Capitolul 13

163 5 2
                                    

* Din perspectiva prostituatei * 

Am inceput sa - i povestesc Roxanei , despre faptul ca Harry  o insela cu mine , pe timpul noptii . Incercasem sa nu ma uit in ochii ei , imi era mila si  jena , adica si eu aveam partea mea de vina . Era pierduta , ii dadeau lacrimile .. 

Prostituata :- E-e-esti bine ? 

Roxana :- Huuuuh , sa zicem , dar nu- l credeam pe Harry in stare de asa ceva ...Crede-ma  acum ca mi- ai spus ma simt  naspa , dar parca il cunosc mai bine acum , afland de la o straina , scuze dar pentru mine asta esti , o straina  , afland  asa ceva , ai  dovezi macar ? 

Prostituata :- Uite ..dovezi nu am ,dar te rog sa ma crezi  , Si da ai tot dreptul sa ma faci '' straina '' si in alte feluri , doar .. doar crede-ma ..! 

Roxana :- Dece te- as crede ? Adica poate il cunosti si  il vrei doar pentru tine  si vrei sa scapi de mine .. 

Prostituata :- Aahh , mnu draga mea eu am iubit  si daca vrei crezi , daca nu  nu , eu nu te pot obliga , acum trebuie sa plec.. Ne mai vedem , pa pa ! 

* Din perspectiva Roxanei * 

Eram ingrijorata  , si pe jumatate distrusa , adica dece mi-ar face Styles asa ceva , sa ma insele,pfff   parca eram in alta lume ... Stau pret de cateva minute singura la masa , gandindu-ma ce sa fac , il iubeam .... In timp ce ma gandeam , primisem un telefon , era Harry :

Harry:- Hei scumpo , vii pe la mine ?

Roxana :- M-m-mda , vin imediat ... -ii spun eu , gandindu-ma ca  ar fi mai bine sa vorbim acasa  nu prin telefon sa ma auda lumea cum ma cert cu ''iubitul la telefon''

* Din perspectiva Roxanei * 

Ma indrept spre casa lui Harry ,gandindu- ma cum sa - i cer explicatii ceea ce e drept plangeam pe drum si aveam niste fiori neobisnuiti . In mai putin de 15 minute , ajung ...bat la usa  cu lacrimile in ochi. Harry cand ma vede ma ia in brate  , dar eu il resting , chiar nu mai merita nimic din partea mea. 

Harry :-Scumpa , ce e cu tine ? Ce s- a intamplat  de ma respingi asa ? 

Roxana :- Tu chiar si acum iti bati joc de mine , nu ti-e rusine ? Nu am vrut sa ne certam prin telefon  , dar vreau explicatii , dece m- ai inselat ?

Harry :- Mhm .. te rog .. Asculta- ma .. E complicat ... Doar ai rabdare .. Te rog . 

Roxana :- Ok  dar nu te balbai ca - mi dau seama daca minti . 

* Din perspectiva lui Harry * 

Eram sigur ca nenorocita aia de prostituata ii spusese , dar nu puteam sa o intreb de la cine stie , fiindca faptul este consumat si da am gresit , eu pe Roxana o iubesc nu pe aia  si are tot dreptul din lume sa ma faca in toate felurile  . Am incercat sa - i explic  ..  O vedeam cu lacrimi in ochii cand ii  spuneam , dar nu aveam ce face , decat sa o iau brate si   sa o pup de frunte . 

Harry :- Si cu tine vreau sa fac dragoste , dar daca nu esti pregatita , nu te pot obliga , te rog intelege ca nu am facut- o cu intentie sa scap de tine sau ceva de genul .. d-doar  ca asa sunt eu nerabdator ..

Roxana :- Nerabdator  sa ce ? Sa faci dragoste cu prostituate  ? Styles acum mi- am dat seama ca nu te cunosc cu cunosc cu adevarat . Il vreau pe Harry care era la inceput , acel Harry iubaret si grijului , nu un monstru ca tine ! Mai bine  impacati prostituata , ok ? Eu am plecat  si te rog nu ma mai cauta . 

Harry :- R- Roxi , te rog , intege-ma , pe aia nu o iubesc . Pe tine te iubesc  tu vreau sa fii sotia si mama copiilor mei , intelegi ? 

Roxana :- Nu o sa se intample asta Styles . Pa ! 

* Din perspectiva lui Harry * 

Am incercat sa o o9presc sa plece asa , dar nu am avut cum , mi- au dat lacrimile , era pentru prima oara in viata mea  cand plang pentru o fata , dar Roxana merita , e un inger pe langa mine. Eu sunt un excroc .. trebuie sa o fac sa ma ierte cumva , nu pot traii fara ea .. 

* Din perspectiva Roxanei * 

Am luat un taxi  , chiar nu aveam acea dispozitie de a  merge pe jos .  Tot drumul m- am gandit ce ar trebui sa fac , intr-un final m- am hotarat ... Ajung acasa , fetele erau in living  se uitau la ceva emisiune ..Nu le- am spus nimic , incercam sa trec neobservata , eram prea suparata ca sa vb si cu ele , despre viata mea ... Dar se pare ca nu am avut cum sa trec neobservata ... 

Ali :- Hei , hei , ce faci? ♥ 

Roxana :- Hei .. Va povestesc mai tarziu , sunt prea obosita si suparata .. 

Maria :- T-tu plangi ? H-Harry e devina ? 

Roxana :- Mda, plang ... Vorbim , pusi .  

Ali :- Oare ce s- a intamplat ? 

Maria :- Hai sa o lasam asa cateva ore si apoi  o intrebam , sa se linisteasca . 

Ali :- Mda... O sa merg mai dupa-masa la ea sus sa vad ce s- a intamplat .. Sper ca nu e Harry devina ! 

Maria :- Mda... 

* Din perspectiva Roxanei * 

M- am intins umpic in pat , cand aud telefonul sunand ... Ohhh ! Mnu Harry ... Si incep iar sa plang .. God , dece plang , trebia sa stiu ca e asa .. Adica e faimos , asa fac ei ..Isi fac iubite si apoi se culca cu altele .. Ohhh God ... Ce proasta am fost ! 

Meeting with Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum