-hagyj békén-sírva orditottam a telefonba és leraktam. Lecsörtettem a lépcsőn hangos sírásban és berontottam Nate szobájába. Ő csak gyorsan magához rántott se szó,se beszéd és simogatni kezdte a hajamat nyugtatásképp. Nate tudta ki hivott engem.
-Ne félj. Nincs itt,vagyis csak volt. Nem bánthat téged többször.
-De Nate. A hangja. Én. Félek,Nate-sírtam. Nate csak tovább simogatott.El sem hiszem hogy ez az undorító féreg fel hivott engem. Blake egykori „legjobb barátja" aki...sok rosszat tett velem. A hangja. Újra hallottam. És még gonoszabb,betegesebb,és undorítóbb mint akkor volt.
-Aludj ma velem.-szól Nate,kedvesen.
-Nem aludhatok Nate.-mondom még mindig szipogva. Milyen az már ha igazából egy full idegen fiúval alszok egy szobába?? Nagyon gaz mi? Iggeeen!
-Tudom,hogy félsz. És nyugi ha kell én alszok a földön. Csaak velem legyél,mert ha kell én megtudlak védeni-mondja nyugtatás képp.
-Re-rendbe.-szipogom.
-Naa kérlek ne sírj. Gyere ide shhh-nyugtat a karjai közt. És nagyon nyugtató amit csinál. Bármit is legyen az.
Nincs több fény
A lámpákat leoltották rég.
Nem láthat senki
Nem láthat senki a színpadon túl.
Nincs több esély,
Amit kaphatnék,ki marad melletem ha kiég a fény? Ha kiég a fény,ami eddig ragyogott?
Nincs veszíteni valóm. Ennél többet nem adhatok. Ha valaki szeret,az akkor is szeret,ha időnként gyenge vagyok.-énekelte. Olyan selymesen és megnyugtatóan énekelte,hogy pár percen belül el is aludtam. Nate erős megnyugtató karjai között és selymes hangjára.Reggel arra keltem,hogy Nate hátulról ölel engem én pedig mint egy új szülött kis majom csimpazkodok a karjaiba.
-jó reggelt Hercegnőm! Jól aludtál?-Kérdezte álmos hangon Nate.
-Ha bárkinek is elmondod,hogy így aludtunk hiába vagy Őrangyal én esküszöm kiheréllek!!-mondom nyugodt hangnemben.
-Shhhh. Inkább aludj vissza,úgy sokkal cukibb voltál-próbál nyugtatni.
-Elmész te a picsába Nate.-mondom majd felugrok az ágyból olyan sebességgel,hogy Nate is leesik.
Leszaladtam a konyhába pápához.
-Sziaaa papa-Mondtam és egy puszit nyomtam kopasz feje bubjára.
-Ooohooohoooo. Jó reggelt édes kis unokám. Palacsinta vagy inkább rántotta??-Kérdezte kedvesen.
-Hmm. Legyen cukor mérgezésem vagy inkább sima?? Inkább cukor-nevetek.
-Tessék. Itt a finom palacsintád-Nyújtotta oda nekem a még forró palacsintát.
-Köszi papa-mondtam majd egy puszit nyomtam a homlokára és mentem is fel készülődni.
Annyira nem vittem túlzásba a ruhát. Egy egyszerű piros pulcsit és egy farmert vettem fel a fekete vans cipőmmel. Igen nagyon eredeti és stílusos vagyok. Ez van! Igazából a stílus érzékemet anno 90'-ben elvesztettem. Nem is tudom vajon hogyan!?
Leszaladtaam a lépcsőn és a nagyapámat arconpuszilva,kiléptem a hűvös februári reggelre. Beszáltam a kocsimba és meg se várva Nate-t elindultam a suliba. 5 perc kocsi út után ott is voltam. És legnagyobb meglepetésemre Nate ott várt engem az ajtó előtt
-Elhiszeed,hogy soha az életembe egyszer sem foglak kocsival hordozni???-Kerdeztem egy szó nélkül.
-Nem is kell kicsim-Kacsintott.
- Nem is foglak „kicsim"-Kacsitottam gúnyosan.
-Mi a hisztii tárgyaah hercegnőőh??-Kérdeztee
-Semmi új. Csak az őrangyaloom tapló!-Mondtam neki kedveseen mosolyogva.
-Sajnálom baby,de nincs apelláta.-Mondta
-Tee egy undorító utolsó féreg vaagy tudtad?-kérdeztem
-haat tudni nem tudtam de mostmár tudom-mondta egy kacsintást kísérően és és bekisért az iskolába kezén fogva. Probáltam levakarni magamról de nem ment.
Az iskolába nem volt sok kedvem semmihez se. Ugyan hogy lett volna?! Mikor tudtam,hogy az a undorító féreg valahol a közelbe van. Első: óránk történelem volt,és mivel nem nagyon tartozik a kedvenc tantárgyaim közé. El is akartam lógni
-De istenem Nate engedd már meg csak 1 kibaszott óráról lenne szó nem több.-Könyörögtem kiskutya szemekkel. De Nate-et semmi nem hatotta meg.
-Nem hogy 1 órát egy fél órát se lóghatsz. -És ezzel kézen fogva berángatott az imádott történelem órára.
Az óra unalmasan telt. De az ebéd szünet igen érdekes volt. Új diák, pontosabban egy fiúcska. Na de jó. És ekkor hirtelen. Jorgeus és Bratt is megérkeztek. Végre. Már mióta nem láttam azt a agyament Szőkét! Joo igaz neki még annál is világosabb a haja de naah.
-Hercegnő,a hercegnő hercege?!-Köszönt nyájasan Bratt én pedig a szememet forgattam ,majd leült mellém és egy puszit nyomott az arcomra.
-Sziasztok-intett egyet a kezével Jorgeus. Ma nagyon csendes volt és fura. Az új srácot nézegette. Hmm.
Az új diák sokkal másabb volt mint Jorgeus és Nate. Neki fekete haja volt,ragyogó tengerkék szemekkel,és olyan vér vörös ajkakkal,hogyha nem tudom ,hogy egy ember azt hiszem vért ivott vagy valami. Mindene fekete volt. A nadrágja a puloverje ,gondolom még az alsója is fekete lehetett. De viszont nagyon fura srác volt. Nem tetszett nekem.
Megfogtam a tálcámat és szépen vissza vittem,mivel a kaja mint mindig most is undorító volt,és ugyebár én vagyok a bénázás kifejezetten nagy és jó modorú hercegnője,persze hogy neki mentem az új fiúnak,és az a undorító ebédneknemnevezhetőkutyakaja.
Mind rá borult.-Úr isten nagyon sajnálom én...ahh miért is magyarazkodok?! Öltözz át vagy valami én addig fel takarítók. Máskor meg ne álj elém,közveszélyes vagyok-Mondtam,és intettem egyet a konyhás nénik felé mivel ők már nagyon jól tudták és persze bólogattak is.
-Közveszélyes kisasszony megtudhatnám a teljes nevedet??-Kérdezte. Én gyorsan felpattantam de ügyesen megint elestem és ha a fekete hajú tengerszemü gyermek nem fog meg engem...szerintem a kórházba kerültem volna.
-Az én teljes nevem: Szeszi közveszélyes bénasági pótlék borsóhercegnő kisasszony Gilbert. A szolgálatára. -Mutatkoztam be,ezzel mindent elmondva szinte az életemódomról. -És a tied mi tengerszemű gyermek??-Kerdeztem óvatosan a szemébe nézve.
-Cole vagyok. -Mondta. Majd kezet fogott velem és segített takarítani.
Csöndben takarítottunk egészen addig amíg Blake,Jorgeus,és Nate oda nem értek majd felállítva engem át öleltek és neki áltak Cole-nak.
-Cole most mondom neked ezt a lány hagyd békén!-Mondta dühösen Nate miután elengedett engem.
-Még csak rá se nézz azokkal a tenger szemeiddel te undorító dög-Szinte már ordított Jorgeus.
Nate és Jorgeus elengedtek engem és neki akartak esni Cole-nak. De Cole csak nevetett.
-Féltitek tőlem a kis hercegenőt,mi??-Kérdezte nevetve-Ne aggódjatok én már megyek is-mondta és elment. Igazából nem tudom hova.
Blake még most is szorosan ölelt és mivel én nagyon szeretem Blake-et én is ugyan úgy öleltem őt,de aztán mégis eltoltam...
-Najo! Mi a faszért hív már engem MINDENKI hercegnőnek?!-kerdeztem dühösen majd beszálltam a kocsimba és haza mentem. Egyedül.
Folytatása következikHaat csókolom,csókolom. Ezer bocsánat hogy nem volt rész de nem tudtam mit írni. Remélem tetszik. Jó olvasást. He guys❤️
YOU ARE READING
"Szerelmes az Őrangyalába"
RandomSzeszi Gilbert egy 17 éves lány,aki mindig is hitt a természet feletti dolgokba,de sose gondolta,hogy vele is megtörténhet. Igaz nem hinnétek el ha egy nap egy szuper helyes fiú azt mondaná nektek: Én vagyok az Őrangyaladod és mostantól mindig vele...