* Din perspectiva Roxanei *
Am ajuns acasa la Alexandra , vila ei era foarte interesant decorata in mii de culori si de forme , era superba .Alexandra ne-a condus in camera pregatita la etaj pentru noi , ajuntandu-ne cu bagajele , dupa ce ne-am acomodat am facut un dus , am mancat , si ne- am pregatit pentru shopping . M -am imbracat cat mai comod : jeansi scurti , tricou negru simplu si bascheti negri , Maria s-a imbracat cu o pereche de jeansi scurti , un tricou alb simplu si o pereche de sandale negre . Am luat masina matusii mele ( Alexandra - Ali ) , si am pornit spre mall . Bineinteles eu conduceam , fiindca Maria nu avea carnet . Mall-ul nu era chiar asa de aproape de locuinta Alexandrei . In drum spre mall eu si Mari ascultam One Direction .
Maria :- Pune alta melodie ..
Roxi :- Pun S.o.m.l , o ador .
* Din perspectiva Mariei *
Roxi conducea atat de repede , era nerabdatoare sa ajungem la mall , conducea ca o adevarata nebuna pe autostrada . In 15 min era in fata mall - ului , am parcat masina si ne - am dat jos , cand am intrat in mall am ramas socate era imens si erau mii de magazine pline cu haine , bijuterii , jeansi , tenisi .. erau foarte multe lucruri minunate in Romania nici pe jumatate nu sunt la cate erau aici . Prima data am intrat in H&M eu mi- am cumparat o rochie albastra ( culoarea preferata a lui Zayn ) , iar Roxi o roche roz ( culoare preferata a lui Harry ) , ne - am luat si ceva accesorii ,ne - am mai cumparat niste tricouri simple si sandale .
Roxi :- God , tu vezi cate haine misto ne - am cumparat ?
Maria :- Daaa ! Abea astept sa le port ! Si accesoriile sunt superbe .
Roxi :- Ok . Hai la masina , vreau sa ajungem cat mai repede acasa mor de foame .
Maria :- O vom pune pe Ali sa ne faca ceva bun de mancare .
Roxi :- Logic .
* Din perspectiva Alexandrei *
Sunt atat de fericita ca fetele se bucura de vacanta asta in acest fel , mergand prin cele mai tari magazine din Londra , distrandu- se si mai ales ca se vor intalni cu idoli lor .
* Din perspectiva Mariei *
Suntem atat de entuziasmate ca ne - am cumparat atatea haine si accesorii si ca maine seara vom merge la concert . Am ajuns acasa , cum am intrat pe usa Ali ne- a luat in brate si ne- a intrebat ce ne - am cumparat .Am pus toate pungile pline de la H&M pe canapea si am scos fiecare haina si accesoriu pe rand .
Ali :- Dar vai fetelor sunt minunate !
Roxi :- Multumim Ali , te iubim !
Ali :- Si eu pe voi fetelor ! In 5 minute la cina .. ok ?
Maria & Roxi :- Ok.. Pusi !
* Din perspectiva Roxanei *
Ne - am dus in camera eu si Maria , am aranjat hainele si am facut un dus . Dupa dus ne - am dus jos la cina , Ali gatise o mancare gustoasa si un desert delicios. Era atat de buna mancarea .
CITEȘTI
Meeting with Harry Styles
FanfictionRoxana Florea este o adolescenta de 17 ani , prietenoasa , modesta si inţelegatoare in unele privinţe .Ea idolatrizeaza o trupa de ceva timp si anume trupa ONE DIRECTION . Marea ei dorinţa este de a-şi intalnii idolii . Viaţa ei se schimba radical...