DEFNE-3

6K 156 12
                                    

Defne'den
Yanağıma gelen ıslaklıkla hemen gözlerimi açtım. "Oğluşum sen acıktın mı" mex bu dediğimi anlarmış gibi havladı. Hemen yatağımı toparlayıp dolabıma koştum.

Odamdan çıkar çıkmaz burnuma o müko koku geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odamdan çıkar çıkmaz burnuma o müko koku geldi. "Sarımmmm günaydın "deyip yanağından sulu bi öpücük kondurdum. "Günaydın hatunum başın ağrıyomu "dedi. Başım bi anda ağrı girdi. "Sen dedin ağrımaya başladı "deyip dudaklarımı büzdüm. Kahvaltımızı edip taksi çağırdık. Şanverdi konağına gidiyoruz konağa geldik. Konağïn kapısından girdik toprağı ailemle tanıştırıcam konağın avlusunda kahvaltı ediliyodu. Bende ne zaman gelsem bunlar kahvaltı ediyo annem ayağa kalkıp yanaklarımdan sulu sulu öpücükler bıraktı.
Anne sevgisi herşeye bedel
Ben 28 yaşında bi kadın olarak anne sevgisine doyamayan bi insanım
1 saat sonra
KUSUCAM
Anneme her ne kadar kahvaltımızı ettik desekte annem bize zorla yemek yediriyo toprağa baktığım da "beni kurtar " bakışı atıyo hemen babama mex bana baktığı gibi baktım sanırım işe yarıyo "yeter zenan hanım doydu kızlar "dedi babam ona milletle baktım. Annem konuşmaya başladı "bi deri bi kemik  kalmış benim yavrularım "dedi. Herkes toprakla cok iyi anlaştı ben diyorum bu kızda şeytan tüyü var
"Sanki sende yok"
Bende diyodum bu iç ses nerde  nasılsın canım
"İyiyim sen bebeğim "
Sen konuşmazsan daha iyi olucam
"Sustuk be "
Adam ol
İç sesimle kavgamdan sonra konağın kapısı açıldı içeri Araf ,babası ,annesi ,erkek kardeşi ,kız kardeşi girdi. Arafın gözlerinin en icine baktım acaba o da bana verdiği sözü tutmuş mudur. Arafın ailesiyle selamlaştıktan sonra arafın babası konuştu "bugün çeyiz alışverişi olucak yarında düğün Kendal efendi "babam kafasını salladı.      Arafın arabasına binip alısveriş merkezine gittik. Onunla konuşcak cesaretim yok.
1 saat sonra
Şu an bana iç çamasırı bakıyolar. Yüzüme vuran gerçekle kendime geldim ben defalarca arafla birlikte oldum. Gençtik bi heves çok aşıktım. Arafla göz göze geldik ikimizde birbirimize ilkini vermiştik. Her ne kadar kuma olarak gitsemde  birbirimizin ilki olmamız gerçeği yüzeme vuruyodu. Kaynanam ve annem bana en kırmızısı en açığından gecelik alıyodu. Sarı da bana pis pis sırıtıyodu o da biliyodu herşeyi biliyorum beni mutlu etmeye çalışıyo yanıma gelip "hatun bence şu kırmızılar sana çok yakışır "dedi kafasına bi tane geçirdim "gerzek "hemen dudaklarını büzüp "bu beyne ihtiyacım var doktor "dedi. Kaynanam bana bakıp "sen deme doktorsun buke "dedi buke ne ya küfür mü etdi acaba "buke ne "diye sordu benim sarım alkış annem hemen "gelin demek "haa "evet beyin cerrahıyım "bastıra bastıra söyledim araf bana bakıp gülümsedi. "Benim oglumda beyin cerrahı "dedi tutmus oda sözünü tutmuş bi anda yüzümde bi tebesüm belirdi .
8 yıl önce
"Aşkım "
"Efendim defne yaprağım "
"Senden bi söz istiyorum "
"Seni dinliyorum "
"İkimizde beyin cerrahı olalım "
"Neden "
"Çünkü hiç bi zaman ayrılmayïz "
"biz zaten hiç ayrılmıycaz"
"Söz mü"
"Söz "
"Afferim böyle hem dinle sevgilinin sözünü "
"Bende sen den bişey istiycem "
"Ne"
"Eğer bigün ayrılırsak kimseyle beraber olma "
"Neden "
"Çünkü sen benim kadınımsın"
"Seni seviyorum"
"Seni seviyorum"
💏💏💏💏💏💏
Şimdi
Ben sözümü tuttum yıllarca kimseyle beraber olmadım. Peki ya o evlenmis bile aptalsın kızım sen aptal bi anda kaslarımı çattım ben daha ne oldugunu anlamadan araf kolumu sıktı ve beni arabaya doğru sürükledi. Herkes baka kaldı arabayı açıp beni bindirdi .Arabayı hızlı bi şekilde sürüp bi ucurumun oraya getirdi. Arabadan indi kapımı açıp bileğimden tuttu
"İn"indim   karşïma geçti
"Ben buyum defne mardinli bi ağa bu yüzden bizden vazgeçtim ama defbe seni bir gün bile unutmadım yemin ederim zorla evlendim defnem SeNİ SeVİYoRUm"ben daha bişey diyemeden kendimi onun dudaklarında buldum .
Bölüm sonu

DEFNE -KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin