Capitolul 6

233 14 4
  • Dedicat lui Roxana Florea
                                    

Ali :- Pe bune, Harry ? Ce s-a intamplat ? 

Maria :- Ali daca ai stii tu ce s- a intamplat la concert  .

Ali :- Povestiti-mi ! Sunt foarte curioasa ! 

Roxi :- Ok,ok Ali iti povestesc acum ...

*Din perspectiva Roxanei * 

Am inceput sa - i povestesc  Alexandrei , se uita  cu pupilele  marite la maxim  si asculta cu atentie ...

Ali :- Dar tu crezi ca s- a indragostit de tine ? 

Roxi :- Mhm.. Mnu  , e prea devreme  sa se  indragosteasca , poate ma simpatiseaza umpic ..

Ali :- Dar a venit pana aici sa - ti de-a intalnire ? 

Roxi :- Daa , si nu stiu daca vreau sa  merg , adica daca  voi face ceva rau si nu o sa- i convina  .

Ali :- Nu ai ce sa faci , doar fi  cat  mai  naturala si sincera ,si normal ca vei merge , acum du- te si pregateste- te , fa- te cat mai frumoasa . 

Maria & Ali :- Hazzaaa !! 

Roxi :- Pe bune ? Nu aveti ce face numa sa ma tachinati ... Plec sus .. pussix ♥

Ali  :- Ok , puup ♥.

M- am indreptat spre camera , gandindu- ma ce haine sa imbrac . Am intrat in camera si m- am  indreptat spre sifonier , m- am hotarat sa ma imbrac intr- o pereche jeansi  albastrii simpli  , un tricou cu Londra si o pereche de tenisi  albastrii , parul mi l- am lasat pe spate  . Ma uitam in oglinda de la sifonier  si -mi puneam mii de intrebari ...

''Oare ce o sa se intample dupa intalnire ?'' aceasta era una din sutele de intrebari care-si faceau aparitia pe rand in mintea mea .  Dintr-o data  aud ca inta cineva in camera , era Ali , spunandu- mi ca Harry ma asteapta jos .

Roxi :- Pff , Ali nu ma simt pregatita sa iau cina cu el . 

Ali :- Pai dece ? 

Roxi :- El e o vedeta ,iar eu o  e-eu o simpla fata .

Ali :- Hai te rog termina cu prostiile astea , tu esti frumoasa .. Acum haide jos ca te asteapta . 

Roxi :- Ok 

Am coborat jos impreuna cu Ali , aveam emoti .. 

Harry :- Esti minunata , Roxana ♥ 

Roxi :- Multumesc , si tu esti minunat , Harold ! ♥ Ok ,  mergem ?

Harry :- Bineinteles ! 

* Din perspectiva lui Harry * 

Am luat-o de mana conducand-o pana la masina , era de-a dreptul minunata  ca un inger ! In drum  spre casa  ii spuneam cate ceva despre mine ..

Harry :- Si iubit ai ? 

Roxi :- Mhm , mnu , dar iubesc pe cineva dar este cam imposibil sa fiu cu acea persoana .

Harry :- Dece e imposibil ? Crede- ma nimic nu poate fi imposibil . 

Roxi :- Ba da chiar e imposibil , el este faimos .. 

Harry :- Cine e ? Daca nu te deranjeaza ? 

Roxi :- Nu am ajuns inca ? 

Harry :- Nu schimba subiectul , spune cine e ? 

Roxi :- Tu esti acea persoana ! Gata am spus-o . 

Harry :- Serios ? T-tu vorbesti serios ? 

Eram mirat o fata atat de frumoasa sa iubeasca  un cretolin ca mine si nebun .. Mhm  intradevar  si eu am  niste sentimente pentru aces inger minunat . 

Roxi :- Mda .. 

Harry :- Am ajuns , Haide !

M- am dat  jos din masina am mers sa-i deschis usa ca un adevarat  cavaler , lund-o de mana si mergand in casa . 

Roxi :- Casa ta e imensa ! 

Harry :- Mda sa zicem ... 

Am condus-o in buncatarie unde am pregatit  cina , si niste petale de tandafir  rosu- aprins .

Roxi :- Wow , nu trebuia sa faci atatea . 

 Harry :- Bada , vroiam sa ne cunoastem mai bine si chiar meriti , nu esti  ca celelate ''nebuna'' esti asa mai timida si  chiar imi placi . ♥ 

 Ne- am asezat la masa si  am povestit si am mancat  , delicioasa mancare preparata de mine . 

 Roxi :- Wow, tu ai gatit ? 

Harry :- Daa , Hai spune-mi ceva despre tine . 

Roxi :- Paii urasc minciunile , imi palc baieti nebuni cu parul cret  ca tine , locuiesc in Romania si aici am venit la matusa mea in vacanta  si la concert . Spune-mi si tu ceva despre tine ..

Harry :- Esti minunata stiai ? Pai eu locuiesc aici in casa asta singur , parinti nu locuiesc cu mine . 

Roxi :- Mi - ai mai spus ca sunt minunata ..

Harry :- Si- ti voi spune de cate ori este nevoie . 

Ma uitam in ochii ei , chiar nu m - am putut abtine sa nu o sarut iar .. Am sarutat-o finut , jucandu-se limba mea cu a ei .. 

Roxi :- Harry ?!? Eu sunt o simpla fata nu o  vedeta !

Harry :- Uite , vreau sa intelegi ceva , eu urasc cuvantul ''faima ''  si nu am nevoie de o iubita vedeta ci de o fata simpla pe care doar eu sa o iubesc si ea pe mine .

Roxi :- Esti minunat ! ♥ 

Harry :- Ca tine ! ♥ As vrea  sa -ti adresez o intrebare , dar ma cam tem ..

Roxi :- Nu trebuie , fi doar tu insuti ! 

S- a ridicat de la masa , s-a indreptat spre mine , m- a luat de mana  sarutandu- ma ... apoi soptindu-mi la ureche : ''Haide cu mine''.. M- a dus in dormitorul lui .... 

Meeting with Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum