15+
Nicolette
Po poslední únavné přednášce jsem se těšila až dorazím domů a dám si teplý čaj. Možná si s Mikeym pustím nějaký film, pokud bude doma. Budeme ležet v objetí na posteli a mazlit se a jak ho tak dobře znám, neskončí to jen u mazlení. Myšlenky na to mi donutí se pro sebe usmát.
,,Posloucháš mě?" poklepala mi na rameno má nejlepší kamarádka. Dneska ráno dodržela svůj slib a se svým patnáctiminutovým zpožděním přinesla kávu i pro učitele.
,,Přestala jsem tě poslouchat už ráno. Pořád říkáš to samé," zasmála jsem se. Nemluvila o nikom jiném, než o svém nadřízeném. Pořád mumlala něco o tom, že je sexy a že se mu pod tím upnutým obleku rýsují jeho svaly a kulatý zadek a vypadá opravdu mužně díky neoholenému strništi. Možná mi říkala jeho jméno, ale jak už jsem jí říkala, neposlouchala jsem.
,,Ale chápeš to? Má takové vysoké postavení v tak drahé firmě a má tetování!"
,,No a?" podívala jsem se na Silje, která vedle mě poskočila, když jsme vycházeli z areálu školy.
,,No a?" zopakovala mě.
,,Mikey je má taky," pokrčila jsem rameny. Podívala jsem se na jízdní řád, abych zjistila, že si na autobus budu muset počkat ještě patnáct minut. ,,Dokonce i piercingy."
,,Jo, ale Mikey je umělec," dodala a potom se zase zasnila. ,,Vždycky má u své košile rozepnuté dva knoflíčky, takže to své tetování na hrudníku ukazuje všem. A ten zadek..."
,,Podle mě je gay."
,,Tak to odvoláš!" zamračila se na mě.
,,Vždycky to tak bývá," zasmála jsem se a podívala se na hodinky. Deset minut, potom půl hodinka cesty a jsem u tebe, Mikey.
,,Vyjmenuj mi jednoho sexy gaye, který pracuje v prestižní firmě a má tetování," Silje se na mě vážně podívala. Líně jsem pokrčila rameny, protože jsem jí zase pořádně nevnímala. Raději jsem se pořád nahýbala z chodníku do silnice a vyhlížela autobus.
,,Myslím, že se mu taky líbím. Kouká na mě," vyslovila po krátkém tichu.
,,Kolik mu vůbec je?"
,,Nevím, neptala jsem se. Ale víc než 25 mu nebude."
Po příjezdu k bytovce jsem vyběhla schody po dvou a vběhla do bytu. Rychle jsem si sundala boty, shodila ze sebe tašku a skočila k Mikeymu do postele, který se díval na nějaký fotbalový zápas. Zrovna se chtěl napít z plechovky piva, takže její obsah, pod náporem mého skoku, na sebe málem vylil. Zavrtala jsem svojí hlavu do jeho krku a v klidu vydechla.
,,Co blázníš?" slyšela jsem ho. Objala jsem ho okolo jeho nahé hrudi a podívala se na něj.
,,Jen mám moc velkou radost, že vidím svého přítele," usmála jsem se. Zakroutil nade mnou hlavou a políbil mě. ,,Pustíme si něco? Mám chuť zůstat s tebou zbytek dne v posteli. A můžeme si povídat a taky... Vždyť víš." Mrkla jsem.
Mikey se zasmál se pohladil mě po vlasech, než mě znovu políbil. ,,Jen se dodívám na ten fotbal."
,,Převleču se," prohodila jsem. Vstala jsem, pověsila na věšák svůj kabát a svlékla se ze svetru. Přešla jsem ke skříni, ze které jsem si vytáhla dlouhou košili, která byla tak o dvě čísla větší než má normální velikost, ale já si jí koupila jenom na spaní. Začala jsem se svlékat z trika, když jsem za sebou slyšela Mikeyho.
,,Lásko, snažím se dokoukat ten zápas."
Otočila jsem se, abych se Mikeymu dívala do očí a usmála se. ,,Jen se dívej," a stáhla jsem si džíny, takže jsem před ním byla jenom v mém prádle a podprsence.
ČTEŠ
Finally found you (cameron dallas - ff- CZ) /Nedokončeno/
Fanfiction•pokračování Bad Boys, Good Lips• ,,Já říkal, že si tě najdu." ,,Já už tě ale nemiluji." ,,Ten dopis, co jsi mi nechala v LA, mluví něco jinýho." ,,Už je to pryč." ,,Uvidíme." pousmál se. Potom se otočil a rozešel se ode mě. Sledovala jsem jeho záda...