İyi okumalar :) Oy vermeyi unutmayalım <3
Odalarımıza gelip kıyafetlerimi değiştirdikten sonra, aşağı yemek yemeye indim. Herkes yemek masasında oturmuş, yemeğini yiyordu. Ben de Taehyung'un karşısına oturup hızlıca yemeğimi yemeye başladım.
"İlk defa mı yemek yiyorsun Soo Min?" Taehyung'un sorduğu soru ile masadaki herkesin bakışları beni bulmuştu. Bense sadece Taehyung'a ölümcül bakışlar atmakla meşguldüm.
"İlk defa yemek yemiyorum Taehyung, yemeğimi yedikten sonra canlı yayın açacağım. Sadece geç kalmak istemiyorum." sinirle önüme dönüp yemeğimi biraz daha yavaş yemeye başladım.
"Sizlere afiyet olsun." dedikten sonra hızlıca odama çıktım. Odayı biraz düzenleyip canlı yayını başlattım.
Yorumlara çok fazla bakmamaya özen gösteriyordum çünkü fazlasıyla kötü yorum yazıyorlardı.
"Hepinize merhaba, ben Blackpink grubunun yeni maknaesi Yuna. Bugün yorgun olsam da sizlerle konuşmak için canlı yayın açmak istedim. Bir kaç dakika daha bekleyelim sonra sorularınızı yanıtlayayım" dedim ve gözümü yorumlarda gezdirdim.
Fanların sordukları soruları yanıtlamaya başladım.
'Kaç kardeşsin Yuna?'
"Ailemin tek çocuğuyum, ama her zaman bir abimin olmasını istemişimdir. Abilerinizin değerini bilin millet." dedikten sonra içten bir gülüş ile tekrar yorumları okumaya başladım.
'Grup üyeleri ile aranız nasıl?'
"Grup üyeleri ile aramız gayet iyi. İlk günden beri bana çok samimi davrandılar. Ayrıca çok komik ve tatlılar. Unnilerimi seviyorum."
'Neden şuan Amerika'dasınız?'
"Neden Amerika'ya geldiğimizi size söylemeyeceğim, sürpriz olsun."
Yorumlara göz attığımda fanlar sürekli diğer üyelerin nerede olduklarını soruyorlardı. Bundan rahatsız olduğumu ifade edecek şekilde konuşmaya başladım.
"Neden diğer üyeleri soruyorsunuz? Bu benim canlı yayınım ve benim hakkımda sorular sormanız gerekmiyor mu?"
'Kötü yorumlara aldırış ediyor musun yoksa Jisoo unni gibi okurken zevk mi alıyorsun?'
"Kötü yorum yapan kişileri çok fazla kafama takmamaya çalışıyorum. Fazla işim olduğu için kafama takmaya zaman olmuyor."
'Şuan odada kiminle kalıyorsun?'
"Odada Jisoo unni ile kalıyorum. Diğerleri de başka bir odada kalıyorlar."
'Hayatta en değer verdiğin şey ne Yuna?'
"Ailem, üyeler ve fanlarım en değer verdiklerim."
'Senden nefret ediyorum Soo Min, umarım gruptan atılırsın. Bunun olması için elimden geleni yapacağım.'
"Şuan kendimi değerli hissettim teşekkür ederim. Elinden geleni yapabilirsin bol şans."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink'in Yeni Üyesi || KTH
Fiksi Penggemar"Kimsin sen Taehyung, nereden girdin hayatıma, ne ara beni kendine aşık ettin?"