"Acı kaçınılmazdır."
Gözlerimi gittikçe çoğalan bir ağrıyla açtığımda saat geceyarısı 3'dü. Elimi yatağa koyup yavaşça yerimden doğruldum. Johnny hala uyuyordu. Ağrım çok artmadığı sürece onu uyandırmamaya karar verdim çünkü her gece beni teselli etmesine gerek yoktu.
Başımı yastığıma bastırıp gözlerimi kapattım. Bu gerçektende çok acıtıyordu. Bebeklerimizin kıpırdadığını hissedince hem heyecandan hemde acıdan küçük bir çığlık attım.
Johnny kıpırdanmaya başlayınca elimi ağzıma bastırıp kendime lanet okudum. Fakat çok geçti. Johnny başını yastığından kaldırıp uykulu bir sesle "Sancın mı oldu, güzelim?" dedi. Başımı salladım ve
"Biraz."dedim.Johnny'nin şefkatli sesini duymak ağlama isteğimi arttırıyordu. Elini karnıma koyup okşadı ve " Kızlar, yavaş olun ve annenizin canını yakmayın."dedi. Başımı yavaşça Johnny' nin omzuna yasladım ve "Johnny artık doğmalarını istiyorum." dedim.
Gülümsedi ve " Bende güzelim. Bende."dedi.
Beni biraz daha kendisine yakınlaştırdı ve saçlarımı okşadı. Acı gittikçe azalıyordu. Ve Johnny'nin elleri kendimi dahada güvende hissetmemi sağlıyordu. Yavaş yavaş uykum gelmeye başlamıştı. Gözlerimi kapatıp ona daha çok yaklaştım.
"Her şey güzel olacak." dedi, saçlarımı okşarken. "Her şey çok güzel olacak, kızlarımız, sen ve ben..."
Ellerimi saçlarımı biraz daha dağıttı ve karnımı okşadı, belime yavaşça masaj yaptı ve " Hep hayal ettiğimiz o evi alacağız."dedi."O dağdaki evi alacağız, kızlarımız bahçedeki karlarla oynayacak. Senle bende içerde şöminenin önünde sevişe-"
Elimle hızla ağzını kapattım ve "Johnny!" dedim. "Kızlarımız dinliyor. Terbiyesiz şeylerden bahsetme."
Elimi öptü ve "Tamam güzelim. Şöminenin önünde uyuyacağız sadece." dedi.
Başımı sallayıp Johnny'e daha da sokuldum. Ve gözlerimi tekrar kapattım. Ağrım baya dağılmıştı.Johnny bunu anlamış olacak ki belimi okşayan elini yavaşça kalçalarıma indirdi. Ve kalçalarımı ellemeye başladı.
"Johnny!" dedim tekrar. "Tamam. Tamam. Anladım. Kızlar her şeyi duyuyor. Ellemiyorum." dedi ve bana sıkıca sarılıp o da gözlerini kapattı.
Biraz yüzünü izledim ve haftasonu boyunca tıraş etmediği için hafiften belirginleşen sakallarında ellerimi gezdirip dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
Eğer şanstan bahsedecek olursak; birisi dört yapraklı yonca bulacak olsaydı eğer, o kişi ben olurdum.
Kocam ve kızlarımla ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins
FanficEskiden her Noel ikiz bebeklerimin olmasını isterdim. Her kiliseye gidişimde bunun için sessizce dua ederdim. Ve yaptığım her bağışta mükafat olarak bu dileğimin gerçekleşmesini isterdim. Belkide ilk kez bir dileğim gerçek oldu. Hamileydim. Hemde ik...