"Doğa" diyordu karşındaki Edward Cullen. Gözlerindeki aşk, bembeyaz tenimi işeyip kalbime kazınıyordu.
"Beni vampir halimle bu kadar çok sevdiğin için teşekkür ederim. Benimle evlenir misin?"
"Evettt" diye bağırışım tüm ormanda yankılandı. Edward aşkımın yüzündeki gülümsedi.
"Seni hep seveceğime söz veriyorum." dedi ve değişen sesiyle bir kez daha konuştu. "Doğa..."
"Hı?"
"Doğa.."
"Ne?"
"Doğa, uyan."
"Ne?"
"Kız kalk öküz gibi uyudun, okula geç kalacaksın!"
Gözlerimi hızla açıp başımda duran anneme şok içinde baktım. Edward ile olan rüyamdan mı uyandırmıştı beni?
"Sen ne yaptığını sanıyorsun anne! Böyle bir rüyanın ortasında uyandırılır mı?" Diye çığırdım. Annem yorganımı üzerimden çekti bir anda!
"Yine hangi gavuru gördün rüyanda! Kalk sabah oldu! Delirtme beni! Bir sen bir baban, bıktırdınız beni yahu!" Derken odadan çıkıyordu. Kapıyı kapatmadan önce son kez bağırdı.
"Telefonun zırt pırt ötüyordu!"
Yatağa geri uzanıp yerdeki yorganımı üzerime çektim. Ağlamak istiyordum! Öyle güzel bir rüyadan uyandırılmıştım ki şu an önüme gelen herkesi parçalayabilirdim! Ofladım ve komidinin üzerindeki telefonumu aldım. Bir çok kişiden mesaj gelmişti. Önce Merve'ninkini açtım.18.32 -Mervililili- Kanka matematik ödevi neydi lan?
18.35 -Mervililili- Cevap verecen mi gerizekalı?
18.40 -Mervililili- Söylemezsen söyleme amk. Yapmıyorum.Göz devirdim ve Tolgadan gelen mesajlara girdim.
18.22 -Goril- Kanka Merve romantik romantik şeyler istiyor lan benden. Ne bok yapam ben bu kıza sen bilirsin böyle şeyleri.
18.23 -Goril- Gerçi bilmezsin, odundan daha odunsun sen mal! Siktir et ben başka birine sorarım.Bir kez daha göz devirdim. İki arkadaşımda maldı. En son sevgili sapıkçığımdan gelen mesaja girdim.
19.43 -Sapık- Hala uyuyor musun?
19.50 -Sapık- Anladım... Hala uyuyorsun, yemek yemeden uyunulur mu hiç? Açlıktan öleceksin!
20.00 -Sapık- Ben bizimkilerle Pes oynamaya gidiyorum. Uyanırsan mesaj atmayı unutma. Ve yemek yemeyi!
22.36 -Sapık- Güzelim ben şimdi eve girdim. Anladığıma göre hala uyuyorsun. Bende uyuyacağım birazdan. Sabah görüşürüz, iyi uykular.
07.01 -Sapık- Günaydın, gün ışığı.Allahım arkadaşlarıma bak buna bak, onlarda insan bu da... Nasıl olur bu? Ofladım. Ona kısa bir 'Günaydın' yazıp WhatsApptan çıktım. Yataktan kalkıp banyoya yürümem bile benim için işkenceydi bugün. Ben nasıl Edwardla olan uykumdan uyanırdım ya! Ben! Ben!
"Allahım ağlamak istiyorum" diye inledim ve elimi yüzümü yıkadım. Mutsuzlukla bir ahenk oluşturmuş yüzümde gözlerimi gezdirdim ve dil çıkarıp diş fırçamı kaptım. Dişlerimi fırçaladıktan sonra saçlarımı iki ye ayırıp mısır örgüsü yaptım ve arkadan başıma tel tokalarla sabitledim. Kirpiklerime rimeli bir kaç kere dokundurduktan sonra banyodan çıkıp dolabımın önüne geçtim.