IX

184 33 30
                                    

Yine merhaba Shin-chan.

1460. sayfadasın..

Nasıl biliyorum değil mi? Aptalım çünkü. Teker teker saydım. Her yazdığımı okudum, her seferinde gözümden akan şu tuhaf şeyler kağıdı ıslatmasın diye elimle sildim.

Kalkıp peçete almaya üşendim, beni bilirsin. Evet evet, her sayfayı teker teker okumaya üşenmedim. Kaç defter oldu acaba, bu kadar sayfayı tek deftere sığdıramam bilirsin.

Gidişinin 1460. günü, 14. saati, 21. dakikası.

Saniyeleri de sayardım ama gittiğinde bunu düşünmemiştim. Gittiğinde bunların olacağını düşünmemiştim.

Gideceğini bildiğim hâlde gideceğini bile düşünmemiştim.

Dağılmışlığının sebebini ğrendiğim günden beri hiçbir aramanı cevaplamadım, hiçbir mesajına geri dönmedim. Bir ay sonra aramayı bıraktın, bir buçuk ay sonra da yazmayı. Ortaokuldan olan kızıl saçlı arkadaşından, benimle iletişime geçmesini istemişsin.

Ondan rica ettim, beni kırmadı.

Ben yeryüzünde yokmuşum gibi davran.

Beni düşünme.

Ben önemsizim.

Önüne bak, her zaman ileriye yürümeye devam et, arkanda olan beni umursama.

Yarın, tam dört yıl olacak. Dördüncü yıla özel bir sürpriz hazırladım. Olur da bir gün dönersen, umarım beğenirsin.

Evet Shin-chan. Yarın, yazacağım son sayfa olacak.

Senden vazgeçiyorum.

Seni unutuyorum.

İpleri, beni ölüme sürükleyecek olsa bile kesiyorum.

Ne saçmalıyorum ben? Bunu yapamam ki. Her gün içten içe ölmeye devam edeceğim, bedenen öleceğim güne dek.

Olur da dönersen Shin-chan, beni hatırla.

Unut dedim ama yalan. Unutmanı istemiyorum.

Düşünme dedim ama yalan düşünmeni istiyorum.

Senden vazgeçiyorum dedim, ve bu yalan değil.

Umarım görüşmeyiz Shin-chan. Beni böyle görmeni istemiyorum.



usotsuki (liar)  ✦  midotaka ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin