Buyur bacım?!

3.6K 143 16
                                    

Alarmın sesi ile gözlerimi araladım.Hızla yataktan kalktım bu gün okulun ilk günü yani benim için ilk günü.Odamdaki banyoya ilerleyip duşa girdim.Soğuk suyun vücudumla birleşmesi ile uykum iyice dağıldı.
Ahh ben size söylemeyi unuttum o dövdüğümüz adam abimlerimin tuttuğu korumaymış ve çoğu zaman mirayı takip ediyormuş ama benim saf kardeşim hiç fark etmemiş taki ben gelene kadar ihaledeki adamların ne yapacağı belli olmayınca yada herhangi onları sevmeyen birinin zarar verme olasılığı için riske girmemek adına tutmuşlar(nasıl bi cümle aquehrhdhhsh)
Banyonun kapısının öküz gibi tekmelenmesinin hemen yanında miranın karga sesini duydum;

+laraaaaa hadi ya makyaj yapacağız daha!!

-tamam çıkıyorum.

Bornozumu üstüme giyip çıktım kapının hemen dibinde suratı huysuzlukla şekillenmiş bir adet lara bekliyordu.mira pembe dizlerinin bir karış üstünde biten  eteği ve onun üstüne beyaz tatlı bir gömlek  giymiş.mira hızla kolumdan tutarak beni dolabımın önüne çekti ve kıyafetleri larıştırmaya başladı ama onun sevdiği "prenseslere layık" kıyafetleri göremeyince çatik kaşlarla bana döndü

-laraaa bu kıyafetler ne sen ne tür bir kızsın hiç güzel kıuafetin yok

+senin tarzına göre güzel değil ama bence güzel

-isters-

+hayır kendi dolabımdan giyeceğim!

Bu arada söylemeyi unuttum biz çoğu zaman birbirimizin hissettiği şeyi hissediyoruz söyleyeceģini anlıyoruz ikiz olmak böyle bişeymiş bu çok farklı bir duygu.

-peki sen giyin ben odama gidiyim ve makyaj yapayım.senide kendi halina bırakayım

+saol kuşum dedim ve o odadan çıkarken arkasından öpücük atyım mirada bana dönüp öpücük atınca kıyafetlerimle ilgilenmeye başladım.(multimedia=Laranın giydikleri).Kıyafetlerimi giyince makyaj masama ilerledim.Çok makyaj yapmayı sevmiyorum helede fondoten yüzümde maske varmış gibi oluyor (yazarın kendi görüşüdhbdbd) maskara ve ruj kullandıktan sonra siyah düz sırt çantamı aldıktan sonra kapıya yöneldim.Merdivenlerden inerken abimlerin kahkahaları kuyuluyordu abimler dediysem mert abim hariç kendisi duygusuz öküz maskesi ile en ufak bir mimik yapmadan duruyor.Bu düşüncemle gözlerimi devirip yemek masasına ilerledim.Her zaman abartılı bir şekilde kahvaltılık çeşiti olurdu ve ben çoğunu ilk kez bu evde tatmıştım.
Miranında masaya gelmesiyle kahvaltı başladı. Bizi abimler bırakacağı için hızlı hızlı yiyordum  çünkü kendileri arkalarından atlı geliyormuşcasına yiyorlardı.Miraysa her zamanki gibi premses edasıyla kuş gibi kuş gibi yiyordu.Hep böyle kibar olması mide öz suyumu ağzıma getiriyor.Kuzey abim ve Güney abim ayaklanınca bende kalktım
Miraysa kibarca ağzını silip ayağa kalktı.Mert abimle vedalaştıktan sonra çantamı omzuma takıp kapıya ilerledim vedalaşma dediysem sadece benim görüşürüz abi demem ve onun Öküzce bişey söylemeyip kafa sallaması.Abimlerin arabasına ilerledik normalde ayrı ayrı araba alacaklarmış ama Kuzey abim motor almış Güney abimse arabayı tercih etmiş.Ben ve mira arkaya oturduk.Mira kulağıma yaklaşıp heyecanla konuşmaya başladı.

-arkadaşlarım seni görünce şok olacak seni onlarla tanıştırmak için sabırsızlanıyorum!!

Ona tebessüm ederek karşılık verdim ve camdan dışarıyı izlemeye başladım radyoyu açmalarıyla  kulaklarıma dolan "Duman'dan  aman aman"  ile yolculuk daha iyi bir hale geldi.Bi 20 dk sonunda arabanın fren yaomasıyla bakışlarımı camdan ayırdım ve çantamı aldım.Miraya da çantasını aldıktan sonra abimlere sesli sesli öpücük kondurup

"Görüşürüz abiciklerim beni özleyin " deyip arabadan indi bende sonra görüsürüz tarzında bir şeyler geveleyip okula yöneldim.Okulun büyük kapısından adımımı atıp bahçeye girdim tabi girer girmez bakışlar bana doğru döndü kimseyi umursamayıp okulun kapısına gidereken okulun bahçesinin sonuna doğru bankta oturan tipler dikkatimi çekti benim tarzımda giyindiklerini görünce farklı olduklarını anladım çünkü okuldaki herkes -onlar ve ben dışındaki- cok şık ve marka olduklarını bağıran kıyafetler giymişlerdi. Onların çoğununda buraya baktığını anladım neden bu kadar garip bakıyor herkes aaa doğru ya mirayı tanıyorlar ve bende onun bir anda ortaya çıkan ikizi  normal yani bu bakışlar. Kafamı önüme çevirdiğimde bize doğru gelen ve etraflarına kibirle bakan bir grup para kokan insansı varlık geldi çünkü bunlar insan olmaz gençlik dizilerinden fırlamış bir dolu insan gibi duruyorlar.Bize dogru yaklaştıkca şok içinde durdular.

+ohaaa?!

+ohaaa?!

+ben şok yanee?!

Arkadaşlar gerçekten çok özür dilerim yazdıklarım eksik kaydolunca bu bölümü baştan yazmayı denedim ve 560 kelime oldu. Aslında uzun bir bölüm yazacaktım ama lise 3 e gidiyorum derslerim çok ağır ve çalışmam gerekli dershaneyede gidince hiç boş vaktim kalmıyor yazabildiğim her boş zamanımda yazacağım sizi çok seviyorum💞💞

İKİZİM BİR MANYAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin