Annemin ve abimin evde olmamasını fırsat bilerek adımlarımı odama yöneltirken beynimin içinde olan sesler düşüncelerim ve hareketim sayesinde sessizlik sularında yüzmeye başlamışlardı çoktan.
Odama girdiğimde makyaj masama yönelip çekmeceme sakladığım küçük kutuyu alıp çalışma masama ilerledim. İlk olarak çıkardığım kağıt ve tükenmez kalem ile düşüncelerimi kağıda dökmeye başladım.
Sonra ise kutunun dibinde olan jileti alıp banyoma geçtim bir elimde jilet bir elimde olan son mektubum ile dikildiğim küvetin önünde son bir kez arkama bakma isteğimi bastırdım.
Elimdeki mektubu ve jileti lavabonun kenarına koydum ve küveti doldurmak için ilerlemeye başladım. Suyu açtığımda en azından canımın daha az yanması için en soğuk derecesini ayarladım. Su dolarken abimin odasına gidip eski bir tişörtünü alıp üstüme geçirdim dizim bir karış üstünde olduğu için elbise gibi duruyordu.
Tekrar banyoya geçtiğimde küvetin dolduğunu hatta taştığını bile gördüğümde suyu kapatma gereği duymadım. Ayaklarıma gelen su ile istediğim derece soğuk olduğunu anladım. Mektubu lavabonun aynasına asarak kapıyı kilitlemeye gittim.
Geri döndüğümde jileti alarak küvete doğru ilerledim. İlk ayağımı soktuğumda bir ürperti hissettikten sonra yavaşça vücudumu da soktum. Islanan kollarımı küvetin kenarlarına koyarak elimde jileti yavaşça çevirmeye başladım.
Son kez yaşadıklarımı düşündükten sonra sağ elimdeki jileti sol kolumun bilek hizasına getirdiğimde yaşadığım o korkunç an gözlerimin önünden geçince hiç düşünmeden uzun bir kesik attım sol koluma ve kısa bir süre akan kanları izledim. Gözlerimden akan yaşlara engel olmak istercesine sımsıkı kapattım gözlerimi ya da acımın hıncını göz kapaklarımdan almak istercesine.
Jileti yavaşça sol elime aldığımda aynı çiziği belkide daha derin olanını çizmek için sağ bileğime hizaladım jileti. O sırada aşağıdan gelen annemin sesiyle hokkalı bir küfür savurdum sessizce. Bileğimi hızlıca kesip o anki acıyla daha çok ağlarken kanımın küvetin içindeki suyla dışarı çıktığını gördüm. O sırada bu günün doğum günüm olduğu aklıma gelince buruk bir şekide gülümsedim. Aynı gün geldim aynı gün gideceğim.
Acıyla gözlerimi kapatırken aklımda tek bir şey vardı.
Artık acı çekmeyeceğim...
Daha sonra ise annemin çığlıkları ve kapıyı yumruklamasıyla bilincimi kaybedişim...
Başlangıç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞLANGIÇ
RandomSon kez yaşadıklarımı düşündükten sonra sağ elimdeki jileti sol kolumun bilek hizasına getirdiğimde yaşadığım o korkunç an gözlerimin önünden geçince hiç düşünmeden uzun bir kesik attım sol koluma ve kısa bir süre akan kanları izledim. Gözlerimden a...