Defne'den
Yoruldum artık herşeyden kapının önünde arafın tüm ailesi var. Komidinin üstündeki anahtarı alıp koşarak konağı terk ettim. Arabaya binip hızla sürmeye başladım dayanamıyorum artık "yeter yeter bıktım "allahım al canımı kurtulayım bi market girip 5 sişe bira aldım. Arabaya binip uçuruma sürdüm uçuruma geldim poşetti elime alıp ucurumun dibine bağdas kurup oturdum bira şiselerinden birini elime alıp içmeye basladım. Belki sarhos olursam herşey geçer. Hayat "SENDEN NEFRET EDİYORUM ALLAHIN BELASI ÖL GEBER YETER ARTI YETER "hıçkıra hıçkıra ağlamaya basladım bu hayatta her zaman tekim karşımdaki mardin manzarasına baktım ikinci biramda bitikten sonra tam ücüncüyü almışken bi el beni durdurdu. Araf elimdeki birayı alıp içmeye basladı diğer bira şisesinide ben aldım başımı omzuna koyup ağlamaya basladım. "Neden kaybeden hep yanlız olan benim araf kalbim acıyo dayanamıyorum artık bıktım nefes almak haram geliyo ölmek istiyorum""sakın defne yaprağım ölümü aklından çıkar çok pişmanım defnem allah benim belamı versin keske o zaman dönsek affet defne "arafın gözlerinin icine baktım "araf seni seviyorum""defne izin ver herşeyi unutalım yeniden baslayalım yine biz olalım ""tamam" araf bana sıkıca sarıldı.
BÖLÜM SONU
YENİ BÖLÜM 10 YORUM 10 VOTEDEN SONRA
OFFF RESMEN BEYNİM DURDU SİZCE BU KİTAP NASIL DEVAM ETMELİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEFNE -KUMA
ChickLitBu sıradan kuma hikayeleri gibi değil nasıl mı OKUYUNDA öğrenin,😝😝😝