Bölüm 2

359 20 2
                                    


Çarşamba saat 6 karargah

Yazardan

   Asena hariç tüm askerler karargahta toplanmış bekliyorlardı. Çenesini tutamayan Boşboğaz Patlağa dönerek

" yav gardaş biz ne bekliyoz piştim  burada yeminle ha "
" Yav ne bileyim ben "
isot  hemen atladı.
" Allah sizi inandırsın birazdan eriyecem"

Komutanın geldiğini gören Sibirya hemen onlara dönerek

" susun la komutan geliyor"
Komutan geldikten sonra herkeste bir sessizlik oldu. Herkes yerine oturunca Murat konuşmaya başladı.

" Evet arkadaşlar. Mardinde işler karışık bu nedenle bu timi kurduk Gökkurt timi." sustu boğazını temizlerken İsot konuşmaya başladı

" komutanım bir soru sorabilir miyim "
" sor İsot sor"
" Bir kişi eksik komutanım "
Murat sıkıntılı bir nefes aldı.

" bende ondan bahsedecektim. SAT arkadaşımız aramızda yok şu an teröristlerin elinde. Kızın adı Nefes Asena Göktürk. Şırnakta görevdeydi. 3 gündür ellerinde. Bu sabah elimize bir video geçti. Şimdi onu izlicez . İlk görevimiz bu kızı kurtarmak. Birazdan video ekrana gelir. Benim bir işim var. Emir komuta sende Ateş."

Dedi ve çıktı Murat.
Ateş şok olmuş gözlerle arkadaşlarına baktı " lan bizim timde kız damı olacak. "
Arazi atladı hemen " komutanım cidden ilk defa kız bir devrem olacak.," Bu arada video ekrana gelmişti.

Ekrandaki kızın elleri tavana bağlıydı. Üstünde yarım atlet altında asker pantolonu karşısındada Rafet vardı. Rafet kıza yaklaştı ve kıza elektrik vermeye başladı.

Ateş sinirle " Amına kodumun çocuğu " dedi. Timden kimse garipsemedi onu çünkü hepsinin içinden aynı sözler geçiyordu.

Elektrik durduğunda kız kafasını kaldırdı ve gülmeye başladı kız resmen kahkaha atıyordu. Patlak kendini tutamayarak " bu kız ne yapıyor " dedi.

Ateş de aynı şeyi düşünüyordu. Kız sustu ve Rafet e baktı. Yüzündeki alaycı gülümsemeyle

" kuduruyorsun değilmi o kadar çok işgence yapmana rağmen bağırıp inlemediğim için kuduruyorsun. Ama emin ol sen benim elime geçince ben seni çok iyi bağırtıcam."

Rafet sinirli bir şekilde kıza yaklaştı.
" bakalım seni sikerkende inlemeyecek misin" dedi . tam eliyle kızın karnını okşayacakken kız Rafet e tekme attı. Sinirli bir şekilde." Sakın bana dokunmaya kalkma. Sen git kapıdaki itini sik . Sonuçta size kız erkek fark etmiyor." dedi.

Bu arada Deprem kahkaha atarak " iyi laftı" dedi. Video burada bitiyordu. Lazanya Depreme dönerek " komutanım eşgal belli mi?"dedi.
Deprem ayağa kalkarken " belli 10 dk içinde hazır olun hemen çıkıyoruz dedi.

Nefes Asena Göktürk den

   Vücudumdaki sızıyla gözlerimi araladım. Off yine aynı yerdeydim. Bu iş çok uzadı hemen harekete geçmem lazım. Kapıdaki nöbetçiye seslendim.

" Tuvaletim geldi." pis pis sırıtarak bana baktı.
" Altına yap"

Şerefsiz dedim ve giderken ardından baktım aslında sağ kolumdan asılı olduğum zincirin yeri biraz oynuyordu. Ama çeksem tavan kafama inebilirdi. Ben yine de şansımı denedim.

Yarımsaattir denememe rağmen inmemişti. Tam pes etmişken zincir az bir beton parçasıyla düştü. Hemen yerdeki demiri alarak diğer elimdeki zincirinde çıkardım. Eee bu zincirler benim bileğimde kaldı. Neyse.

Kapının arkasına yaslanıp kapıdaki adamı çağırdım. Gelir gelmez kafasına zincirle indirdim. Evin kapısının önünde de nöbetçi vardı.
Az önce kafasını yardığım adamın silahıyla bu iki adamıda indirdim.

Az ilerde telefonla konuşan Rafet in kafasına silahı dayayıp rehin aldım. Bana bakarak

" Ah siz Türkler hiç pes etmezsiniz"
" Ah siz piçler sonunuzun bok yolu olduğunu hiç anlamazsınız"

Onu sürüklemeden önce yerde bulduğum bezle ağzını ve ellerini bağladım.

Mağranın girişinide kontrol ettikten sonra içeri girdim. Eee ben bu şerefsizle nasıl kaçacam neyse bizimkileri beklemek zorundayım.

Ömer Ateş Göçe

Helikopterle alana indikten sonra bölgeye yayıldık. Ateş emri verir vermez bizimkiler şerefsizleri hacamat etmişti zaten. Herkes toplandı. İçeriye girdik. İsotun sesiyle sinir kat sayım arttı

" Komutanım Asena yok"
Aşık tavanı göstererek
" komutanım galiba kendi kaçtı baksanıza zincir yerleri kopmuş"
" hemen bölgeyi tarayın. İkişerli gruplar halinde. Aşık sen benle gel. "dedim.

Yarım saat sonra

Hala hiçbir iz yoktu. Nerede bu kız. Aşığın sesiyle yüzümü ona döndüm.

" komutanım şurada bir mağara var gelin oraya bakalım " Temkinli adımlar mağaraya yaklaştık. Etrafta kimseler yoktu. Aşık koşarak içeriye girdi.

" komutanım gelin"
Koşarak mağaraya girdim. Asena yere oturmuş yaralarına bakıyordu.
Aşık yanına yaklaşarak sargı sarmaya başladı. Bende Rafet itini aldım.
Aşık yüzündeki muzip gülüşle

" komutanım sizde az değilmişsiniz sen kalk bu yaralarla hem tavandaki zinciri sök hem adamları indir hem de Rafet itini al. Bravo vallaha. "

Asena sırıtarak " oyun daha yeni başlıyor " dedi.

GÖREVİMİZ MARDİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin