Після уроків я зразу ж пішла в дім . Мене чомусь страшно боліла голова . Я відмінила свої сьогоднішні заняття кінним спортом та уроками гри на арфі .
Я лягла на кроватку і зразу заснула . Спала я десь 2 годинки , прокинувшись почувала себе трішки краще але голова все ще боліла .
І раптом залучені телефон . Аннеті .- Привітати Джансу , як справи ? Ти не зайнята ?
- Привітики Неті , та так не дуже голова болить , ні не зайнята , а що ?
- Бідненька , я знаю що тобі допоможе , шопінг ! Та і заодно розкажу тобі чудову новину .
- Ну чом би і ні . Давай через годину в торговому центрі ?
- Так , зустрінемось .
Мені стало зразу ж краще , я обожнюю шопінг тим більше разом з Аннеті .
Я поправила зачіску . Перекусила кексами і кавою . Сіла в машину і поїхала в торговий центр .
Приїхавши я побачила біля входу Анетті
- Джансу , ну як ти ? Виявилась ?
- Ну так собі , ти щось мала розповісти ?
- Так , моя мати вирішила поміняти мені школу , і ця школа "Санста Прайм" !
- Аннеті ! - З радістю скрикнула я і ми почали обійматися і стрибати від щастя - Невже ?! Ура тепер ми будем разом.
А потім ми пішли на покупки і до дому я вернулася в 9 вечора.
Через деякий час в кімнату зайшов мій брат .- Джансу , можна ?
- Так заходь
- Слухай ,у наше місто переїхає мій кращий друг, і скоро буде моїм однокласником , я обіцяв познацомити вас , ти не проти ?
-Так а чому і ні .
-Добре , а і ще до вас у клас переїхає якийсь Назар.
- Ого так багато новеньких за цей рік
- І не кажи . Гаразд добраніч .
- Добраніч .
ВИ ЧИТАЄТЕ
___
RomanceПросто життя сомої багатої , красивої та талановитої дівчини , яку забеспечують її батьки