00:03

448 24 11
                                    

Hikayedeki şarkıyı medyaya koydum. Dinleyebilirsiniz. İyi okumalar...

Eve geldiğimden beri son dakika haberlerini kontrol ediyordum. Yang Başkan bugün haberi doğrulayacağını söylemişti. Bir yandan annem ve babam ile sohbet ederken diğer yandan ise elimde telefon ile bekliyordum. Aileme kızları anlattım ve onlarla kolayca bağ kurmama sevinmişlerdi. Telefonuma gelen bildirim ile küçük bir çığlık attım.

SON DAKİKA: Blackpink Grubuna Yeni Üye Katılıyor.

Uzun zamandır düşüş yaşayan Blackpink grubuna yeni üye alınacağı YG Entertainment tarafından onaylandı. Yeni üye gelecek comeback ile birlikte gruba katılacak.

Haberi okudum ve yüzümde anlamsız bir gülümseme oluştu. Yorumları okumak veya okumamak arasında kaldım ama yine de fanların ne düşündüğünü merak ettiğim için okumaya karar verdim.

1. [+50, -20] Yeni üye mi alınıyor? Bu grubun başarısız olduğu gerçeğini değiştirmeyecek.

2.[+90, -12] Gerçekten bu ne saçmalık!! YG Entertainment yeni üye alacağına yeni bir kız grubu kurabilir.

3. [+45, -21] Fandomdan çıkmanın zamanı geldi sanırım.

4. [+104, -0] Hangi pozisyonda çıkış yapacağını neden söylememiş?

5. [+52, - 12] Ne yani yeni üye gruba gelince her şey eskisi gibi mi olacak? Çok saçma.

6. [+60, -23] Woah bu çok heyecanlı. Sabırsızlıkla bekliyorum.

7. [+42, -32] Gerek yoktu bence. Ne de olsa 4 kişi çıkış yaptılar ve grup 4 kişi devam etmeliydi.

8. [+78, -12] YG'nin klasik saçmalıkları. Bunun için bile fazlasıyla fan kaybedecek. Desteklemiyorum.

Yorumları okumak istedim ama pişman oldum. İnsanlar neden bu kadar önyargı ile yaklaşıyordu. Hiç tanımadıkları insanlar hakkında neden böyle emin konuşabiliyorlardı? Şimdiden böyle yapıyorlarsa gruba katıldığım zaman neler yaşayacağımı düşünmek dahi istemiyordum.

***

Yine sabah erkenden uyanıp şirkete gittim. Bugün As İf İt's Your Last, Boombayah ve Playing With Fire koreografilerini öğrendim.

Ara verdiğimiz zaman saatime baktım. Bugün tam 9 saat aralıksız dans etmişiz. Gerçekten bugün çok yorucuydu.

Biraz soluklanmak için kafeteryaya indim. Soğuk su, kek ve çayımı alıp boş bir masaya oturdum. Kulaklıklarımı takıp Lee Hi - My Love şarkısını açtım ve gözlerimi kapatarak dinlemeye başladım.

Bu kadının sesine hayrandım. Çok güzel ve pürüzsüz bir sesi vardı. Onunla birgün tanışmayı çok istiyordum.

***

Odama girdiğim an kendimi yatağıma attım. Uyumak istiyordum ama uyuyamıyordum. Çünkü Yang Başkan bu gece bir sahne ismi bulmamı söylemişti.

Seçeceğim isim benim için çok önemliydi. Bunun için seçerken fazlasıyla özen gösterdim. Saat sabah dört olmuştu ve ben sahne ismimi daha yeni bulmuştum.

Sahne ismimi temiz anlamına gelen 'Yuna' olarak seçmiştim.

377 kelimelik kısa bir bölüm oldu. Ama bir sonraki bölümlerde asıl olaylar yaşanmaya başlayacak. Oy vermeyi unutmayalım. Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi de yazabilirsiniz. Ayrıca eleştiri, tavsiyelerinize açığım. Umarım beğenmişsinizdir. ❤️

Blackpink'in Yeni Üyesi || KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin