Capitolul 14

172 6 4
                                    

* Din perspectiva Roxanei * 

Nu stiam ce sa fac , sa - i raspund sau nu ... asa ca eram hotarata sa uit de aceasta vacanta si de Styles , cu totul .. Le strig pe fete , nu aveam dispozitia sa cobor pana jos , asa ca le- am asteptat sus in camera la mine . In cateva secunde erau la mine in camera , speriate ... 

Ali :- Roxana , ce ai patit ?  S- a intamplat ceva  grav ? 

Roxana :- E-eu vreau sa plec de aici , cat mai repede , se poate ? 

Maria :- Poftim ?? Ce s- a intamplat ??  Ti - a facut cineva ceva ? 

Roxana :- Nu , doar ca Harry nu e asa cum mi- am imaginat si nu vreau sa afle de plecarea mea, asa ca  o voi suna pe mama sa - i spun ca  merg acasa . Si o sa - mi cumpar biletele online.

Ali :- Dar nu te da batuta , tu ai venit aici in vacanta , haide distreaza-te ! 

Roxana :-  Nu , crede- ma Ali nu ami pot, am si plans ... Dece ? Pentru ca lui ii plac fetele care fac orice pentru bani sau pentru ce , sa mai raman aici ? Vreau sa plec fara sa stie  , fara sa mai stiu ceva de el . 

Maria :- Ali , las-o daca ea vrea asa , asa va fi , Acum odihneste-te , noi suntem jos daca ai nevoie de ceva ... 

Roxana :- Multumesc , Pup ! 

* Din perspectiva Alexandrei * 

Nu vroiam sa o las sa plece  , dar e decizia ei , nu pot obliga .. Ma simt si eu nasol , si stiu ca sufera , ca Styles ca gresit ..Dar orice ar vrea sa faca sa plece sau sa ramana , eu o voi sustine. 

Maria :- Il vom anunta pe Harry ? Sau ce vom face , cum ?

Ali :- Pff , chiar nu stiu , mai bine facem cum spune ea .. sa nu-i spunem nimic , intr-un fel chiar merita Styles , e un nesimtit ! 

* Din perspectiva Mariei * 

In timp ce ne gandeam la  problema Roxanei , am primit un telefon de la Harry ... 

Harry :- Buna , Maria scuze de deranj , dar Roxana e pe acolo ? 

Maria :- Dece ? Ce - ti mai pasa , din moment ce ai inselat-o ? Nu mai e treaba ta ,ok ?

Harry :- Maria , vreau sa intelegi ca o iubesc si nu am  facut-o cu intentie ..Doar ca asa eram eu si m- am schimbat  si mi- am dat seama ca nu merita ceea ce am facut .. Te rog , vreau sa vorbesc cu ea , nu mai suport sa stau asa  nepasator ! 

Maria :- Harry , chiar imi pare rau , acum ea e  in pat se odihneste , mai tarziu o sa - i spun sa te sune , daca v-a vrea . 

Harry :- Ok , si spunei te rog ca o iubesc mult ! 

Maria :- Ok , hai pa , pa ... ! 

* Din perspectiva Alexandrei * 

Eram sigura ca era Harry , stiu ca o iubeste pe Roxana , dar acum ea sufera si nu o putem face sa - l ierte , e imposibil dece a inselat-o , uneori chiar nu pot sa inteleg baietii , mai ales pe cei faimosi .. 

Ali :- A fost Styles , asa -i ? 

Maria :- Mda , ma simt foarte nasol , adica nu stiu ... Nu vreau ca Roxana sa sufere si stiu ca - l iubeste , chiar nu stiu ce e mai bine pentru ea si Styles .... 

Ali :- Eu zic ca - ar fi mai bine sa - i lasam sa - si rezolve singuri problemele ..

* Din perspectiva Mariei * 

Ali avea dreptate ... E treaba lor ce vor face , Roxana a coborat jos la noi ,era schimbata , nu mai plangea , era foarte posomarata si cu parul in toate partile ..

Ali :- Ce dumnezeu ai , Roxana ? 

Roxana :- Voi pleca cat mai curand de aici , m- am saturat de tot , nu mai suport nimic ! 

Maria :- Linisteste-te scumpa mea, uite a-a sunat Harry ... Si a spus sa - ti spunem ca te iubeste mult si a fost fara intentie .. 

Roxana :- Nu , lui nu - i pasa , are ce vrea , el doar sa faca misto , nimic altceva .. Sa nu - i spuneti de plecarea mea , va rog ! 

Ali :- Dar tu ai venit aici in vacanta ca sa te distrezi nu sa pleci dupa o luna ca un baiat te- a facut sa suferi .. Mnu ? 

Roxana :- Mda , asa este , dar  daca mai raman ma va cauta il voi vedea prin oras si nu vreau , daca plec nu stie unde locuiesc in Romania si nici nu va stii ca am plecat .. 

Maria :- Ok , cum vrei , cum ti-e mai bine , vom pleca maine atunci .. 

Roxana :- Mda , am luat eu biletele .. 

Ali :- Dar eu nu vreau sa plecati asa ... 

* Din perspectiva Roxanei * 

Sunt o idioata , o las pe matusa mea asa , doar din cauza unui bou , agh .. asta e , vina mea ca m- am indragostit de el . Chiar vreau sa uit de el si de momentele petrecute cu el , mi - am irosit timpul doar .. Am mers sa fac un dus cald sa ma pot relaxa umpic , daca nu ma relaxam cumva, innebuneam .Mi - am pus  toate gandurile in ordine , hotarata sa plec maine de dimineata  . Dupa ce am iesit de la dus , mi - am luat pijamaua  si m- am pus in pat , gandindu-ma la ce va mai urma daca voi pleca ... Noaptea  a fost una foarte lunga , am plans si m- am gandit la acel bou pe care inca il iubesc .. M- am trezit , mi - am facut bagajele si m- am pregatit de plecare . Am coborat jos ca sa o iau pe Maria si sa ne luam luam ramas bun de la Ali noastra ♥ . 

Ali :-  Nu , fetelor , va rog  razganditi-va ! 

Roxana :- Ali , te iubim  , te asteptam in Romania , pa ! ♥ 

Ali :- Pa ... 

* Din perspectiva Alexandrei * 

Nu suportam ideea ca Roxi sa plece asa suparata de aici .. Totul s- a intamplat atat de repede , am crezut ca se va razgandii ... M- am intins umpic pe canapeaua din  sufragerie , cand deodata aud soneria de la usa .. Mhm... Am intrebat cine e  si a spus  un '' eu '' cu o voce de barbat  , groasa .. nu cunosteam vocea .. Asa ca am deschis usa , eram de-a dreptul socata , nu stiam ce sa ma fac ... 

Meeting with Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum