Ostatnio nie próżnuję, cały czas coś staram się ulepszyć w swoim stylu, tworząc przy okazji różne, przeróżne prace. Taką jak tą poniżej.
Jestem z niej zadowolona, chociaż wciąż wydaje mi się, że mogłaby wyglądać lepiej. Any thoughts?
No a teraz...
nominacja od MMakey
No to jazda!
1. DEXTER. Boże, tak. Genialne postacie, świetnie zarysowana fabuła (choć sam koniec serialu wkurwił mnie niemiłosiernie, zakończenie beznadziejne :/), no i sama kreacja pożytecznego psychopaty... no bomba! Bardzo podobało mi się także Breaking bad i Westworld.
2. Pizza z ANANASEM
3. Trzy i pół roku w szczęśliwym związku :)
4. Ojej... Trudno powiedzieć, ale chyba z tej:
5. Święty spokój :/
6. Jazda konna, moja największa pasja, fotografia, rysunek, grafika komputerowa, pisanie, SIMSY
7. Praca na oddziale psychiatrycznym - studiuję psychologię i z tym kierunkiem wiążę swoją przyszłość. Oraz trochę z sądownictwem, bo chciałabym pracować również jako biegły sądowy :).
8. Poczucie humoru swoje lubię xD. A z kwestii fizycznej... lubię swój brzuch. Od dwóch lat ćwiczę, więc dbam o swoją sylwetkę, także rysują się na nim mięśnie. Co prawda nie jest to kaloryfer, bo do niego nie dążę, ale tak czy siak jest spoko :D.
9. Chyba nie mam ulubionego. Mam jednak sentyment do My Chemical Romance.
10. Japoński, albo chiński, bo te języki to przyszłość. No i super byłoby też władać jakimś wymarłym językiem... Łaciną na przykład, bo to trochę kozackie jest :P.
A teraz moje nominacje:
2. Nagotka
3. RiddikulusHP
5. KBLestrange
No i pytanka:
1. Masz literackie guilty pleasure? Jakie?
2. W jakim horrorze najbardziej nie chciał(a)byś się znaleźć?
3. Ulubiona roślinka?
4. Ulubiony mem?
5. Najgorsza książka, jaką czytałeś/aś?
6. Ile właściwie masz lat?
7. Ulubiony malarz?
8. Jakiej muzyki słuchasz?
9. Masło vs margaryna?
10. Najlepsza książka, którą przeczytałeś/aś w tym roku to...?
Good luck! Koniecznie oznaczcie mnie przy swoich odpowiedziach!
CZYTASZ
Ascention | graphic book
De TodoKONIEC OKŁADKOWNI Wcześniej: Someday graphics Uznany najgorszy grafik polskiego Wattpada. Samozwańczy najgorszy grafik polskiego Wattpada. W ogóle najgorszy grafik polskiego Wattpada. Skrolluj dalej. Arte pro arte, akt II. 09.05.2018 - #14 w COVERS