Je konec!

1.4K 98 33
                                    

Ve dveřích, ne, ne ve dveřích, to bych se ještě stihl úkryt, ale přímo přede mnou stal můj ex. Erwin Smith. Hajzl, který mě po době celého naše vztahu, chtěl pouze jako šukací pannu. Já jak debil věřil, že mě miluje. Pak mi Hanji řekla pravdu.

Abyste se tak blbě neptali, opila ho a on jí vše přiznal. To je tak 3 roky zpátky, když jsem byl nezkušený a naivní šestnáctiletý harant. Hned po ukončení našeho vztahu jsme se přestěhoval. Netuším, jak mě mohl ksakru najít!

Ne Levi, nebuď hned paranoidní, určitě je tu jen na návštěvě nebo je tu pracovně nebo tudy jen projíždí a stavil se zde...

"Konečně jsem tě našel Levi."

Ok. Tak jsem nebyl paranoidní. Měl jsem poslechnout svůj šestý smysl, nebo jak se to jmenuje, a rovnou ho nechat vyhodit. Však bych si důvod našel.

Beze slova jsem se otočil, a měl v plánu odkráčet do zadní části kavárny kam zákazníci nesmí. A také bych to pravděpodobně udělal, kdyby mě nezastavila něčí ruka na zápěstí.

"Ihned mě pusť Erwine," řekl jsem to dost nahlas a výhružně, že mě opravdu pustil, tím pádem jsem mohl pokračovat v chůzi, "co mají dneska všichni s tím mě zastavovat skrz mé zápěstí? Akorát tam budu mít modřinu."

Erwin na mě koukal dost nechápavě.

"Co chceš!?"

"Tebe."

Hm, tak koukám, že se Erwin probral z šoku.

"Zapomeň. Dost jasně jsem ti řekl, že je mezi námi konec a že už v životě nechci vidět to tvoje přerostlé obočí. Takže mi dej laskavě pokoj a bez keců vypadni. A co lépe, vůbec se sem nevracej!"

Ha, znova se mi povedlo ho přivést do šoku. 2-0 pro Leviho, i když nevím jestli se to předtím počítá.

Asi bych to měl vysvětlit. Po délku našeho vztahu jsem s ním takhle nemluvil. Vlastně by ho dost udivilo, kdyby věděl rozdíl mezi tím jak jsem se choval předtím a jak se chovám teď.

Hodil jsem po něm můj proslulý vražedný pohled (obrázek nahoře), otočil se na patě a odešel. Erwin bez jediného slova opustil kavárnu.

Nakonec směny jsem musel vynést odpadky. Jak mě to nebaví.

Otevřel jsem dveře do postranní uličky s kontejnery a zmrzl v pohybu.

"Tak vy pracujete jako maid? Vypadáte kawaii a k nakousnutí. Hned bych ohnul o zeď."

Tu poslední větu jsem neměl pravděpodobně slyšet, protože to už řekl v šepotu. Ale kvůli tichu, je tu slyšet vše. Shit! Jak je možný, že mě ta představa láká?

"Co tu chceš spratku?"

Správně Levi, hlavně nic neukázat.

Po chvíli tichu, při kterém jsem koukal všude možně, jen ne na Erena, jsem si všiml papírku. A jako správný cleaning freak jsem ho musel uklidit. Zrovna jsem se pro něj ohýbal, zapomínajíc, že Eren je pořád tady. Však on o sobě dal vědět, protože zvednutí sukně ze zadu nemohl zavinit vítr, když je dnes bezvětří. Rychle jsem si stoupl, otočil se na něj, čímž jsem mu vytrhl ten cíp sukně v jeho rukou, a otočil se na něj s rudými tvářemi a rukama na sukní, držíc jí co nejvíc u těla, v případě něčeho podobného.

"Promiňte, pane zástupce, ale já si nemohl pomoct. Byl jste tak sexy, když jste dával na obdiv vaše tělo. Hlavně ten k nakousnutí zadeček."

Z šoku jsem ani nic nedělal. To jsem však napravil o pár minut později. Začal jsem na něj křičet něco ohledně toho, že je to sexuální harašení (?). Pak jsem se rychle otočil a třískl za sebou s dveřmi.

Než jsem je ale zavřel úplně, uslyšel jsem větu, která mě rozhodila ještě víc.

"Však jednoho dne budete můj. Jen já budu ten kdo na vás bude moct šahat a šukat tu vaši prdélku. A jestli na vás ten obočnatec ještě jednou sáhne, zařídím, aby si už v životě neužil!"

Zády jsem se opřel o dveře a ruce dál před pusu.

Kurva!

Jen z té představy se mé tělo zachvělo vzrušením. Jak mě může vzrušovat spratek jako Eren?

Nevím, jak dlouho jsem tam stál, ale po nějaké​ době se po mě přišla shánět šéfová. Asi jí dost vyděsil pohled na mě, protože se mě zeptala jestli je mi dobře. Když jsem jí odbyl s tím, že mi nikdy nebylo líp, podívala se na mě dost nechápavě.

"Yes, Master." /Ereri [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat