İyi okumalar :)
Heyecandan yatağımda dönüp duruyorum. Gelen mesajdan sonra Yang Başkana nedenini sordum fakat cevabını alamadım.
Yatağımdan kalkıp saate baktım. Sabahın beşiydi. Uyumaya çalışsam dahi uyuyamıyorum. Mutfağa indiğim zaman annem ve babamı uyandırmamaya özen gösterdim. Parmak uçlarımda yürüyerek buzdolabına bakındım ama heyecandan hiçbir şey yiyesim gelmiyordu. Sıkıntı ile mutfaktaki sandalyeye oturdum ve sabah olmasını bekledim.
***
Hızla banyoya girip rutin işlerimi hallettim ve bugün güzel giyinmeye her zamankinden daha fazla özen gösterdim. Saçlarımı yapıp hemen mutfağa indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu. Hazırladığı tabaklarda ne bulduysam ağzıma tıktım, annemi öptüm ve kapıya koştum. Ayakkabılarımı bağlarken annemin sesi ile durdum.
"Soo Min neden acele ediyorsun saat daha erken."
Ayakkabılarımı bağlamaya devam ettim. Dolu ağzım ile konuşmaya çalıştım ama kelimeler tam anlaşılmıyordu.
"Şorkoto godoyorom onno, Yong Boskon çoğordo." Annem ne dediğimi anlamamış bir yüz ifadesiyle bana bakarken ona hafifçe gülümsedikten sonra el sallayıp koşmaya başladım.
***
Saat yediye yirmi vardı ve benim acele etmem gerekiyordu. Yaklaşık on beş dakikalık araba yolculuğumdan sonra arabamı park edip şirkete sakin bir şekilde girmeye çalıştım.
Çalışanlara baş selamı vererek Yang Başkanın odasına girmek için kapıyı çaldım. İçeri girmem için onay alınca yavaşça kapıyı açarak içeri girdim.
Yang Başkan bana gülümseyerek masanın önündeki koltuklardan birine oturmamı söyledi. Ellerim titreye titreye koltuğa oturup söyleyeceği şeye odaklandım.
"Uzun zaman bu şirkette stajyerlik yapıyorsun Soo Min. Biliyorsun Blackpink şuan düşüş yaşıyor, listelerdeki yerini yavaş yavaş kaybediyor. Blackpink'i tekrar gündeme getirmek için gruba yeni bir üye alacağız. Stajyer olarak içlerinden en iyi olan sensin. Seni Blackpink'in geri dönüş yapacağı zaman gruba dahil edeceğiz. Şimdilik sadece düşün, yarın gelip kararını bana söyle. Ona göre sözleşme imzalayacaksın. Bugün erken eve git. Şimdi çıkabilirsin."
Yang Başkanın dediği cümleleri dikkatle dinledim ve sonunda odadan zar zor çıkabildim. Ben Blackpink grubuna katılacağım. Ben ve Blackpink. Rüyada olup olmadığımı anlamak için kendime bir tokat attım. Ardından rüyada olmadığımı anlayınca etrafıma baktım ve herkes bana bakıyordu.
Utançla kafamı eğip yürümeye başladım. Ne yani hayatınızda hiç mi kendine tokat atan insan görmediniz?
***
Bahçede annem ve babam ile oturmuş bu olayı konuşuyorduk. Annem her ne kadar idol olmamı istemese de benim için kabul etmişti.
"Soo Min, idol olmak basit bir şey değil. Fazlaca çalışacaksın, farklı ülkelere gideceksin, kötü yorumlara maruz kalacaksın. Eğer bunları göz önünde bulundurup yine de idol olmak istiyorsan ben her zaman arkandayım kızım."
Babamın söylediklerinden sonra aile konusunda ne kadar şanslı olduğumu bir kere daha anlamıştım. Yerimden kalkarak babamın yanına oturup başımı omuzuna yasladım.
"Babacığım zaten senelerdir bunun için emek veriyorum. Dediklerin kulağa biraz korkutucu geliyor ama idol olmak küçüklüğümden beri hayalim. Şimdi hayalimi gerçekleştirmek istiyorum." Annem gülümsemeye çalışarak elini elimin üstüne koydu. Yüzündeki tedirginliği anlayabiliyordum.
"Kızım sen şimdi yurtta kalacaksın ve ben seni fazla göremeyeceğim. Peki ben ne yapacağım. Özlerim ben seni." Gülümseyerek anneme döndüm.
"Biliyorum anneciğim ama zaten
neredeyse hergün kamera karşısında olacağız. Beni istediğin zaman videolarda görebilirsin. Lütfen izin verin. Hem sadece idol olan ben değilim, benim gibi daha birçok insan var."Sonunda zar zor da olsa konuşmayı bitirip ailemi ikna edebilmiştim. Yarın Yang Başkanın yanına gidip teklifi kabul ettiğimi söyleyeceğim.
Hepinize merhaba. Bugün iki bölüm attım. Kitap ne kadar okunur ve oy verilirse o kadar fazla bölüm yazmaya özen göstereceğim. Umarım bu bölümü sevmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayın lütfen. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blackpink'in Yeni Üyesi || KTH
Fanfic"Kimsin sen Taehyung, nereden girdin hayatıma, ne ara beni kendine aşık ettin?"