Intru nervoasa in casa și îmi dau seama ca Andrew era încă aici .
-Parca trebuia sa pleci?
- Ba da dar voiam sa ma asigur ca sunteți bine .
-Țin sa te anunț ca vom fi .Spun .
Acesta oftează și se îndreaptă către usa.
Simt cum lacrimile îmi aluneca ușor .Usa se deschide si pe ea intra Alex.-Frate,tu chiar pleci?
-Da.Spune si iese.
-Si tu ce cauti aici?Intreaba sfidator.
-Aici locuiesc.Spun .
-Tu,aici?!Nu prea cred.Spune apoi Selena isi face aparitia.
-Ba da Alex,aici locuieste,asa ca taci.Spune si ma imbratiseaza de la spate.
-Ok sefa,am inteles.Spune si pleaca.
-O sa venim mai tarziu .
-Cu cine?
-Cu Sam si Marc.
-Ok.
''Alex''
Fata asta are ceva special,nu stiu ce dar e diferita.Sam ma suna si imediat ii raspund.
-Da Sam.
-Intr-o ora e o cursa cu Tom si Armando.Spune.
Tom si Armando sunt frati .Sunt cei mai periculosi cand vine vorba de curse,au incercat-o si cu mine dar nu le-a mers.
-Te bagi?Spune .
-Sigur,in 20 de minute sunt acolo.
Și cum am zis .In 20 de minute eram deja la depozit .Iubesc cursele și ma face sa ma simt liber.Ma pun la linia de start iar o fata ne da startul .Eram prins între cei doi frați .La dracu !Cursa începe iar cei doi se băteau pentru locul 1.Il întrec pe Tom și pot vedea ca vorbește cu cineva .In următoarea secunda îl văd pe Tom in fata mea apoi pune o frâna brusca.La viteza pe care o aveam pun frunza și întorc volanul .Apoi văd negru .Si ce dacă mor ,nimeni nu o sa ma plângă .
"Rosé"
Am suniți un gol in stomac și mereu mi se întâmpla când ceva se întâmpla.
Serena se uita la mine apoi scap furculița .
S-a întâmplat ceva .Soptesc .
-Ce ?
-Nu știu ,ceva rău .Spun .Telefonul Serenei suna iar imaginea lui Sam apare pe ecran.
-Da Sam!Raspunde Selena.
-....
-Poftim?!Tipa și îmi face semn sa ne încălțăm .
-....
-Venim imediat.Spune si Închide .Se urca in mașina și accelerează .
-Sel,ce e ?
-Alex,a făcut accident.Spune și un nod in gât mi se pune.In 3 minute eram deja in spital și nici nu -i vedem .Usile de la urgente se deschid iar Sam și Marc fug pe lângă o targa alături de medici și asistenți .Imi dau seama ca este Alex și când targa ajunge in dreptul meu fug alături de ei și ii prind mâna .Mi-o strânge puternic .
-O sa fiu bine .Sopteste apoi îmi săruta mâna .
Ori e inconștient ori e conștient .Am ajuns sa ma gândesc la băiatul asta .
Chiar dacă îl cunosc de câteva zile .Intra in sala de operație iar Sam și Marc se uitau nervoși unul la altul .
-A trebuit sa-i spui de cursa?!Ce?!Ce cursa.
-Despre ce vorbiți ?Spun .
-Vorbum mai încolo ."Alex"
Sunt intr-o camera destul de mare .In fata mea era un băiat înalt ,blond și cu ochii albaștri .
-Tu ești Alex?
-Da,tu cine ești ?
-Ryan .Vreau sa te rog ceva .
-Ce?
-Vreau sa-i fii alături Rosei .Spune Ryan.
-Nu înțeleg.Spun .
-Vreau sa o iubești așa cum am făcut-o eu .Poate nu ți -a spus dar am fost iubitul ei .
-Abia o cunosc .
-Apropiete de ea și o vei iubi mai mult decât pe tine .Spune apoi totul devine negru.Îmi deschid ochii și o văd pe Rosé .E aici ?Cat am dormit?
-In sfârșit te-ai trezit !Spune și pot vedea emoția din vocea ei .
-Cât am dormit?
-10 zile.Spune și îmi măresc ochii.
-Ai stat mereu lângă mine?
-Da...
-Mulțumesc,nu trebuia,după ce m am comportat oribil cu tine in aceste 2 zile.
-E ok ,acum trebuie sa te odihnești .
-Vorbim după ce ieșim .Spun
-Ok.Zice și iese afara .Pe usa apar Sam și Marc .Se uitau îngrijorați la mine.
-Ești bine?
-Da ....
-O sa-i omor .
-Da-i dracu ,nu se merita.Spun și simt cum somnul pune stăpânire pe mine.
CITEȘTI
Tu și eu
Manusia SerigalaSe spunea odată ca au trăit vârcolacii și vampirii .Ei bine ,Rosé nu credea in asa ceva...asta pana cand un alpha ii salvează viața .Dar oare Rosé o să-i mulțumească salvatorului sau?Asta rămâne de văzut .