Harmadik Nap

180 15 0
                                    

Reggel mikor felkelltem az ágyamban voltam biztos Ita hozott haza. Össze kaptam magam majd reggelit csináltam és lementem az edzőpályára edzeni. Már vagy más fél órája edzhettem mikor egy chakrat érzékeltem magam mögött ez pedig Rei é volt.
-Szia Lia. - mondta szomorkás hangon.
-Szia Rei beszállsz? - kérdeztem mosolyogva hisz tudtam hogy ha harcolunk hamarabb feloldódik.
-Igen. - mondta majd fel állt velem szembe és elkezdtünk küzdeni.
-Ez olyan mint régen. - nevettem el magam mire ő is megengedett magának egy mosolyt.
-Mond Lia miért nem szóltál nekem vagy Itanak? - kérdezte letörten.
-Tudod akkor arra se volt időm hogy össze pakoljak.-mondtam majd Megálltam erre ő is. - Emlékszem egy nagyon fontos küldetésről értem haza. Mikor Orochimaru elárulta a falut. Akkor mindent gyorsan kellett csinálni . Első dolgom az volt hogy Narutot Minatohoz juttassam Kushinaval hogy védje. Utána a Hokage mellé siettem és küzdöttem a hang rejteki ninjakkal. Egyszer csak egy Hatalmas Madár fogott meg es dobott a hátára ez volt Sarutobi-sama főnix e ami neki a 2. Idézett állata. Akkor adta parancsba a küldetést. Csak bennem bizhatott meg jelen pillanatban. Azonban azonnal indulnom kellett. Így hát elrejtőztem az erdőbe vártam hogy Orochimaru megjelenjen ami hamarosan bekövetkezett majd követtem a rejtek helyig. És a mellett csináltam magamnak is egyet. Ahányszor Orochimaru költözött ugy költöztem én is. De mindig maszk volt rajtam árnyék ként követtem. De a 4 év egyetlen egy napja nem telt el úgy hogy ne gondoltam volna Konohára Madarára Rád és Itachira. - mondtam határozottan. Még egy könycsepp is kicsordult a szememből. Erre Rei csak oda jött átölelt és letörölte a könycseppet.

*********Nem messze egy faágon********

-Nem ér leskelődni.-szolt az egyik férfi a másikra.
-Akkor te miért vagy itt? - kérdezett vissza.
-Ugyan már hisz a lányomról van szó. Csak érdekel mit csinál. - mondta Madara
-Akkor se szólj meg érte. - szolt a másik férfi
-Nah és mit érzel tán féltékeny vagy Itachi? - kérdezte Madara mosolyogva.
-Igazából megnyugodtam rossz volt őket igy látni főleg Liát. Hisz szomorú volt mert azt hitte elvesztette a legjobb barátját. - mondta Ita komolyan.
-Hihetetlen vagy itachi a testvéred ölelgeti azt a lányt kit szeretsz és nem vagy féltékeny. - mondta Madara majd megcsóválta a fejét
-Nem vagyok féltékeny mert tudom hogy Rei csak barátilag szereti. - mondta Itachi-De asszem én végeztem is. - mondta mosolyogva majd lelépett.
-Kölykök. - morogta Madara majd ő is elment.

********************Lia********************
Ahogy elengedtem Reit Ő hatrébb is lépett.
-Szoval folytatjuk? - kérdezte de megkordult a gyomra mire elnevettem magam.
-Te Uchihák gyönygye egy kis harctol éhes leszel. Mindegy gyere együnk egy ráment. - mondtam nevetve mire ő is elnevette magát én elindultunk Icsiraku hoz amint oda értünk becertünk két tányér ráment majd közösen kifizettük.
-Figyelj Lia nekem most mennem kell este indulok egy küldetésre és nem tudom mikor jövök. De nem akartam haraggal elmenni szóval Béke? - kérdezte egy kis fiús mosollyal.
-Ez egyértelmű. De kérlek vigyázz magadra.-mondtam majd átöleltem.
-Te meg Itachira ez az első küldetés ahova ő nem jön velem. De nagyon figyelj rá néha túl hajszolja magát. - mondta Rei
-Igérem. Te meg gyere vissza élve. - mondtam mosolyogva.
-Igérem. - ezzel elengedett majd haza ment gondolom össze pakolni és indulni. Én meg Sarutobihoz vettem az irányt . Amikor beléptem az irodába láttam hogy ott van Madara Hashirama Jiraya Kakashi Tsunade meg a három kis chunin Sasuke Sakura é Naruto.
-Áhh Lia pont most akartam érted küldeni valakit. De így hogy jöttél megúsztam . Szóval akkor kezdeném. - mondta Sarutobi mire mind értelmetlenül neztünk aztán nekem leesett hogy miről lesz szó. - Szóval kezdem Sasukéval te Madarával és Kakashival fogsz a mai naptól edzeni nem messze a falutól egy rejtekhelyen amit Madara ismer. Valamint Lia is és ő fog majd járni néha hozzátok megnézni hogy fejlődsz. - mondta mire bólintottunk.majd így folytatta. - Naruto te Jirayával és Hashiramával elmész a faluból egy másik országba edzeni teljes titokban nálatok majd Minato lesz a kapcsolattartó csak ő most küldetésen van de tudom hogy megjelölt téged Jiraya. Végül Sakura téged Tsunade és Lia fog edzeni itt a faluba.. - mindenki elment ezzel csak Lia Tsunade és Sakura maradt.
-Hokage sama nekem mit tudnak tanítani hosz megmondtak haszontalan vagyok. - mondta szomorkásan mire én a jobb oldalára Tsunade a baloldalára állt.
-Nyugodj meg Sakura te senseid a két legerősebb kunoichi megmerem kockáztatni hogy az egész világon. Tsunadétől gyógyítani valamint közel harcot tanulsz. Liátol önuralmat fegyelmet valamit ninjutsut és Genjutsut. Hogy melyik nap melyiket majd ők eldöntik. - mondta mosolyogva Sarutobi.
-Igenis-mondta Sakura bizakodva majd együtt kisétaltunk.
-Nah Tsuna szerintem kezd te és a első lépésben a chakra koncentrációt tanítsd meg neki. Majd utána szerintem én jövök önuralommal és fegyelemmel. Majd megint te gyógyítással aztán majd meglátjuk. - mondtam mosolyogva mire Tsuna bólintott hisz megértette a tervem.
-Nekem megfelelő. De csak azért van így hogy Itachival légy. - mondta sunyi mosollyal Tsuna.
-Ugyan már Tsuna hova gondolsz. - mondtam mosolyogva mire ő intett Sakuránal és elindultak.
-Jobb ha elmondod neki mielőtt késő nem lesz. - mondta még hátra. Mire válaszoltam volna eltűntek. Én meg dühönge menten az ANBU központba hisz még hátra volt az utolso 3 honapi jelentésem megírása. Hisz attol hogy elmondtam Sarutobi-samának még, írásba kellett adnom. Ahogy beléptem az ANBU hoz ott is a régi irodamba persze a ruhám ugyan olyan volt mint amibe jöttem viszont mar ANBU maszk volt rajtam. De mire körbe pillantottam az irodába szép rend és tisztaság volt gondolom járt valaki takarítani . Mondjuk az ANBUnál szabály hogy ha nem biztos hogy halott az a személy akié az iroda addig nem adhatják másnak... De nem szokás takarítani hát mindegy leültem az asztalhoz és elkezdtem írni már majdnem végeztem mire valaki benyitott. Ez nem más volt mint Ita.
-És még Rei azt mondta neked vigyázni kell rám ne hajszoljam túl magam szerintem ezt fordítva kellett volna. - mondta mosolyogva és megállt az ajtofélfának dőlve.
-Muszáj megírnom ezt a jelentést. - mondtam de ásításba végződött mire elmosolyodott és megvárta míg befejezem.
-Vége? - kérdezte mosolyogva mire bólintottam és felálltam Itachi mellé sétálva indultunk el a házam felé. Miközben beszélgettünk a jelentést le adtam az irattárba mielőtt haza indultam.
-Mond Lia. Miért akarsz minden terhet magadon cipelni? - kérdezte Ita.
-Hogy érted? - néztem rá értetlenül.
-Nem szállsz ki az ANBUból. Elvállaltad Sakura edzését emellett "vigyázol" rám nah arról ne is beszéljünk hogy úgy is vállalsz még el küldetéseket. Nah meg Rei végett is folyton aggódsz ahogy a falu miatt is. - mondta Ita majd meg állt
-Tudod ilyen egy Shinobi emellett a ninja utam ezt követeli meg. Hisz ahogy megigértem akiből csak tudom elveszem a gyűlöletet és magamra veszem. - mondta mosolyogva mire ő közelebb húzott magához és átölelt.
-Engedd hogy segítsek nem kell egyedül csinálnod. Melletted leszek csak engedd. - suttogta a fülembe nekem meg ki hagyott egy ütemet a szívem utána meg vagy 200 al vert levegőt alig mertem venni.
-Ha végig mellettem maradsz akkor beleegyezem-mondtam halkan hisz képtelen voltam hangosan mondani bármit is.
-Köszönöm Lia. - mondta Ita de a hangja beremegett lehet hogy miattam áhh ugyan csak azért mert végre elérte ezt. Nem hitegetem magam hiú reményekkel. Ezután haza kisért majd mielőtt bementem még utánam szólt.
-Reggelizünk együtt? - kérdezte Ita mire bólintottam - akkor jövök érted. - mondta Ita majd elindult haza én meg be mentem a házba kicsit sokkoltan de miután lefeküdtem szinte azonnal elaludtam mosollyal az arcomon.

Tália WhinterDove le storie prendono vita. Scoprilo ora