Rég volt már hogy itt jártam ahogy nézem a falu egyre jobban törnek fel az emlékek. Hogy hol van ez a hely? Hogy hol van az otthonom? Az én otthonom nem más mint Konoha. Hiszen én magam is Ninja vagyok. De hogy kivagyok? Nem más mint Tália Whinter Konoha Anbu osztagának egyik legerősebb ninjája. Egy hosszabb küldetés végett voltam oda még pedig az volt hogy kémkednem kellett Orochimaru után. Több mint 4 éve kaptam ezt a küldetés Sarutobi hokage-samátol. Pont akkor mikor Orochimaru elárulta a falut.
-Hé te ott kivagy? - kiabált nekem fel valaki ezzel kirángatva a gondolataimbol. Ahogy lenéztem rá egyből megismertem hisz nem más volt mint Uchiha Madara. Ő nem ismert fel hisz maszk volt rajtam azonban nem olyan mint az Anbunak hanem tiszta fekete ami egy démont ábrázolt valamint a ruham se a régi hiszen egy fekete hálós trikó egy hosszú fekete köpennyel valamint egy olyan fekete a nadrag aminek az egyik szára rövid a másik meg térdig érő. Es ehhez járt álltam meg. Szép lassan elkezdtem levenni a maszkom miközben a kövi mondatot mondtam. - Tálai Whinter
a maga egykori genin csapatának tagja. - a végén már vigyorogtam az arcán amin meglepődést láttam.
-Tálai te élsz azt hittük meghaltál. Hogy lehet ez hisz 4 éve nyomtalanul eltüntél Orochimaru árulásánál. Sokan azt hiszik mellé szegődtél. A hokage se mondott semmit. - mondta döbbenten. Pedig Madara nem mutatja az érzelmeit de én voltam az ő úgy mond nevelt lánya. Ugy tekintett rám mintha a sajátja lennék. Valamint én is csak sose mondttuk ki vagy csak akkor ha csak ketten voltunk egy olyan helyen ahol nem látja senki.
-Küldetésem volt. De erről nem itt kéne beszélnünk hanem Sarutobi-samánal.- mondtam mikozben elindultam a hokage irodája felé. Madara pedig jött mellettem. A maszkot már vissza tettem ígx aki azutcán volt mindenki meg bámult minket pontosabban engem hogy még is ki a fene lehetek. Úgy félúton járhattunk mikor Hashirama elkezdett kiabálni Madarának. Erre Madara megfordult de én csak megálltam.
-Nah végre hogy megálltál megtaláltad a betolakodót.?-ekkor pillantott rám. - ezek szerint igen és beengedted? - mondta hangosabban.
-Üdvözlöm Hashirama-sama. Tudom rég látott de azért nem kell ellenségnek néznie. Amugy is mennünk kell a Hokagéhoz. - ezzel elindultam még ők lemaradtak.
-Te Madara ki ez?? - kérdezte suttogva azt hitte nem hallom.
-Ő a kicsi Tália. Én se ismertem meg először. - suttogta vissza madara majd utánam indult. Hashirama ott maradt ledőbbenve mikor észbekapott futott utánunk a jobb oldalamon Madra volt a bal oldalamon Hashirama jött. Így mentünk tovább most már tényleg mindebki bámult hisz két nagyon erős shinobival sétált egy ismeretlen lány. A hosszú út a hokage felé pillanatoknak tünt a nagy gondolkodásomban. Mikorra feleszmeltem már madara kopogott a hokage ajtaján. Mikor meghallottuk hogy "Gyere be" beléptünk. Bent tartózkodott Namikaze Minato, Hatake Kakashi, Uchiha Obito, Tobirama, Uchiha Reisuke (Itachi ikertesója) Uchiha Itachi valamint Jiraya wés Tasunade. Szép kis tömeg volt de még jó hogy ekkora a Hokage irodája szoval elfértünk. Ekkor levettem a maszkom és ránéztem a hokagéra.
-Tadaima. Vissza tértem Hokage-sama. - mondtam mosolyogva mire a gokage felnézett rám a papirok közül és elmosolyodott.
-Itt volt az ideje Tália. - mondta mosolyogva majd felállt és oda sét@lt elém és átölelt. - Már nagyon vártalak haza és örülök hogy épségben haza értél. - ezzel a mondattal vissza ült az asztalához. A többiek csak döbbenten néztek főleg Itachi és Reisuke hiszen ők voltak a csapattársaim.
-Végig megkapta a jelentéseimet? -kérdeztem a Hokagétől.
-Igen de ezt majd holnap beszéljük át négyszemközt ma pihenned kell a régi házadat sajnos muszáj volt eladni mivel halottnak nyilvánítottak és nem bukhattunk le hogy valójában én küldtelek küldetésre. De viszont nincs baj mert én vettem meg és vissza kapod a nevedre mivel az már 4 éve rád vár. - mondta és közben elővette a kulcsokat és oda dobtam reflex szerűen elkaptam és már tettem is el. - Egy jó darabig szeretném ha nem mennél hosszú küldetésre. Valamint szeretném látni hogy mennyit fejlődtél. Azt látom hogy kivűlről eléggé megváltoztál. - mondta mosolyogva mire végig néztem magamon és rájöttem hofy igaza van hiszen az eddigi lapockáig érő fekete hajam most a fenekem alá ért kicsit barnább lettem valamint sokat nőiesedtem és izmosodtam. A szemem ugyan ugy vörös volt.
-Hát 4 év hosszú idő. - mondtam mosolyogva.
-Igen az viszont most menj gyermekem és pihenj le sokat utazhattál. - mondta mire én kisétáltam és elindultam haza felé.**Hokage Irodaja**
-Hokage-sama miértnem szólt hogy Tália nem halt meg. - mondta mérgesen Madara
-Mert ez egy titkos küldetés volt és ha megtudjátok nem engedtétek volna.
-Miért mégis mi volt az? - kérdezték egyszerre dühösen Ita és Rei
- Orochimaru után kémkedett. - mondta nyugodtan Sarutobi
-Még jó hogy nem engedtük volna és ha az a kígyó megölte volna. - kiabálta Madara-Miért nem engem vagy Hashiramát küldted? - mondta egy hangszín el nyugodtabban.
-Mert ő volt az egyetlen akit Orochimaru nem látott hiszen mikor Genin volt akkor vol küldetésen aztán már Anbu lett mire vissza tért így őt nem ismerte titeket kiszúrtvolna. - mondta nyugodta Sarutobi
-De akkor is küldhettél volna minket-mondta a 3 Uchiha egyszerre.
-A Vitát lezártam. - mondta Sarutobi
-Meggyászoltuk miattad mert nem volt kepes elmondani hogy él. Ezekutan elvarja hogy fogadjuk el- mondta Madara kikelve önmagából. Majd fogta magát és eltünt úgy ahogy Itachi és Reisuke is.
-Hokage sama talán igazuk van lehet el kellett volna mondani hogy él. - mondta ovatosan Minato.
-Már mindegy a múlton nem változtathatunk.-mondta és vissza fordult Kakashiek felé hogykiossza a ráhuk bizott feladatot. Ezután Kakashi Obito Jiraya és Tsunadeel is tünt hogy véghez vigyék a feladatukat.
-Hokage sama most mit tegyunk? - kérdezte Hashirama Madaráékra utalva.
-Majd megbékélnek. Jelenleg fontosabb dolgunk is van és. Igy is Madara már igazán kontrolálhatná magát. Bár valamilyen szinten megértem hisz a nevelt lányáról van szó. - mondta elgondolkozva mire Hashira bólintott és kiment az irodából.
-Miben tudok még segíteni Hokage-sama-kérdezte Minato
-Menj haza vár a családod. Naruto már biztos látni akarja az apját. - mondta Hokage mosolyogva mikor kinézett az ablakon és a nap már majd nem teljesen lementn. Minato elment ezzel a hokage neki állt a papirmunkáknak.---------------------------**Tália**--------------------------
Mikor beléptem a réfhazamban meglepodtem a tisztasagon minden ugy volt ahogy hagytam viszont por nem volt. Lehet a Hokage mindig küldött valakit kitakaritani? Mindegy is beléptem a háloba átöltöztem egy egyszerű rövidnadrág-póló ba és ahogy bedöltem az ágyba aludtam is de egész végig olyan érzésem volt mintha figyelnének.
A szoszed haz tetején állt a 3 Uchiha és azt figyelték ahogy az eddig halottnak hitt lány vissza tért az életükbe. Nem sokkal később Madara elküldte a fiúkat haza. Ó gyors még be ment a lany házába a dott a homlokára egy puszit és ő is haza tért.
STAI LEGGENDO
Tália Whinter
FanfictionEgy lány ki hazatér Konohába. Kit mindenki ismer. Kit mindenki halottnak hitt egy emberen kívül. A lány ki különleges képességekkel van megáldva. Egy kinek a Szerelmi élete se egy könnyű. Kinek az élete se könnyű. Tudni akarod ki ez a rejtélyes lán...