Cursa

145 5 0
                                    

De la acel incident nu s-a mai intamplat nimic.Tot ce trebuie sa fac e sa stau in pat fără efort.
De atunci sunt impreuna cu Alex.

Ca tot vorbeam de lup.Alex intra cu o punga mare de mancare.
-WOW,ce bine miroase.Spun si ma săruta.
-Stiu ,ti-am luat ce îți place.
-Serios?
-Aha.
Dau jos capacul de la caserola si zâmbesc când vad somonul cu orez si legume.
Ma înfig in peste si in 10 minute termin tot.
-Chiar îți era foame.
-Da...spun si simt cum ma înțeapă inima îngrozitor.
-Alex....Soptesc si simt cum lacrimile isi fac apariția.
-Rosé....
-Cheamă ambulanta.Soptesc.
Imediat isi scoate telefonul si din cate am înțeles o sa vina in 5 minute.
-Poti sa respiri?
Dau din cap in semn de nu.Abia m-ai puteam vorbi.Un echipaj de paramedici intra si când ma vad imi pune masca de oxigen.
-Pulsul ei e foarte slab...Spune unul dintre ei .
Imi simt pleoapele tot mai grele.Imi închid ochii apoi nu i mai pot deschide.

"Alex"

Rosé Închide ochii apoi linia de la puls devine tot mai dreapta.
Paramedicii observa si încep sa -i faca resuscitarea.
-Domnule ,ieșiți afara.
-Nu!Spun cu lacrimi in ochi.
La dracu sunt doar eu cu ea.Restul sunt plecați.

După 6 minute pulsul ii revine la normalitate .
-Trebuie sa o operam cât mai repede.
-Pana când?
-Pana luna viitoare,daca nu-i găsim cât mai repede o inima ,o sa moara.Dar din păcate nimeni nu are o inima de donat.
-Ce?!Spun .
-Da,ne pare rau.
-Vreau eu sa încerc .Spun hotărât .
-Ce ?Nu ,nu puteți face asta.
-Nu ma interesează .Vreau sa vad daca sunt compatibil .Spun .
-Veniti cu ea la control data viitoare si va facem niște analize.Daca sunteți ce veți face?
-O sa-i donez inima.
-Dar ...nu avem voie.
-Cu acordul meu ,da.Spun.Ea e totul .
-Bine...Spune apoi echipajul pleacă.
Ea încă dormea.Daca afla ce o sa fac nu ma va lasa nici in ruptul capului .

Dupa o saptamana:


Azi m am tot gandit la ea.Sunt la garaj ,azi trebuie sa castig o cursa.E acasă si asta ma liniștește .

In cinci minute se anunța cursa,daca o sa câștig ,ii voi putea lasă averea mea.Am ajuns sa iubesc fata asta ...daca e nevoie imi donez toate organele ,ma si omor pentru ea daca e nevoie .Numai când ma gandesc ca o s-o părăsesc ma omoară pe dinăuntru .Sam mi-a promis ca o sa aibe grija de ea.Toti mi-au promis ca o s-o protejeze in locul meu.
Cursa se anunța.Ma urc in mașina si pornesc motorul către linia de start .Ma uit printre mulțime apoi o persoana mult prea cunoscuta sta in primul rând.La dracu,ce caută aici?!Aud cum fufa aia striga:3,2,1 si pornesc .
La dracu ,nu trebuia sa fie aici.Ce caută aici?Stie foarte bine ca nu are voie sa se agite...

După 20 de minute câștig cursa.Prin boxe se aude numele meu .Ridic mâinile victorios iar Rosé se uita la mine mândra.Ma uit la ea dezamăgit .Isi apleacă capul in semn ca ii pare rau .Dupa ce imi primesc banii ma duc către ea.

-Pot sa stiu si eu ce dracului cauți aici?!
-Alex...
-La dracu,mi-ai promis!
-Stiu dar...

Nici nu poate sa continue ca sirenele de la politie se aud.Ii acopăr fata si o trag spre mașina.
Fix asta imi trebuie.
-Alex,ce se petrece ?!
In secundele astea taci!Spun si accelerez .
Ma duc către pod dar abia pot scapa de politie.
Ii dau telefonul lui Rosé și ii spun sa l sune pe Sam.

După doua tonuri raspunde .
-Fii atent !In 10 minute esti cu mașina la podul de langa oraș .
-A,de ce ?!
-Rosé a venit de capul ei la pista si acum poliția e pe urmele mele,ai 10 minute sa vii si sa o iei din mașina mea,ai înțeles?!Ii explic nervos.
-Acum!Spune si Închide.

Ma uit către ea si ii pot vedea lacrimile in ochi.
-Rosé ....
-La dracu am vrut sa vad pentru ultima data cât esti de mândru de tine.Credeai ca nu stiu?!Ba da,ca luna viitoare ar trebui sa ma operez?!Alex...
-Vorbim despre asta acasă ,Rosé!Spun si apoi fac o curba iar polițiștii se fac dispăruți.O sa sari din mașina mea in mașina lui Sam,apoi eu o sa scap de politie si Sam o sa te ducă acasă,unde o sa ma aștepți apoi o sa vorbim despre asta,clar Rosé?!
-Da...
-Bun.
-Si daca te prind?!Il întreb speriata .
Se uita la mine trist apoi simt cum face o curba si usa se deschide.
-Acum Rosé!Tipa si sar .
Simt cum doua brațe ma prind iar Sam accelerează in direcția opusa.
- Sam...
-Ti-am zis ceva Rosé!



Dupa 3 ore 

Usa se tranteste iar Alex intra nervos ,se uita la mine apoi se aseaza pe canapea.Miroase a tutun iar pe fata lui se vede dezamagirea.

-Te ascult.Spune si oftez.

-Imi pare rau,voiam doar sa te vad fericit ....

-Dar sunt mereu...

-De cand ai aflat ce am ,mai mult te stresezi,esti mai mereu obosit,si ....nu-mi doresc asta.

-O fac pentru un motiv.Spune .

-Si care ar fi acel motiv.

-Nu e treaba ta.Spune indiferent.

-Alex,te iubesc si nu vreau sa te obosesti pentru mine.

-Pentru tine mereu.Spune si se ridica.Rose,ceea ce ai facut ,m-a dezamagit complet.

-Stiu si imi pare rau,ok?!

-Rose,tu stii ca puteai sa mori.

-Stiu,iarta-ma.Soptesc si simt cum lacrimile isi fac aparitia.

-Te iert,dar promite-mi ca nu o sa mai calci acolo niciodata.Spune si dau din cap in semn ca-i promit.



Tu și euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum