TIME TO SAY GOODBYE

265 56 21
                                    

No i nadszedł ten dzień, kochani.
W tej graficiarni nie mam już chyba nic więcej do powiedzenia.

To było naprawdę emocjonujące i pełne wrażeń półtorej roku pracy, podczas którego wiele się nauczyłam, wiele osiągnęłam, a na pewno też nabrałam pewności siebie, na równi z pokorą.

To wiele mi dało, zwłaszcza takiego wielkiego kopa, żeby się nie poddawać, ciągle rozwijać, bo każda ciężka praca zostaje nagrodzona. Moją nagrodą było stworzenie okładeczki do wydanej książki, a także szansa, by zacząć zarabiać na swoich grafikach.
Szansa, której nie mogę zmarnować i którą chciałabym wykorzystać w stu procentach.
Dlatego też podejmuję się różnych kursów, dużo ćwiczę i daję z siebie wszystko. Rysując takie rzeczy jak oczko wyżej.

Wciąż stoję też przed olbrzymim wyborem odnośnie tego, czego chciałabym się podjąć w życiu dorosłym. I wiecie co? Zawodowa grafika coraz bardziej staje się dla mnie realną opcją na przyszłość.

Dlatego też przyszła pora, żeby skupić się na rzeczywistych możliwościach i rozwijaniu się. Przede mną wiele pracy, dlatego też nie będę tyle poświęcać się dla wattpada, co do tej pory. I zdaje się, że Secret Garden będzie bardziej gablotką moich bardziej udanych prac, niźli okładkownią. Zobaczymy. Może po prostu będę tworzyć rzadziej i tyle. Wszystko wyjdzie w praniu.

Teraz jednak chciałabym Wam wszystkim podziękować za każde słowa wsparcia, za każdą krytykę i każdą pochwałę! Wiem, że w ostatnim czasie nie odpisywałam na Wasze komentarze tak często, jakbym chciała, ale ostatnio nie miałam po prostu do tego głowy. Wiedzcie jednak, że jestem Wam wdzięczna, za wszystko.
Dziękuję!

No a teraz?
Teraz powiem jedno:
Do zobaczenia kiedy indziej! W innej okładkowni, być może kiedyś w jakimś mieście, a może nawet w pracy!

Jesteście najlepszymi obserwującymi, jakich mogłabym sobie wymarzyć!

Ascention 03.2018-11.2019

Ascention | graphic bookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz