Witam wszystkich!
Nadszedł moment, na który wszyscy czekaliśmy!
Wyniki halloweenowego konkursu okładkowego!
Po raz kolejny ja, a razem ze mną nieludzie chciałybyśmy wszystkim podziękować za udział i za nadesłanie tak świetnych prac!
Całość zaczniemy od krótkiego komentarza na temat każdej z okładek, a później przejdziemy do werdyktu!
Kolejność komentarzy odpowiada kolejności nadesłanych prac.
(DzwiamiWTwarz) Każda z Twoich prac jest oryginalna, ciekawa, ale tą okładką przeszłaś samą siebie! Kolorek totalnie mnie kupił (wiadomo jakie okładki preferuję, prawda? :>), a to, co dzieję się na okładce, ustawienie modelki jest niesamowicie oryginalne i niespotykane, dzięki czemu całość chciałoby się oglądać i oglądać. Na plus są dla mnie również tekstury, które uwielbiam i sama często stosuję!
(NieLudzie) okładka jest bajeczna, ja sama jestem fanką twoich dzieł od długiego czasu. trafiona w klimat, napis jest ekstra, jego umiejscowienie również. sama poza modelki już robi okładkę, a dodając detale i kolory - mamy hallowenowy klimacik!
(DWT) Cieszę się, że popracowałaś nad przejaśnieniami na twarzy modelki. Podoba mi się sposób zapisu tytułu, przywodzi nieco na myśl moją okładkę do Insomnii, ale ja bardzo lubię taki styl zapisu, więc plusujesz niesamowicie dzięki temu! Równie bardzo spodobał mi się kolorek, chociaż na ogół raczej nie korzystam z pomarańczu - zbrzydł mi ten kolor, od kiedy miałam go na ścianach, ale tu wygląda naprawdę super! Jestem pod wrażeniem tej pracy!
(NL) tutaj co mam powiedzieć! trafiłaś w gusta autorki konkursu, bo to totalnie jej klimacik okładkowy, nawet widząc tę okładkę po raz pierwszy od razu pomyślałam o pracach Marty! kolorystyka gra ze sobą, fajnie, że płomień jest jaśniejszy. napis robi swoje i pięknie się z okładką komponuje!
(DWT) Bardzo podoba mi się klimat tej pracy. Kojarzy mi się z jednej strony z mrocznym halloweenowym wieczorem, z drugiej strony z zadumą święta Wszystkich Świętych. Okładka jest niesamowicie subtelna, gotycka, a przede wszystkim bardzo uporządkowana i przemyślana. Szacuneczek za to!
(NL) okładka jest piękna! wszystko tutaj ze sobą gra i działa, napis jest w punkt, całe tło, mgła na grobach, sama modelka - no wszystko klimatycznie dopasowane! jedynie pomarańczowe efekty trochę bym poprawiła - rozmazała czy rozciągnęła, by nie były tak mocno skupione, bo wyglądają bardziej jak plamki
(DWT) Jest w tej pracy coś niewysłowionego, co przyciąga uwagę i nie pozwala oderwać od niej wzroku. Bardzo podoba mi się dobór kolorystyczny i konsekwentność w tworzeniu ogólnego obrazu. Cieszy mnie również dobór czcionek, które ładnie się ze sobą zgrywają i tworzą całość!
(NL) kolory super zgrane, sam napis jest bardzo poprawny i gdyby go lekko zmniejszyć, to zero zastrzeżeń! to, co się dzieje w tle - naprawdę musiałam przystanąć nad tym i pomyśleć, co jest jedynie na plus dla okładki - jak zawiesisz oko, to już spełniła swoją rolę, prawda? jest naprawdę super
CZYTASZ
Ascention | graphic book
De TodoKONIEC OKŁADKOWNI Wcześniej: Someday graphics Uznany najgorszy grafik polskiego Wattpada. Samozwańczy najgorszy grafik polskiego Wattpada. W ogóle najgorszy grafik polskiego Wattpada. Skrolluj dalej. Arte pro arte, akt II. 09.05.2018 - #14 w COVERS