Sanırım bu, Tanrı'nın işine karışmak oluyor ama bilirsin ben sabırlı değilimdir. Sana acı çektirme isteğim her geçen gün büyürken kendimi nasıl zapt ettiğimi hatırlıyorum da, tebrik etmeliyim kendimi.
Evet Midorima Shintaro, amnezi geçirdim ama seni gördüğüm an her şeyi hatırladım. Sinirliyim, bana yalan söyleyip söylememek arasında kalmana sinirliyim. Hani dürüsttün sen?
O, seni gerçekten de tanımak istemeyeceğim birine çevirmiş. Yalancı birine.
Ah pardon, bunu söyleyecek konumda değilim. En nihayetinde bu hikayedeki yalancı benim.
Sana yazdığım son notu hatırla Shin-chan.
Acılarım, kasvetim ve senin yokluğunla boğularak harmanladığım bu umutsuzlukların, senin de canını acıtması dileğiyle.
Şimdi düşüneceksindir, intihar ve diğerleri... hepsi bir plan mıydı? Hayır değildi. Seni görene kadar bunu düşünmemiştim.
Şu an bile acı çekiyorum. Sana ihtiyacım olduğunu söyleyemesem bile anlaman için her gece Tanrı'ya dua etmeme rağmen gelmedin, ölmek üzereydim ve bir anda ortaya çıktın. Gelmen için kendime zarar mı vermem gerekiyordu? Fiziksel olarak.
Bak yine çok konuştum, kısa keseyim senin için. Sen değişmiş olsan da ben senin sevdiğin kişi olmak için çabalayacağım.
Dua ediyorum da Shin-chan, Tanrı'dan diliyorum ki. Mutlu olursun.
Ben kaybolacağım, ölmek için değil bu sefer. Buralardan uzaklaşmak istiyorum, belki bir pilot olurum, hep hâyâlini kurmuştum.
Belki evlenirim ve çocuklarım olur, birinin adını Shin koymak isterim.
Çok tezatsın, isminde kalp geçiyor ama sen kalpsizsin. Yine de ben aptalın tekiyim, sana iyi dileklerimi sunuyorum.
Eh, beni sevmediğin için suçlamıyorum seni, acımı senden çıkartıyorum.
Yine uzatmaya başladım.
Onunla mutlu olmanı, onun seni hep sevmesini diliyorum Tanrı'dan. Bu dileyeceğim son şey olsun, gerçek olsun yeter bana. Güldüğünü görebileyim yeter, kaybolayım yeter.
Beni sevecek kişi sen olmasan bile seni gerçekten benim kadar sevecek birine sahip olman dileğiyle Shin-chan.
Yalancının içinde artık aşk yok.
~ Utsot-suki-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
usotsuki (liar) ✦ midotaka ✓
Fanfic❝ yalancının içinde artık aşk yok. ❞ takao, midorima'ya söylemek istediklerini bir deftere yazıyor. ➳ 01.08.18 - 01.09.18 ➳ angst