Зоя , сама гірша однокласниця

72 4 2
                                    

Після цього ми з Аннеті вирішили відмітити її перемогу . Ми пішли в клуб , до дому я вернулась в 02:47 . Я прийняла душ і лягла спати . Ранком я встала втомлена але потрібно було в школу. Я встала в шостій ранку і пішла до своєї перукарші що б вона мене накрасила тимчасовою краскою ( вона це робить професіонально ) накрасилась сама і вибрала собі ось такий лук

 Я встала в шостій ранку і пішла до своєї перукарші що б вона мене накрасила тимчасовою краскою ( вона це робить професіонально ) накрасилась сама і вибрала собі ось такий лук

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- я маю права і машину але в школу їжджу зі своїм братом Денисом .
Приїхали ми доволі швидко і до початку уроків залишалося 40 хв .
Я не скажу що я горда але дружу лише з такими як і я - елітою . Всі інші мені просто заздрять , та хотя і багато  хто з еліти також , я ж признара найкрасивішою на землі . Місс Всєлєнна . Уміла , і багата не просто а дуже сильно.
Тільки сьогоднішній мій лук коштує 1 245 000 $ .
У школі в моєму класі навчається Зоя ,  вона не багата , але весь час намагається стояти зі мною на рівних . У неї немає смаку , грошей , фігури , і вона зовсім трішки симпатична , не сильно я добре знаю що у неї талія 65 см грудь 1 розмір попа 50 см вага 58 кг і ріст метр 57. Вона весь час носить тону пуш-апу  як в ліфчику так і трусиках , і затягує поясами живіт і талію . Одягається сільською модою ,і напевне з гумунітарки , після школи робить десь офіцянтков , і зовсім не має хобі чи талантів . А потім ходить й розказує що краще мене що в мене все в пуш-апі а в неї все ідеальне і своє , що вона супер багата у неї неймовірний голос , в домі кучу прислуг , і вона балувана принцеса .
Це мене страшно бісить.

___Where stories live. Discover now