9-) Aile Olmak

398 35 2
                                    

















   "Deneyimlerime göre, varlıklarıyla yada yokluklarıyla, babalar her zaman acıya sebep olurlar."




      Şuan Johnnyle beraber eve geri dönüyorduk. Havalimanına gelip evde konuşacağımızı söylemiş, sonrada beni arabaya bindirmişti.

     Gerçektende kalbimi tamir etmesini çok istiyordum. Çünkü ona gerçekten aşıktım.

    Bu yüzden eve geri dönüyordum. "O kız hala evde mi?"diye sordum.
" Değil. Onu gönderdim. Artık onu görmek zorunda kalmayacaksın."dedi.

   Bu beni hem rahatlatmış hemde mutlu etmişti. Açıkçası kocamı özlemiştim. Gereksiz yere küslük uzatmayı düşünmüyordum. Ne olursa olsun o çocuk geri gidemezdi.

     Kendi kendimi teselli etmekten başka çarem yoktu. Johnny'i ondan tamamen vazgeçemeyecek kadar çok seviyordum.

     Arabadan indik  ve Johnny valizleri aldı bende kızlarımızı aldım ve yukarı çıktık. Lilly hala buradaydı ama bende SeoHyunun varlığı kadar büyük bir rahatsızlıkda yaratmıyordu.

     Odamıza girdiğimizde Johnny ben bebeklerimizi bırakır bırakmaz beni öpmeye başladı. Canımı yakıyordu ama geri de çekileniyordum çünkü elleri çenemi sıkıyordu.

      Karşılık verdim. Ama çok kısa bir süre. Bir süre sonra vücudum arzuyla yanmaya başladı. Johnny'nin kollarında olmak istiyordum. Ama halletmemiz gereken sorunlarımız vardı.

     Onu ittirdim ve beni bıraktı. Elimle bir dakika yaptıktan sonra "Bekle, Johnny beni yok saydığını hala unutmadım." dedim.
"Özür dilerim, bebeğim. Seni üzmek istememiştim. Yalnızca anlayış göstermedin diye sana kızmıştım." dedi.

     "Bir daha bunu yapma Johnny" dedim. "Kendimi çok değersiz hissettim, artık bebeklerimizi istemiyorsun diye düşündüm ve çok üzüldüm." diye ekledim.

      Bana sarılıp "Üzgünüm bebeğim, bir daha böyle şeyler yaşamak zorunda kalmayacaksın." dedi ve saçlarımı öptü. Onun kolları beni her zaman rahatlatıyordu.

      Aramızdaki gerginlik dağılsın diye şakayla "Ee.. Kızlarını hiç özlemedim mi? Bak sonra sana küserler." dedim.

    Gülerek yatağa yattı ve kızlarımızı da yanına yatırdı. Bana eliyle kucağına gelmemi işaret etti. Gidip kucağına oturdum ve eğilip başımı göğsüne yasladım.

     Johnny de önce Sky'ı sonra Daisy'i koluna yatırıp sevdi bende onları izledim. O kadar büyük kol kasları vardı ki henüz sadece kollarını ve bacaklarını azıcık kımıldatabilen minik kızımızın kafasının altındayken bebeğimiz rahat edemiyordu.

     Onu biraz daha yukarı çektirdim ve saçlarını öptüm. Johnny'de kızlarımızı beşiklerine geri götürdü ve bana sımsıkı sarıldı.

    Bütün gece birbirimizi öpüp, birbirimizi ne kadar özlesiğimizi söyledik. En sonunda onun yanında uyuya kaldığımda aklımda tek bir düşünce vardı;
Ben bu adama çok aşıktım.

TwinsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin