Kurva!

1.3K 91 22
                                    

Vyčerpaně jsem se vláčel domů. A to mě ještě čeká práce. Chjo. Já nechců.

Prošel jsem brankou -která se kupodivu nerozpadla- a vzal za kliku, v plánu si otevřít a vejít do domu.

Co to kurva?!

Klika mi zůstala v ruce a já koukal skrz mezeru, kde dříve stávaly dveře, na vybavení naší předsíně. Když jsem se probral z šoku, přesměroval jsem svůj pohled na dveře na podlaze. OK, když nemáme rozbité vrátka musí se nám rozbít něco jiného! Vešel jsem do domu, pořád s klikou v ruce, a dveře opřel o stěnu. Pak jsem si sundal tašku z ramene a přitáhl takovou tu stěnu, za kterou se lidi převlíkají, aby nám nahradila dveře. Ještě štěstí, že je léto.

Poté se vydal nahoru po schodech, vešel hned do prvních dveří napravo a pohlédl na Mikasu. Dnes nebyla tak bledá jako ostatní dny.

Ticho v místnosti prolomil Mikasin tichý hlas.

"Tak co se dnes stalo?"

Už po několikáté jsem byl překvapen naší blízkostí. Vím, že sourozenci mají dost křehký a přitom tak pevný vztah a že mnohdy poznají, že se něco děje, ale to, že mnohdy Mikasa poznala jakou mám náladu nebo to, že se něco stalo -ať už něco špatného nebo dobrého- jen z jednoho jediného pohledu na mě, mě dokázalo překvapit vždycky.

"Ále, dnes jsem se ani pořádně nenajedl a to jen kvůli tomu, že jedna osoba rozbrečela dívku. Nejradši bych ho uškrtil. Už je to popáté od začátku tohohle týdne a to je teprve úterý!..."

"Už nic říkat nemusíš. Zase Eren, co?"

Na to jsem jí pouze odpověděl "Hmm"
a otázkou co by si dala k obědu. Po odpovědi jsem se vydal do kuchyně a vyndal potřebné ingredience.
___________________________

Po obědě jsem se vydal do mé práce. Aby mi cesta utekla rychleji, strčil jsem si sluchátka do uší a pustil můj playlist.

Otevřel jsem dveře, pozdravil šéfovou a vydal se do převlékárny, kde jsem si oblékl uniformu, odpovídající dnešnímu tématu. Ano, uhodli jste, pracuju v  maid-kavárně zaměřené na gaye, lesby, trans a bio.

Stoupl jsem si ke dveřím a čekal na zákazníka. Při zvonku jsem se automaticky uklonil, všiml si pánských bot, a se slovy: Vítejte, mistře. Když jsem se vrátil do původní polohy, málem mě trefil šlak.

Kurva!

"Yes, Master." /Ereri [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat