Hayat hiçbir zaman adil olmamıştır değil mi? Her zaman hak eden taraf kaybetmiştir. Her zaman gerçekten isteyen elde edememiştir. Herkes içinden bir kere de olsa ben kimim ki? Demiştir. Sorgulamıştır. Şuan olduğu gibi mesela. Okulda, cam kenarı tarafındaki sırama oturmuş kulağımda kulaklık, önümde açık kitap. Okuyomuş gibi duruyorum ama tek yaptığım yan gözle onu izlemek. Onu izlemek ve kendi kendime ben kimim ki beni yanında isteyecek diye düşünmek. Etrafında onlarca kız var. Hepsi de bakımlı, güzel mi güzel, uzun boylu, çekici kızlardı. Cidden kim etrafında bu kadar güzel kız varken beni istesindi ki? Kendimi düşürmeye ya da küçümsemeye çalışmıyorum ama göz var nizam var şimdi.
Tabi bizimkinin de keyfi yerinde.
"Selam" birden önümdeki sıraya oturan kişiyle sıçrayıp daldığım yerden uzaklaştım.
Karşımda liseye başladığımdan beri dibimden ayrılmayan benden hoşlaşan kişi vardı.
Güney.Aslında iyi biriydi ama ona o gözle bakmamıştım hiçbir zaman. Hani olur ya biriyle ilk tanıştığınızda içinizde olması gereken tepişmeler, karıncalanmalar olmaz. Bende de olmamıştı işte.
Ama yan sıradaki şahsiyetin adını ne zaman duysam içimde adeta bir fil sürüsü horon tepiyordu.
"Sanada selam Güney" dedim kulaklığımı çıkarıp sıranın üstüne koyarken.
"Nasılsın görüşmeyeli?"
"Daha iki teneffüs önce yanımdaydın"
"Ee tamam işte. Araya bir teneffüs girmiş. Bu çok uzun bir süre."
Gözlerimi devirdim. Cidden mi Güney? Oldu olcak 'ben seni yanımdayken bile özlüyorum' falan da de.
"Niye geldin?" Bu sefer göz deviren taraf oydu.
"Her geldiğimde bunu sormaktan sıkılmadın mı? Çünkü ben sıkıldım"
"Gelme o zaman sıkıldıysan"
"Olmaz. Seni görmeyince günüm güzel geçmiyor."
"Ayy çok romantiksin güneeeyy" ağzımı yayarak yan tarafta benimkiyle konuşan kızlar gibi konuşmuştum.
Öğk. Şakadan bile olsa midem bulanmıştı.
Kahkaha atan güneyle sınıftaki bazı yüzler bize dönmüştü. Yan taraftakiler de dahil. Güneyin kahkahası kadar olmasa da bende gülmüştüm yaptığım taklide.
"Sana hiç yakışmıyor öyle konuşmak Eylül."
"Biliyorum"
"Çıkışta okulun karşısındaki kafeye gidelim mi? Uzun zamandır seninle dışarı çıkmıyoruz"
"Güney biz seninle daha önce hiç dışarı çıkmadık ki? Neyin kafasını yaşıyorsun?"
"Hakikatten lan. Biz senle niye hiç dışarı çıkmıyoruz? Hadi bugün ilk olsun o zaman"
"Hayır eve gidicem."
"Neden ya. Yemem seni korkma. Alt üstü bir şeyler içip sohbet edeceğiz."
"Olmaz annemler arıza çıkarırlar. Uğraşamam."
"O zaman başka zaman için söz ver."
"Ne zaman sana söz verdim?"
"Ne zaman bana güvendin?"
"Güne-"
"Neyse ben sınıfıma gidiyim zil çaldı. İyi dersler sana"
Bir şey dememe izin vermeden kalkıp sınıftan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satürn'e Aşık Biri..
Teen Fiction~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Anonim: şştt baksana! Atakan: sen kimsin? Anonim: satürn'e aşık biri... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Bir gezegen ol, Satürn mesela.. De ki; 'Halkam yok olana kadar seveceğim seni....' " ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ©Tüm hakları şahsime aittir.