Pov Jansu
Нарешті , я посадила Зою на місце , ьак це н добрий вчинок з моєї сторони , але і терпіти її брехню я не збиралася .
Коли урок почався Тетяна Вікторівна зайшла в клас не сама а з цією новенькою , про яку я говорила уже .
-Клас тепер на одну зміюку більше буде ...- Пробурмотіла я під ніс .
- Клас знайомтесь це Катя , ваша нова однокласниця прошу любити і жалувати . А я Катя зайдеш до мене після уроків в кабінет .
Біля мене і ще деяких інших були вільні місця , Катя звісно ж не сіла біля мене , вона ж мене не терпить . Та і я тому зраділа .
Я люблю сидіти сама , тай тим більше що біля мене могла сісти ця надоїдливи гадюка .
На перерві до Каті ніхто не підійшов , нікому вона не була цікава . Але Катя почала всім говорити що я її краща подруга і вчора ми посварилися і вона може розказати всі секртети про мене , їй щей до того Зоя і пів класу повірило . Тільки друзі які мене знають ( еліта звісно ж ) не повірили Каті . Незнаю що але Катя щось цілу перерву про мене вигадувала , а на уроці всі хто її слухав , тицяли на мене пальцями і хіхікали .
Pov Katia
Хух нарешті припинилися уроки , але ще ця Танька . Нц пртнаймі я знайшла собі друзів , і опустила у їй очах Джансу , а що я нічого з цього всього не брехала .
Я пішла в кбінет До Тані Вкторівної
- Заходьте- Сказала Таня В. і я зайшла- Сідай
Я присіла
- Я хочу тебе ознайомити з правилами школою класом т однокласниками. Як ти знаєш ця школа платна а ти сюди потрапила завдяки щорічній лотереї . І прошу не влаштовувати бійки в школі чи сварки з іншими учнями , або ж зразу тебе вичислять зі школи . Так ти повинна ходити у шкільній формі .- Але чом деякі цю форму не носять ?
- Це тебе не стосується , без форми тебе не впустять в школу , а також є список окркмих учнів і якщо ти їх хоть якось зачепиш то зразу залишиш нашу школу . Це Джансу Герц Ненсі Фекстир Денис Герц Роберт Влекс та Лейла Влекс .
- А чим вони такі особливі ?
- Як я казала це тебе не повинно стосуватися . Также тут є справки з інформацією про всіх учнів , те що батьки дозволили поширівати , можеш переглянути , класі вас 37 учнів .
Я почала читати про самих цікавих мені однокласників за разом і цю "Богіню "
Джансу герц
14 р.
Дата народження 01.03.04.
Батько Остап Герц
Мати Софія Герц
Брат Денис Герц
З елітної сім'ї .
Переможниця конкурсу "Місс Всєлєнна" , та пртзвана найкрасивішою та талановитішою дівчиною на планеті .
Має неймовірний голос , приголомшливо танцює , чарівно грає на фортепіано та арфі , прекрасно малює та готує . Вона відома модель , також має пару кліпів . Займається кінним спортом , різними видами танців , танцями на льоду , трюками в воді , тенісом , бадмінтоном та багато чим іншим .
- От принцеса , все ідеально лиш гляньте - зло думала собі яДенис Герц
16 р.
Дата народження . 04.03.02.
Батько Остап Герц
Мати Софія Герц
Сестра Джансу Герц
З елітеої сім'ї
Займається різними видами спорту такими як : фудбол , бокс , волейбол , баскетбол , бейсбол , гольф та ще багато інших .
Перемлжець багатьох спортивних змагань.І я вже не могла читати тож взяла деякі з анкет до дому .
pov Jansu
Катя багато чого на мене набрехала та на щастя з часом всі зрозуміли що вона це все вигадала.
Привітик , якщо не важко наптшіть що думаєте про мій брєд ???
ВИ ЧИТАЄТЕ
___
RomanceПросто життя сомої багатої , красивої та талановитої дівчини , яку забеспечують її батьки