Te comporti ca un magar

444 16 0
                                    

Este ora 7 si noi tot nu am ajuns.De cand Andrew a vorbit cu Ryan se comporta ciudat.Ma tot evita si asta doare.La dracu !Chiar doare!Imi intorc privirea catre el si cand ma observa parca ochii lui s-au inghetat .Ah!

-S-a intamplat ceva?

-Nu,sunt ok.Spun si imi mut privirea catre fereastra.

-Rose,poate ca ne stim de cateva saptamani buna dar am inceput sa te cunosc.Spune Selena.

-Inainte sa plecam catre Madrid totul era bine si frumos apoi a inceput sa devina un magar.

-Asa e felul lui.

-Crezi?

-Nu stiu...spune Selena.

Dupa o ora am ajuns in fata padurii.Ryan era nervos si foarte agitat,ce are?!

-Bun,vreau sa mergem in sir indian sa nu ne pierdem .

Eu eram pe la mijloc,in fata mea era Andrew si in spatele meu era Ryan,minunat!

Trecem pe langa un rau iar el tot mai agitat era.

-Pot sa stiu ce ai?

-Rose,nu e momentul!Spune nervos .

-Ce dracu e in neregula cu tine?!Acum cateva ore erai dragut cu mine si acum zici ca iti sunt dusman.

-Andrew,las-o in fata ta !Spune si pot sa-i vad ochii iesiti din orbite.

-Ryan?

-Taci!Spune tipand si ma impinge in fata lui Andrew.

Ma uitam speriata la el si continuam sa merg .Toata lumea se opreste si in fata noastra era o cabana.

-Era aproape 10 seara iar Ryan ridica mana apoi spune.

-Am o mica urgenta la baie!Spune si arata catre o cabana foarte mica unde erau wc-urile.

-Du-te !Spune apoi fuge la baie.

-Bun ,noi mergem in camere,stai unde sunt Andrew si Max?

-La baie,au mancat foarte mult.Spune Selena .

Ceva se intampla si eu nu stiu ce.Ma uitam la ea si ea da din umeri.

Pana la urma am fost cazati si am intram si in camera,fiecare avea cateo camera.

Este apropape 12 noaptea iar baieii n-au venit!Ce dracu!?Ma duc in camera Selenei si o vad dromind.

Inchid usa in urma mea si intru din nou in a mea.Nici nu realizez cum au trcut aproape 7 luni de cand tata nu mai e.Deschid usa de la balcon si intru apoi ma asez in hamacul de langa balustrada.Ador locul asta.

Ma imping cu piciorul si incep sa ma balansez.

Mereu cand pleca tata in Afganistam ma rugam pentru el sa ajunga acasa viu.Mereu imi spunea sa caut cea mai luminoasa stea ,imi spune ca acela e el.Inainte cu o zi cand era pe front am vorbit cu el prin Skype.Mi-a spus ca ma iubeste si ...parca isi lua adio .Apoi a trecut o saptamana si toti soldatii s-au intors,apoi a urmat cei care au murit.Nu stiam de ce tata n-a venit,pana i-am auzit numele pe lista celor morti.Mama a lesinat si eu nu am stiut ce sa fac.

-Nu-mi vine sa cred ca fac asta...dar imi lipsesti tata,mult !Si inca nu pot sa cred ca ai plecat si m-ai lasat aici.Te urasc pentru asta,ca ai plecat si m-ai abandonat.Tata,iubesc un baiat ca mi-a luat mintile si se comporta ca un porc ,tata....imi e al dracului de dor de tine si vreau sa te strang in brate si sa iti spun ca te iubesc,mult!

Niste rasete se aud din padure iar cei 3 muschetari isi fac aparitia.

-Unde ati fost?Ii intreb de la balcon.

-Nu te intereseaza !Se rasteste Ryan la mine.

-Te comporti ca un magar!Spun si intru in camera mea nervoasa.


''Ryan''

-Bravo,si-a facut griji si tu o tratezi ca pe un nimic.Spune Andrew dezamagit si pleaca.

-Te felicit.Spune Max si se duce alaturi de Andrew.

Am facut-o de oaie.

Noroc cu abilitatile mele si ca pot sa sar pana unde e camera ei.Bat in geamulei de la balcon si o vad cum isi intoarce privirea spre usa.Se uita uimita la mine apoi imi deschide.

-Cum ai ....nu conteaza,ce vrei?

-Iarta-ma ,am facut-o lata.Spun iar ea zambeste.

-Pai...ai cam facut-o .Spune si chicotesc.

-Pot sa intru?

-Sigur.Spune si imi face loc sa intru.

-Imi pare rău ,nu am vrut să-ți fac asta .

-Dar ai făcut-o .Spune .

-Stiu,poti sa ma ierti?

-Mnu stiu...poate pot...poate nu pot ,vino aici!Spune si isi deschide bratele .

O imbratisez si simt cum imi da din energia ei.Daca nu o salvam poate nu stiam cine e.Doamne,iti multumesc ca mi-ai scoas-o in cale.E prea devreme sa spun ca o iubesc ?Cred ca la mine a fost dragoste la prima vedere.

Ii simt mirosul de la un km si nu ma mai satur.

Un ciocanit se aude iar Sara intra nervoasa.

-Eram sigura.Te omor !Spune Sara si se duce in bucatarie si se intoarce cu un cutit.

-Sara,eu am venit .Lasa ala !Spun si ma pun in fata ei.

-Iubitule da-te din calea mea!

-Nu-mi mai spune asa.Spun si simt cum ma incordez.

-Daca nu ce?O sa te transformi ?Spune iar Rose se incrunta.

-Ce?

-A,nu stiai?El e ....

-Sara taci!Spun nervos.

-El e varcolac,si Andrew si Max.Spune si imi dau seama ca s-a apropia ceea ce ma face sa o dau pe Rose in spatele meu.

-Sara...daca vrei sa o omori pe Rose mai intai ma omori pe mine !Spun si ma duc fix in fata cutitului .

-Ryan,nu !

-Ok!Spune și ma taie pe brat.

Sara arunca cuțitul și fuge.Rose se apropie de mine și când îmi vede rana fuge la baie și ia trusa de prim ajutor .

-Rosé,o sa fie bine .Spun și pune dezinfentact .
Icneasc la contactul cu dezinfectatul iar ea observa.
-Rosé nu trebuie sa faci asta.Spun iar ea se uita in ochii mei.

-Ryan,rana se va infecta daca nu oncurat.Din vina mea ai ajuns asa,imi pare rau.Spune si suspina.

-Nu,eu m-am expus .Spun si ma uitam la ea cum imi curata rana.

-Ryan,vreau sa-mi raspunzisincer...

-Spune.O indemn .

-Ceea ce a zis Sara legat de varcolaci...e adevarat?Esti varcolac si baietii la fel?

La dracu,acum ce ii zic ?Daca ii spun adevarul o sa fuga si daca o mint isi va da. seama .Of...

-Rose eu....

Tu și euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum