SAB 3-

9 4 11
                                    

Keyifli okumalar...

••••••••••••••••••••••••••

Satürne olan sevgimi bir tek Yaren biliyordu. 4 yıldır yanımda oturuyordu. İster istemez öğrenmişti. Bu yüzden Atakan beni tanıyamaz.

Kim: yiğidim ❣
Çoluk çocukla uğraşamam. Ne istiyorsun?

Kim: 0545.....
Çoluk çocuk mu? Sensin çoluk çocuk.

Kim: yiğidim ❣
Lan mert ya da kerem sizseniz çok kötü olur!

Ay bi de ünlem koyuyor. Ne kadar da sert bir erkek.

Kim:0545.....
Mert ya da kerem değilim.
Ayrıca erkek olduğumu da düşünmüyorum.

Yoksa erkek miyim?

Dur lan bi bakayım.

Ard arda attığım mesajları sırf gülsün diye atmıştım. Yoksa erkek olmadığımı biliyorum.

Kim: yiğidim ❣
Neye bakıyorsun lan.
Tövbe tövbe

Kim:0545.....
Ozhasbckpwakzjsn
Çok şükür erkek değilmişim.
Neyse yiğidim saat geç olmuş sen uyu. Malum okula otobüsle gidiyorsun. Ehehhehehe


Kim: yiğidim ❣
Sen benim otobüsle gittiğimi nerden biliyorsun aq.
Bizim okuldan mısın?

Kim:0545.....
Evet. Ama beni tanımıyorsun merak etme.

Aslında tanıyordu. Ama bunu ona söyleyecek değildim. İnşallah ben olduğumu anlamaz. Yoksa cidden fena rezil olurdum.

Kim:yiğidim ❣
Artık sıkılmaya başlıyorum. Kim olduğunu söyle de konu kapansın.

He söyleyeyim de beni rezil et. Tamam rezil etmez ama gelip de bana 'ben sana karşı öyle şeyler hissetmiyorum' derse göt gibi kalırdım. Bir daha da yüzüne bakamazdım. O yüzden no ismimi söylemek.

Kim: 0545.....
Sevgilin var mı?

Allahım resmen hoşlaştığım çocukla mesajlaşıyordum. Bunun ne demek olduğunu biliyor musunuz?

O benim çok yakınımda. Hemen üst katımda, yan sıramda, otobüste bile yanımda ama bir o kadar da uzağımda. Onunla dilediğim gibi sohbet edemiyordum. Kendi numaramdan istediğim zaman mesaj atamıyordum.

Bir kere mesaj atmıştım o da 'atakan annem annene ulaşamamış da rica etsem anneni bize yollar mısın?' oldu.

Verdiği cevapsa "tamam". Sensin lan tamam deniz atı.

Bu arada annemle annesi en best kankalardır. Buluştukları zaman tüm binadakilerin gıybetini yapar, gıybet bitince de 'amaaan bizene kim ne yaparsa yapsın' derlerdi.

Çaktırmayın biz de yarenle öyleydik.

Kim: yiğidim ❣
Niye sordun?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Satürn'e Aşık Biri..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin