Az ebédlőbe...
-Tudod,ha 9.-ben valaki azt mondja nekem,hogy veled fogom az iskola ebedlőjét takarítani szinte tuti nem híszem el-Mondja Bratt ,az ebédlőbe.
-Pedig jobb ha hiszel az ilyen dolgokba...de miért nem hitted volna el??-Kérdezem,mert általános óta legjobb Barátok vagyunk.
-Háát...mert...hogy is mondjam,hogy ne sértődj meg....áhhh megvan...te olyan...rossz gyerek vagy...én meg jó...mindig azt gondoltam 9.-ben,hogy majd ügyvédekkel kell majd védeni téged-Mondja nekem .
-Nahhh joooo....te tényleg bolond vagy...inkább kezdjünk neki,mert sosem fogunk végezni így-Szólok...fúj...miez??? Teehhh jooo isten....ne mond,hogy ez egy Zokni mert én sírni fogok:(2 értitek 2 KEREK ÓRÁIG takarítottuk Brattel az ebédlőt...Bratt már Egy olyan 10 perce haza mehetett...én meg még itt vagyok,Nate-et várom,mert azt mondta ide jön elém...kedves egy Őrangyal nem?? Hááááát NEM!
-Nahh a hercegnő megtanulta a leckét és többet nem avatkozik bele mások dolgába??-Igen ezt Nate ismertebb nevén a Világleggtapplóbbőrangyala kérdezte.
-Tudod...rám leginkább a „bajkeverő" megszólítás illik,de ha te „Hercegnő"-nek akarsz szerintem senki nem fog vissza tartani-Mosolygok gúnyosan az arcába mire elneveti magát. Ennyire vicces vagyok?? Jahh nem,csak Nate baromira TAPLÓ
-hmm...akkor legyen mondjuk aaaa...Bajkeverő ma...akarom mondani hercegnő-Mosolyog ő is. Háát ez...jó el kell ismerni ez most egy picit tényleg vicces volt.
-Köcsög-Teszem a sértettet és elindulok ki a suliból a kocsimhoz . Nate természetesen mint minden jó kis pincsi,akarom mondani Őrangyal egyből utánam fut.
-Jajj már nehogy megsértődj ezen te lány-Ordít utánam és már nem bírja tovább,a térdeidre támaszkodva fújja ki a levegőt.
Én csak szép lassan vissza sétáltam hozzá és közöltem vele,hogy nem sértődtem meg,csak mókás volt látni ahogy fut. Nate ezért az ölébe kapott és elfutott velem a kocsimig.
-Nate hagyjál tegyél le tudod,hogy utálom ezt-Nate mintsem törődve bedobott engem a hátsó ülésre és haza vitt. Egész úton az a tök fején ott volt az az undorító vigyor...amitől ő annyira aranyos.Nate leparkolt és újra az ölébe kapva bevitt az ajtón mint egy menyasszonyt. Papa nem volt otthon és ezt Nate tudta jól. Miután fura módon bevitt engem a SAJÁT hazámba(Joó papáé deee naaa értitek) le rakott engem a kanapére leült mellem és elkezdett egy filmet nézni.
-Te-Normális-vagy??-kérdeztem idegesen...igazából azért voltam ideges mert annyira lazán vette a dolgot hogy fuuuuuuuuu.
- Te...és én...és felvettél az öledbe...és...és...ahhhhh-Dadogtam.
-Hmm...zavarba hoztalak-Önelégült mosollyal kacsintott mint egy perverz nagyapó .
-Nem!!-tiltakoztam.
-Hmmm-Hümmögött
-Ne hümmögj te perverz disznó mert esküszöm fel dugom az orrodba azt a nyomvadt távirányítót.-Fenyegettem.
-jujj de félek,istenem jujcimokusicaricamuca mindjárt meghalok brühü-nyávog kislanyos hangon.
-Joó tudod mit fel mentem-és ezzel le is zártam a témát...vagyis majdnem.Este 11 lehetett amikor is Nate nyitott be a szobámba .
-Szia hercegnő,bejöhetek?-kérdezi hallkan.
-szia Nate,persze gyere-Nem volt kedvem vele veszekedni.
-Mit nézel?-érdeklődik.
-Háát...Horrort, akarod esetleg te is nézni?-kérdeztem merő kedvességből.
-Hhh fárasszam az agyam egy ilyen filmel?? Hmm...oké-Háát...Nate már csak ilyen.
-Bunkó-ezt muszáj volt kimondanom...érdekes ez után annyira sok minden nem is történt...csak csendben filmeztünk...miután vége lett a filmnek...én elaludtam...És Nattel álmodtam...fura volt...az álmomban ő meg én....Haloboo!! Tudom...sok idő volt mire ezt a részt kiraktam és baromira rövid is de háát...ez van...na mindegy jó olvasást!❤️ szeretlek!!❤️❤️
YOU ARE READING
"Szerelmes az Őrangyalába"
RandomSzeszi Gilbert egy 17 éves lány,aki mindig is hitt a természet feletti dolgokba,de sose gondolta,hogy vele is megtörténhet. Igaz nem hinnétek el ha egy nap egy szuper helyes fiú azt mondaná nektek: Én vagyok az Őrangyaladod és mostantól mindig vele...