Я вибрала сьогодні ось такий наряд :
Я почула звук машини , поглянувши у вікно побачила що брат з бватьками уже приїхали , дивно зараз всього 11:2
0 , як так швидко ?
Коли вони зайшли я вийшла до них .- Ов Джансу . А ти хіба не в школі ? - запитала мама
- Як бачиш ні .
- Добрий ранок Джансу - сказав батько і пішов в кабінет з якимись документами .
Мама пішла в кімнату а брат завіз машину в гараж і зайшов у дім .
- О привіт Джансу , знову проспала ? - Сміючись запитав Денис .
- Хаха , як смішно
- гаразд гаразд , не злись - Сказав Денис і теж кудись пішов .
13:30
Ми усі пообідали і я вирішила вийти на пробіжку а там уже й заняття .
Я побігала по нашому великому парку з переду дому десь годинку ( щоб пройти з одного кінця парку до іншого кінця парку потрібно 30 хв ) . Сіла в одну з моїх машин і поїхала на урок гри на фортепіано .Після цього заняття я поїхала на малювання а далі до дому .
16:45Я приїхала , зайшла в дім і не вспіла піти перекусити як до мене подзвонила Аннеті .
- Ало Джансу привіт
- Привіт Аннеті
- Слухай , сьгодні в місті чемпіонат по бадмінтону , давай підем позмагаємося ?
- О так звісно . А у котрій годині ?
- Вечором о 20:00
- Залюбки . Гаразд тоді там зустрінемось ?
- так .
Я вирішила пройтися пішки місце змагань не так далеко .
Джансу пішла разом з братом , він теж захотів взяти участь , вони пройшли половину дороги і тут перехід , який тримає червоний для людей 15 хв .
- Блін , чомуя цей світлофор так довго затримує людей ? - Запитала Джансу
- Зачекай ще 5 хв .
Нарешті світлофор поміняв колір .
Джансу стрімко поспішила переходити , уже і так запізнюються .Я почула позаду крик від брата , і за секунду відчула сильну біль , все навкруг розмилося ....
Я повільно відкрила очі . Передімною стояв брат та Аннеті . Я розглянулась і зрозуміла що я в лікарні , доля секунди і в палату забігла мама . Вона почала , обнімати мене , але я ледве говорила , у палату зайшов лікар почав щось провіряти та записувати усі були щасливі . Потім все знову почало розмиватися і я закрила очі.
Сон
Я іду по вулиці , і бачу як якийсь хлопець цілує дівчину , я підбігаю до нього і починаю на нього кричати . А він починає сміятися . Бере мене за руку і кудись веде після він щось мені кричить і вдаряє по лицю.......
Кінець сну
ВИ ЧИТАЄТЕ
___
RomantizmПросто життя сомої багатої , красивої та талановитої дівчини , яку забеспечують її батьки