Мейсі

36 2 0
                                    

Ранок 10:30

Я повільно відкрила очі , і закричала :
- Блін я проспала !
Я пропустила уже 2 уроки , і вирішила що смисла іти не має . Вирішила залишитися дома .
Брат сьогоднімене о 6 ранку з батьками їхали за якимись документами тому він не збудив мене , будильника я не почула , а прислуга просто не знав чи потрібно , адже вони могли подумати що я просто вирішила залишитися .

Я поснідала .
Зайшовши в кімнату почула дзвінок в телефон .
Дзвонила Мейсі , моя кузина , та подруга з дитинства .

- Ало ...

- Ало Джансу привіт .

- Привіт .

- Що так холодно ?

- Та ні , просто настрою немає .

- А ну зрозуміло . Слухай я з сім'єю приїхаю в Україну в ваше місто на декілька днів в наступний четвер . За тобою скучила . Хочеш одного дня зустрітися ?

- О так чудово , справді давно не бачилися , але давай ти приїдеш і вирішемо коли саме ?

- Так давай .

- Гаразд пака

- Пака .

Я доволі зраділа , останній раз коли я бачила Мейсі нам було по 8 р. Цікаво що помінялося з цього часу .
Мейсі завжди носила пишні плаття та юбки , і не терпіла штанів лосін і так дальше . Вона казала що вона принцеса а принцеси носять тільки плаття та юбки .
Вона обожнювала історії про фей , принцес , лицарір . І коли я чи вона у мене ночувала ми завжди слухали такі казки.
Коли нам було по 8 вона з сім'єю переїхали у Польщу Варшаву .

___Where stories live. Discover now