DEFNE -6

5K 150 5
                                    

Araf'dan
Aklım karmakarışık  bi tarafta sevdiğim kadın diğer tarafda 3 yıllık karım Defneyi çok seviyorum onun icin canımı bile veririm Berfe berfeye saygım sonsuz her ne kadar onu sevmesemde onu değer veriyorum.
Masada ölümcül bi sessizlik var.
Defne'den
Masadaki şeylere tiksineler bakıyorum öğ kuscam galiba ben ET sevmem ve burdaki herşey et  cidden kaynanam bana bakıp "buke yesene bisey "dedi ben hayatta yiyemem Arafa baktım "anne bırak o et yemez "dedi. Unutmamış kaynanam bana baktı "buke kalk kocana hizmet et "ben tam kalkacakken o esmer kadında kalktı kaynanam "sen değil berfe kuman"tahmin etdigim gibi hemen kalkıp arafa çay koydum elime bir küp şeker alıp yarısını kırıp arafın çayına attım diğerini de ağzıma attım. Arafa baktığımda tek kaşını kaldırmış bana bakıyodu aklıma eski zaman geldi
9 yıl önce
Defne'den
Arafıma kahvaltı hazırlayıp onu beklemeye basladım. "Aşkımmmm kalk sana arafff oraya gelirsem kötü olur kalk "diye çemkirmeye basladım. Bir gün de benden önce kalksa dişimi kırıcam Araf merdivenlerden inip yanağımdan öptü
"Benim aşkım bana kahvaltımı hazırlarmış "
"Evet aşkım otur "
Araf masaya oturdu çayları koyup karşısına oturdum elime bi küp şeker alıp ikiye kırdım. Yarısını ağzıma attım diğerini arafın çayına
"Defne at mısın sen ne diye yiyosun şu şekerleri "
"Yaaaaa"
"Bitanem bi daha şeker yeme çok zararlı "
"Tamam"
Şimdi
Yıllar geçti ben hala aynı defneyim arafın yüzünde bi tebesüm oldu. Eminim o da aynı şeyi hatırladı tabağıma salatalık ,domates ,peynir koydum. Ah şimdi sarı olsa onun müko böğreğinden yerdim kesin kendine yapmıştır vicdansız konağın kapısı açıldı bi taksi girdi taksiden çıkan kişiye baktığımda sarımdı elinde büyük bi kutu vardı. Kocaman gülümsemesiyle "günaydın efendim "dedi. Masadan kalkıp ona sarıldım sanırım peynirli  börek getirmiş  ya şu kızı çok seviyorum "sarımm"dedim. Gülüm seyip kutuyu bana uzattı "sensiz boğazımdan gecmedi "diyip dudak büzdü. Kutuyu kapıp masaya oturdum.
10 dk sonra
1
2
3
4
5 patladım araf bana bakıyodu topraksa kayınpederimle koyu bi sohbete girmiş inşallah pot kırmaz  Arafa bakıp "Enişte senin o manyak arkadaşın kimdi ?"bende diyorum bu kız niye gelmiş dün yolamadı ya icinde kalmış araf "berzan hastanenin kalp cerrahı benimde can dostum "toprak gülmeye "enişte o playboy mu kalp cerrahı duydun mu defo "arafa kaş göz yapıp "hadi biz artık gidelimm dimi araf ""evet baba izninle ""gidin bakalım "sarının kolunu tuttup hemen arabaya sürükledim. Her an pot kırcak diye korkuyorum arabaya binip hastaneye doğru ilerledik.
10 saat sonra
Komidinin üstündeki parfümü alıp duvara fırlattım
"Affedemiyorum seni anlıyo musun senin yüzünden kimseye güvenim kalmadı "
"Defne "
"Ne defne bana gelmis beni affet diyosun ben ne yasadım biloyomusun sen gittikten sonra arkanda kocaman bi enkaz bïrakıp gittin günlerce konuşamadım uyuyamadım ya ben sana güvenmiştim sana ilkimi verdim sen ne yaptın bana bi mesaj atıp terk ettin biliyomusun Araf SEN BENİ BIRAKTIĞIN O GECE BEN HAMİLE KALMIŞTIM BEN SENİN YÜZÜNDEN BEBEĞİMİ DÜŞÜRDÜM "
8 yıl önce O Gün
"Çift çizgi hamileyim "hemen aşağa indim. "Araf araf nerdesin "televizyon masasının üstünde bi kağıt buldum. (Onu terk ettigi mesaj eski bölümde vardı )
Araf beni terk etmiş  eteğimden akan sıvı şeyle dondum .Hayat durdu
Şimdi
Odanının kapısına baktığımda gördüğüm kisilerle şok oldum
Bölüm sonu
YENİ BÖLÜM  10 beğenı 10 YORUMDAN SONRA

DEFNE -KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin