B+J PART 7

344 32 0
                                    

#BJ

Part 7

J: trust me barb. Im not lying. U know me when we r still kid.

Terus si barb diam. Si barb pun stju jga pdpt si joe.

: f*ck u joe! Ko tgk lah. Sa tau semua pasal ko. Jgn ko mcm2.

Terus si ina tgk si barb. Si barb terbasar mata dia. Tapi dia pura2 xnpk. Dia npk mcm da org berbulu d blkg tuh prmpn. Dia takut, tp dia control. Dia xmau btntangan sama tuh benda, sbb kalau dia tgk, dia akan kdpatan boleh npk hntu n bkmgkinan tuh benda akan attack si joe n barb. Si barb tarik nafas dlm2.

Barb: joe, ko call tuh prmpn. Kita bawa dia bncng bagus2. Kasi fhm dia yg btl kalau ko xpa2 prsaan sama dia.
J: ok barb.

Si joe pg call, bawa tuh girl bjmpa di **** yg prmpuan satu pula balik terus lpas si joe bgtau yg drg mau jmpa si *** yg si joe xsuka dia. Balik jah tuh prmpn, si barb tgk tuh bnda ikt2 tuh prmpn. Si barb terduduk.

J: siou barb. Btl2 sa xsuka dia. Sa aggp dia kwn jah. Btl..
B: jgn ko ikt2 tuh prmpn td. Ko fhm ka?
J: yabah barb.

Si joe peluk si barb. Terus dia pigang tgn si barb. Sejuk..
J: knp sjuk tgn ko nih? Ko okay ka?

Si joe pigang kpla si barb. Xjuga demam.
B: sa npk tuh prmpn mcm da dia pelihara tuh. Sa tkejut td. Tuh lah sjuk tgn saya. Jgn ko dkat2 dia. Jan ko mkn apa yg dia bg n ambil apa yg dia bagi. Faham lagi ka joe? Bahaya oh kalau tkena.
Si joe focus sama si barb.

J: yaka? Astga. Punya la. Mcm bagus dia tuh, tp bahaya pula. Harap2 ko xkena pa2 oh barb sbb ko yg boleh npk tuh bnda.
B: sa boleh lagi elak sbb sa boleh npk. Ko tuh yg ssh. Eee. Sa takut oh. Betul..
J: xpa. Kita berdoa jah k.
Si joe picit2 tgn si barb.
B: bah. Siap2 lah ko. Kita p jmpa tuh prmpn yg suka ko. Sa xsuka ah kalau bgni.
J: bah. Sa mndi dlu. Terus p rumah ko la mau kasi bersih badan
B. Mmmm
Siap2 la si joe. Simple jah dia pakai. Terus drg jln p rumah sewa si barb. Dr jauh lagi, boleh npk sdh krta si alvin.
B: eee. Buat apa lgi si hntu sni tuh.. btul2 xbikin tntram oh.
J: bukan tuh llki tuh hari ka p kg ka tuh?
B: yah. Dia lah tuh.

Binggung si barb xtau lagi mcmna mau kasi fhm si alvin. Drg turun sama2 p rumah sewa barb., si barb bawa si joe masuk. Masuk jah dlm rumah.

A: well, well, well. Barb.. drmna ko? Dr smlm teda balik.

Si barb kasi limpas jah si alvin. Si joe pula dduk d sofa tgu si barb siap2.

A: jadi, btl la ko sama dia mmg bersuka?
J: yah.
A: lol. Buat pa lagi dia tuh. Sdh kna guna oleh lelaki lain.

Diam jah si joe. Sbb dia tahu si alvin ckp xbetul.

A: jgn2 ko pn pernah test dia kan? Lucky her. She can taste every man she want.

Panas sdh si joe dgr.
J: listen man. U dont know anything about her. Shut up n dont disturb barb. I know everything about her n u just a coward who try to make....

B: joe. Sudah!
A: hahaha
B: ko lagi alvin. Buat apa lgi ko dtg sini. Sdh sa ckp sa sama2 dia kan.
J: Mari lah jln. Nti lmbt.

Drg jln jah kasi tgl si alvin. Si alvin pula, terpanas. “tgk lah ko barbara. Berani2 ko buat sa bgni” ckp dia smbil panas.

Di barb n joe dlm krta sdh. Si joe pegang tgn si barb.

J: i love u barb. I really do.
B: yah. Sa tau.

Masa si joe drive, jem pula jln. Xlama tuh si barb ttdur.

Si barb buka mata, eah. Hutan.. knp tb2 dia d hutan.

B+JWhere stories live. Discover now