Zdravím všechny,
přemýšlela jsem, že tohle sepíšu mnohem dříve, ale nějak jsem to vypustila z hlavy a doufala jsem, že začnu vydávat častěji. Avšak pravda je taková, že k tomuto příběhu musím napsat dodatek nedokončeno.
Hodně z vás tím zklamu, protože jsem si tímhle příběhem získala nějaké fanoušky, hodně z vás se to moc líbilo, že jste to četli třeba i třikrát a našla jsem si nějaké internetové kamarádky, ale jak jste si všimli, tak tomu z několika důvodů nedávám přednost.
První je, že tenhle rok maturuji a já nevím, jestli tu je někdo, kdo už odmaturoval, ale já opravdu umím velké nic. Vybrala jsem si školu, která mě nebaví a v budoucnu mi taky k ničemu nebude, bohužel jsem si to uvědomila moc pozdě. Nemám na žádné psaní náladu, i když bych opravdu psát chtěla, protože to je něco, co mě baví a považuji to za svůj koníček. Ale jak už jsem naznačila tím, že nic neumím, tak si nestíhám ani sepisovat maturitní otázky, protože mi přijde, že nás tam krmí úkoly, testy a projekty, kterými se akorát moc stresujeme a nic nestíháme, ale hlavně, že nám říkají, abychom se učili na maturity.
Druhý důvod je ten, že (a píšu to opravdu nerada, ale je to tak) už Camerona nesleduji tak, jak jsem ho sledovala, když jsem s tímto příběhem začínala. Zkrátka se mi už nelíbí, nesleduji jeho tvorbu ani jeho život. On mě prostě přešel a ano, štve mě to, ale to se stává. A proto mi ani psát tenhle příběh nebaví. Kdybych měla pokračovat, tak to změním na příběh o Mikeym Cobbanovi, členovi skupiny Roadtrip, což jsem málem už i udělala, protože tam teď hraje o hodně vekou roli než Cameron. A to prostě nemůžu, protože to není příběh o něm.
Chtěla jsem se rozloučit nějakým vánočním speciálem, který mám stále v konceptech rozepsaný, ale pár dní před Vánoci se mi stala nehoda, kvůli které jsem neměla dostatek síly, abych ho dopsala.
Přemýšlela jsem i nad tím, že bych to předala k dokončení někomu jinému, ale to nevím, jak by jste souhlasili vy, navíc se tohohle profilu zbavovat nechci. Každopádně, pokud se k nějakému psaní dostanu, tak to bude psaní o někom, koho sleduji, aby mě to bavilo.
Každopádně nic z toho nebudu mazat. A kdo ví, třeba se k tomu někdy vrátím.
Děkuji za všechny komentáře a votes a pokud odtud někoho tímhle neodradím, tak u dalších příběhů na viděnou!
Maky
ČTEŠ
Finally found you (cameron dallas - ff- CZ) /Nedokončeno/
Fanfic•pokračování Bad Boys, Good Lips• ,,Já říkal, že si tě najdu." ,,Já už tě ale nemiluji." ,,Ten dopis, co jsi mi nechala v LA, mluví něco jinýho." ,,Už je to pryč." ,,Uvidíme." pousmál se. Potom se otočil a rozešel se ode mě. Sledovala jsem jeho záda...