jsem moc hladový. Kašlu na to. Otočil jsem se na patě a vydal se -konečně- do jídelny. Zastavila mě ruka na mém zápěstí.

Chvíli blábolil něco ohledně toho, že mám být jemnější. Podle drbů by mě měl zmlatit, proto jsem byl v pozoru. Proto mě asi dost překvapil jeho další krok. On se otočil na odchod! Tak to ne chlapečku, já určuju, kdy je konec debaty. Chytl jsem ho za zápěstí a trhl mým směrem. Dopadl mi na hruď. Chvíli se nic nedělo, pak do mě začal bušit jeho malými pěstmi. Můj pohled upoutaly jeho červené tváře. Á, tady se někdo stydí. Teda doufám. Aby je neměl třeba červené, protože jsem ho vytočil.

Co si myslí, že dělá?! Já mám hlad. Když jsem si uvědomil, že pěsti asi na něj neplatí, rozhodl jsem se mu zabránit v tvoření potomků. Ano, měl jsem v plánu ho kopnout do rozkroku. Už jsem se napřahoval, když jsem se zničehonic objevil mezi jeho rukama, zády opřený o zeď. To už jsem byl rudý i na zadku.

"You are so fucking kawaii, when you are blushing. I will make you mine."

"Kdo si myslíš, že jsi bůh?!"

"Hm, můžeš mi tak říkat, ale preferoval bych oslovení Eren."

Rukou mi sjel na zadek, který zmačkl, a odešel. Nechal mě tam stát s rukou před rudým  obličejem a snažíc se vydýchat šok, který mi způsobil.

Nejradši bych ho udělal mým hned na místě, ale zaprvé: je to moc riskantní a zadruhé: ještě je moc brzo. Tak jsem si aspoň sáhl na ten jeho zadeček, před odchodem. Brzo, už brzo budeš jen mým.

"Yes, Master." /Ereri [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat