1. Rész: "A suli sz@r"

757 27 1
                                    

Sziasztok Szeszi Gilbert vagyok 17 éves,és a suli szar! Igen lehet túlzás volt így kezdeni de ez az igazság.

Reggel 4:00-kor keltem és szívtam még a dúgóba is!
De persze Bratt már 5:00-kor ott ált az ajtóm előtt

Fáradtan másztam ajtót nyitni neki.

-Szia Bratt- ásitottam . Bratt a legjobb barátom,4. Óta! Nagyon szeretem,de persze mint a legjobb barátunkat szoktuk.
-Szia Szivi-mondja.-Mizu-kérdezi, igen Bratt nagyon jó megfigyelő vagy!! Nem látszik rajtam hogy egy élő halott vagyok?? Köszi!(kicsit passzív agresszív a főszereplőnk-Szerk:Író 😂)
-Ahhhhh hagyjuk- Legyintek. - Tegnap Blake( A volt pasim blahh🖕🏽) azt mondta hogy újra járni akar velem.
-Kiütöm-Mondta nyugodtan de mégis határozottan.
-Ohh nyugi megteszem én hamarabb-Mondom nevetve. Nos igen egy kicsit szoktam verekedni (Mondom-Szerk,író 😂)de Bratt mindig leállít engem.(blahh tök olyan mint egy őrangyal nem hagyja,hogy rossz dolgokat csináljak)
-Az én legjobb barátom-Monjda majd beül a kocsimba,és húzunk a pokol...akarom mondani Suliba.

A suliba érve az a látvány fogadot,ahogy a suli ribanca és Blake falják egymást...jajj nagyon jó Lala és Blake megint összejöttek! És hogy ez miért rossz?? Azért mert talán még mindig szeretem Blake-et,de nem akarok vele lenni,mert folyton csak csalódok benne. Jahh és igen most is csalódtam benne,ugyanis tegnap kérdezte meg tőlem ,hogy nem akarok-e esetleg újra a barátnője lenni. Másnap meg a suli ribancát nyaldossa a kőpadon. Undorító egy féreg,de sajnos nagyon szeretem

Brattel egyből a hátsó kőpadhoz mentünk beszélgetni.(Johh én ettem és gondolkoztam Bratt meg folyamatosan beszélt hozzám 😁)

-Szeszi!! Figyelsz te rám egyáltalán-Ezt Bratt kérdezte! És nem,nem figyeltem rá! Egy kicsit sem
-Mi...jahh...nem-motyogom
-És mi terelte el a gyönyörű Szeszi Gillbert figyelmét-Kérdezi én meg elmosolyodok,olyan aranyos ilyenkor.
-Blake-Motyogom halkan .
-Jajj cicus lesz majd más-Monjda majd megpuszilja a homlokom.
-naa de mit mondtál?-Kérdezem.
-Azt hogy lesz majd más-Válaszolja viccesen
-Az előtt-Mondom unottan.
-Azt mondtam,hogy jön az osztályba egy új gyerek-Jajj de jó meg egy hülye...
-Aham,érint engem ?-kérdeztem
-Igen,mert nagy a valószínűség,hogy vagy nálatok vagy nálunk fog lakni-Mondja lazán Bratt! Hogy mi a franc???
-Mi? Biztos hogy nem!-mondom.
-De mivel,hogy ő egy csere diák és az osztályba te meg én kivételesen nagyon jó tanulók vagyunk...-ohh a francba én meg az tanulás mániám!!
-Ajhhhh- Nyafogok,de ekkor megszólal a csengő és bemegyünk Bratt-tel az osztályba.

Nem voltak sokan(igen becsengőkor),csak én Blake Bratt Lala meg még 2 Ribanc akiknek elfelejtettem a nevüket (hopsziii)

-Szesziiii! Gyere már el velünk vásárolniii!- Nyafog az egyik Ribanc(asszem, Vicky a neve)
-Ohh bocsi nem érek rá- Hivjátok el Lalát ő biztosan elmegy veletek szop...akarom mondani vásárolni - kedves lélek vagyok tudom (oké kezd engem íritálni a főszereplő😂-szerk,író )
-jahh jó bocsi-Mondja Vicky
-Hülye Ribanc-Motyogom alig hallhatóan de mégse mert Bratt meghallotta és ki is nevetett engem! (Ilyen terén nagyon bírom )

-Rendben gyerekek! Mint tudjátok csere diák érkezett hozzánk-Szól az osztályfőnök Mr Collins- csak,hogy nem 1 csere diák hanem röktön 2- jajj de jó 2 fa...családbarát gondolatok ugye Szeszi??
-Ezek szerint egyikünk sem ússza meg-Súgom oda Bratt-nek aki meg csak szótlanul  bólogat

-Ő itt Nataniel,és Jorgeus-Mondja az ofő (oké a Jorgeus nevet nem tudom honnan szereztem vagy kitől 😂szerk) 2 szőke hajú kék szemű fiú .

Az egyik rám kacsintott,undorító egy alak fújj kacsintgat itt nekem. Kacsintson a jooo büdös Ribancosmajommakákószarcsimbókokra (😂 -szerk író)

-Hali Nate vagyok-Mondja az egyik,ez a Nyomi kacsintott,fújj .
-Én meg Jorge- Mondja a másik.  Na a majom
-Én meg nem vagyok rátok kiváncsi-Órditom,hogy jól halják
-Mrs Gillbert kérem viselkedjen,és kérjen bocsánatot-Mondja az ofő
-Bocs-Mondom flegmán-Meg a halál-Súgom,hogy ne kapjak még ezért is büntetést.

....

Óráról kicsengettek és az ofő oda hívott engem meg Bratt-et is a 2 csere diákkal eggyütt. Mindig én járok így.

-Szóval Szeszi Bratt ti ketten vagytok az osztályból szinte a legokosabbak,így Jorge Bratt-el fog lakni Nate pedig Szeszi-vel,ügy lezárva-Mondja majd kimegy. Hogy mi a franc?? A perverz szőkével fogok eggyütt lakni?? Jó megyek eret vágni(oké ezzel a beszólással senkinek se szeretnék rosszat vagy megsérteni azokat akik ilyet tesznek, akik csináljak azoknak sajnálom,hogy csináljak 😔 ne vegyék magukra akik pedig nem csináljak ne is csináljátok soha mert meg fogjátok bánni-szerk író)

-WHYYY!!!???-Orditozom Bratt arcába aki csak kiröhög engem!
-Nyugi csajsziii legalább lesz több barátod-mondja Bratt, de a francba is nem akarok több barátot,UTÁLOM AZ EMBEREKET!!!!!

-Hidd el,nekem sem egy nagy öröm...-Szólt az egyik szőke

  Folytatása következik

Sziasztok!! Szvl itt lennék az első résszel,remélem tetszett,tudom kicsit rövid de háát naa ! Jól olvasást! Szeretlek😉❤️

"Szerelmes az Őrangyalába"Where stories live. Discover now