Nefes Asena GöktürkSabah Saat 4 buçukta kalktım. Uyumayı pek sevmediğim için hep erken kalkardım. Bizimkiler daha uyanmamıştı. Ama Ateş komutanın yatağı boştu.
Yatakhanemiz ranzalardan oluşuyordu. Ben hep en altta yatardım. Yanımdaki ranzanın üstünde de ateş komutan yatıyordu. Havlumu aldıktan sonra bana ayrı olan banyoya gittim. Soğuk suyun vücudumdan akıp gitmesine izin verdim. Duş aldıktan sonra üniformamı giydim ve dışarıdaki banklardan birine oturdum.
Saçlarım henüz kurumamıştı. Onun için onları salık bırakmıştım. Bir askere göre saçlarım oldukça uzundu. Aslında kesmem lazımdı ama kıyamıyordum. Abim saçlarımı çok severdi.
Solumdaki hareketlilik ile başımı çevirdim bütün heybetiyle Ateş komutan yanımda oturuyordu. Hemen ayağa kalktım. Başıyla oturma mı söyledi (başıyla nasıl oturmam söylüyorsa) elindeki çaylardan birini bana uzattı. Teşekkür ederek aldım elinden çayı. Şimdi ikimiz de yan yana üniformalarımızla oturuyorduk.
"Neden bu kadar erken kalktın?" ses tonun çok garip ve huzur veren bir tınısı vardı." Uyumayı pek sevmem Komutanım" dedim. Bana döndü Gözlerime baktı. Gözleri çok güzeldi kapkaraydı. Gecenin Karanlığı gibi" çok garip bir kızsın kız mısın onu bile anlayamıyorum "dedi.
"yani arkadaşlarım da öyle derdi ama ben buyum kişiliğimi değiştiremem Komutanım."Bir süre yan yana oturduktan sonra ayağa kalktım. "Ben gideyim artık Komutanım Bizimkiler uyanır şimdi Malum bizi zorlu bir içtima bekliyor." dedim<. bugün sizi çok yoracağım >dedi o da.
Ben seri adımlarla yatakhaneye gittim. Oho bunlar hala uyuyor geç kalacaklar. Küçük bir şakadan bir şey olmaz diyerek başladım bağırmaya< Kalk kalk kalk baskın yedik kalk>tabi hepsinin aklı şaştı biri üniformasını giymeye çalışıyor Biri postallarını arıyor benim gülmeye başladığımı görünce hepsi bana döndü. arazi kaşlarını çatarak < komutanım ya bu yapılırmı bize > dedi. ben ise hala yerlere yata yata gülüyordum. aşık elindeki postalları yere bırakarak <komutanım ödümüz bokumuza karıştı ya> dedi. ben sonunda kahkahalarımı durdurduğumda hepsine bakarak<hadi hadi hazırlanın içtima var < dedim ve sırıtarak yatakhaneden çıktım.
********************************************
hepimiz sıra olmuş ateş komutanın ne diyeceğini bekliyorduk. < evet arkadaşlar bu sizinle ilk içtimamız sizden iyi performanslar bekliyorum. > dedi ve içtima başladı.
benim için hiç zorlu bir içtima olmamıştı. ama bizim timin hışı çıkmıştı. ateş komutan bir bizim time baktı birde hala şınav çeken bana baktı. sırıtarak <komutanım bizimkilerin pili bitti galiba> dedim. ateş komutan diğerlerine bakarak< oğlum siz nasıl erkeksiniz> dedi.
avcı hemen atlayarak< komutanım bence bu kız değil hatta ben insan olduğundan bile şüpeliyim> dedi. bende onların yanına gittim yerde bağdaş kurarken<sorun bizde demiyorda> dedim. o arada yanımıza bir asker geldi. ateş komutana dönerek < komutanım sizi Murat komutan odasında beklıyor. > dedi. ateş komutan gözünü bizde gezdirdikten sonra gitti. ateş komutan gider gitmez cemil konuşmaya başladı
< aha kesin bize görev çıktı. komutanım bu sizinle ilk görevimiz olacak > dedi. hepsine teker teker baktım.
ilk görev...
evet kabul ediyorum bu bölüm biraz daha kısaydı ama okullar başladı ve ben çok yoğun çalışıyorum
idare edeceksiniz artık
kitabıma şans veren herkese teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREVİMİZ MARDİN
General FictionVatan Sana Canım Feda ! Vatan Sana Canım Feda ! Vatan Sana Canım Feda ! ••••••••°°°°°°°°•••••••••°°°°°°°° -Vay be sonunda oldu ha. -Aynen öyle kanka . -Eee o zaman ne diyoruz. -Görevimiz Mardin. ••••••°°°°°°••••••°°°°°°••••••°°°°°°••••••