00:10

310 18 22
                                    

Herkese merhaba, uzun zamandır bölüm yayınlamıyordum. Okullar vardı, sınav haftası vardı derken bölüm atamadım. Bir de kitap fazla ilgi görmediği için de bölüm atasım gelmiyordu. Hikayemiz 700 okunma almış fakat çoğu kişi oy vermemiş. Emeklerimin karşılığı için oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar :)

¶ Hatırlatma ¶

Arkamı döneceğim anda Taehyung'un sesi ile tekrar ona doğru döndüm.

"Soo Min."

"Bilirsin insanlar sadece konuşur. Sen başarılı ve güzel bir kızsın. Çoğu kişi seni kıskandığı için böyle söylüyor. Dediğim gibi kafana takma çok fazla olur mu?" ona karşı gülümseyip kafam ile onayladım.

"Teşekkür ederim Taehyung, iyi geceler."

"İyi geceler..."

***

1 hafta sonra;

Çekimlerimiz sonunda bitti ve eve dönme vakti geldi. Bu iki hafta içerisinde Bts üyeleri ile çok iyi anlamıştık. Hepsi çok iyi ve kibar insanlardı. Özellikle Taehyung. O ve Jungkook bir hafta boyunca bana en yakın davranan üyelerdi. Bilmiyorum neden ama onun yanındayken diğer üyelerle olduğumdan daha rahat hissediyordum. Onda değişik bir şeyler vardı, insanı ister istemez kendisine çeken bir şeyler...

***

Eve geldiğimizde kendimizi yorgunluktan koltuklara atmıştık. Tatil bize iyi gelmişti, bundan sonra ise işimize odaklanma vaktiydi.

Herkes veda edip bir bir odasına çıkmıştı. Ben de duş alıp hemen uyuyacaktım. Odama girdikten sonra kıyafetlerimi düzeltip, bakım ürünlerimi yerlerine yerleştirmiştim. Ardından yorgunluğumu üzerimden atmak için duşa girdim.

Kısa bir duştan sonra rahatlamıştım. Geceliklerimi giydikten sonra yatağıma uzanıp düşüncelerime daldım.

Bundan iki hafta önce her şey normal giderken bir anda hayatım değişmişti. Yeni bir grup ile çıkış yapacağımı düşünmüştüm ama nasıl olduysa birden Blackpink grubuna katılmıştım.

Ailemi bırakmıştım... Her gün telefonda konuşuyorduk, bana belli etmemeye çalışsalar da üzgünlerdi. Belki onlardan uzak olduğum için, belki de kötü yorumlardan dolayı.

Ayrıca bu iki hafta içerisinde hayatıma Bts'de dahil olmuştu. Birbirimizin telefon numaralarını bile almıştık ve yakın arkadaş olmuştuk. Hatta hepimizin olduğu bir kakaotalk grubumuz bile vardı.

Onlar çok değişiklerdi. Yani nasıl anlatsam bilemiyorum. Bazen sabahın erken saatinde kendi şarkılarını açıp deli gibi dans ettiklerini mi söylesem yoksa hepsinin birbirlerine karışıp ortalıkta koşturmalarını mı... Sanki yirmi yaşını geçmiş adamlar değil de daha çok on yaşındaki çocuklar gibiydiler.

Biz mi ne yapıyorduk? Biz kendi halimizde ortalıkta dolanıyorduk, bazen ise 'ne yapıyor bu adamlar' bakışları atarak onlara şaşkın şaşkın bakıyorduk.

Gruptan biasımı bile seçmiştim, biasım Jungkook'tu. O sanki benim erkek versiyonum gibiydi. Giyim tarzı, haraketleri, hobileri, zevki benimkiler ile aynıydı. Onunla da çok iyi anlaşmıştık. Bazen birlikte bilgisayar oyunu bile oynuyorduk ama yenilen taraf hep ben oluyordum. Geri dönmeden önce haberleşeceğimize, tekrar bir düello yapacağımıza dair söz vermiştik bile...

Blackpink'in Yeni Üyesi || KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin