3. Rész: "Higgyem is el?"

435 23 1
                                    

-Menjünk...-Sohajtom.
-Rendben, hova menjünk ?-kérdezi-  a kőfához? Áhh az nem jó , esetleg az Erdőbe? Nem vagyok én gyilkos, MEGVAN- Hadarta én meg csak tátott szájjal figyeltem Nate-et. Ezeket honnan tudta?
-Tudod még mindig gondolat olvasó vagyok és a kérdésedre a válaszom: Onnan,HOGY SZÜLETÉSED ÓTA VELED VAGYOK!!!-Magyarázza nekem.
-Nate,csak menjünk gondolkozni szeretnék-Nyögöm fáradtan.

  ...

-Nataniel!! Hova a jó büdös francba hoztál engem??-Kérdezem idegesen, Nate egy gyönyörű patakhoz vitt engem aminek a vége bevezet téged az erdőbe. Nagyon szép hely,de nem tudom hol vagyunk. És amúgy is mi lesz hogyha most Nate megfog berak engem a kocsim hátsó ülésébe és elvisz a jó kurvamajommamákóbüdösszófosásba engem . Azért azt  megszívnám
-Nyugi mondtam,hogy bízz bennem .-Mondja nyugtatás képp. Flegmán ránézek,hogy tudja ezzel nem nyugtat meg, mire ő a jó büdös anyámat megint szófosásba kezd- Ez az a hely ahova 10 évesen elszöktél,mert Margaret(Szeszi nagyija-szerk,író) azt mondta hogy ha valami nem tetszik foghatod a cuccod és elmehetsz,te összepakoltál és itt kötöttél ki. De persze, apukád hamar megtalált nekem köszönhetőleg.-Mondja felszegett állal. Okkkhééé ez  ijesztő honnan tudta??
-Szivi ez már kezd uncsi lenni, ÉN VAGYOK AZ ŐRANGYALOD MINDENT TUDOK-Mondja hangosabban de mégis...édesen😂
-Ohh igen?? Hány évesen voltam először igazán szerelmes? Mikor volt az első randim? Szűz vagyok még?? Ki volt életem első legjobb barátja?? Első pasija?? Haaa?? Tudod?? Kötve hiszem -Mondom ingerülten,a Nyomi meg ránt egyet nekem a szemén és bele is kezd
-14 évesen, 15 évesen, nem, Bratt, Noah,igen tudom - Mosolyog a képembe-Jahh azt is tudom hogy ki volt életed első szerelme,ki vette el a szűzességed, még azt is tudom hány évesen kezdtél el járni,meg azt is,hogy mi volt életed első szava,MINDENT-Mondja pofátlanul.
-Ajhhh higgyem is el??-Kérdezem idegesen.
-Háát megkönnyítenéd vele az életem-Sóhatjsa.
-Johhh egyezzünk meg abba,hogy félig elhiszem.-Mondom felszegett állal.
-Redben.-egyezz bele.

....

Talán 15 perce ülhettünk ott szótlanul.
-Oké én tudom mi bajod! De elszeretnéd mondani szvl hajrá-Mondja nekem.
-Még mindig szeretem Blake-et,de annyit csalódtam benne,hogy már nem tudok bízni akarok,de nem megy-Sóhajtom szomorúan.
-Gyere menjünk haza.-Szól nekem.

Haza fele csendbe voltunk nagyon,kicsit fura volt mert olyan mintha az én bajom,ugyanúgy fájna Nate-nak mint nekem. Fura,nagyon fura.

-Itt vagyunk,gyere menjünk be-Mondja kedvesen. Mivan ezzel a gyerekkel? Makákó szer volt abba sajtburgerbe??
-Hány óra?-kérdezem.
-Már este 9 szóval,gyere-Nyafogja nekem. Hmm este 9

-Fürödj le és aludj addig én beszélek a papáddal Utasít engem Nate.
-Oka-Mondom.

Lefürödtem él elaludtam. Hosszú nap volt.

Másnap:

-Kelj fel!!!-kellteget Nate.
-Ahjjj a francba nem álmondtam az egészet??-Nyöszörgöm.
-Sajnos nem cicus,naa öltözz,DE nehogy ribancosan ruhát vegyél fel itt nekem-Mondja.
-Tapló egy Őrangyal vagy-Mondom flegmán.
-Te meg szókimondó- vágja hozzám.
-Olvasol a gondolataimba,akkor inkább kimondom a szót így nem vagyok kétszínű-Vonok vállat.
-Naaa mozgás,mozgás elkésünk a suliból-Sürget.
-Mi vagy te az anyám?-Kérdezem.
-Az Őrangyalod-Válaszolja.

                                         ....
Egy fekete farmert vettem fel piros pulcsival és bokacsizmával a hajamat laza kontyba fogtam és kész is voltam.
-Büszke vagyok rád-Mondja Nate mikor leérek a lépcsőn.
-Naa most miért ?-Kérdezem.
- 10 perc alatt elkészültél és még smink sem kell neked-Válaszolja boldogan,én csak megcsapom és indulok is a suliba,Mr mindent tudok rólad-al.

                                          ...
A suliba beérve megláttam Blake-et és Bratt-et...verekedni
-Hogy mi a jó büdös??-kérdezem és indulnék el de Nate megfogja a karom.
-Ne akard-Mondja,ideges vagyok és a legjobb barátomtól van szó . Meg a halál!
-Te ne akard hogy még jobban dühös legyek-Mondom majd elindulok a fiúk felé

...
-Blake te rohadék állat engedd el de azonnal-Orditom mire Blake rám néz elengedi Bratt-et és kedvesen szól hozzám
-Cica?? Gyere! Elengedtem,de akkor kérlek téged-Mondja fenyegetőn,én meg pofon vágom joooo erősen azt a mocskot majd jól bele rugók fájó pontjába. Ezután Bratt még egy kicsit püfölte. Az igazgató szedett le engem és Bratt-et is Blake-ről.
-Mit képzelnek maguk? Ez egy iskola! Nem box pálya,takarodjanak az irodamba -Ordít az igazgató.
-Máskor felvesszük videóra -Súgja oda nekem Bratt.
-Oké-súgom vissza mire mind ketten nevetésben törünk ki ,mire az igazgató bosszúsan néz ránk.

                                     ...
-Akkor most szépen mondjátok el miért csináltatok .-Kezdi az igazgató ,szerinted baszod,engedni fogom,hogy a Nyomi bika bántsa a barátom??
-Bántotta,Bratt-et még szép,hogy tökön rúgtam.-Háborodok fel,Johh nem így szoktam beszélni de ez most ajhhh felcsesz engem.
-Szeszi fogja vissza magát,különben fel kell hívnom a nyagyapját-Mondja a Diri. A nagypapámnal élek már,10 éves korom óta,anyám : meghalt 6 éves koromban Apu pedig rendszeresen látogat engem,de háát mit ne mondjak sokra nem megy vele. Nincs köszte meg kösztem apa-lánya viszony,inkább papával van ez, a mamám:pedig Olaszországban él 13 éves korom óta
-Elnézést-Dormogom.
-Rendben akkor,suli után kitakarítsátok az ebédlő-t aztán pedig a könyvtárat végül a tornatermet.-Mondja a Diri-Elmehettek.-fphuuuu de egy buzhiii.

A folyosón egyből Bratt támadott le engem.
-Hülye picsa mindent tönkre teszel,miért kellet?? Neked akartam jót most meg itt szívhatsz velem -Mondja istenem de cukiii félt hogy valami bajom lesz.
-Inkább szívok veled,mint hogy nélküled-Súgom hallkan. Bratt mikor 15 évesek voltunk megakarta magát ölni.

-PAPA !! Átmegyek Bratt-hez majd jövök szeretlek-Orditom.
-Én is kicsim-Hallom nagyapám hangját. 10 perc séta és már ott is voltam Bratt-nél. Nyitva volt a bejárati ajtó így bementem(tudni illik úgy járunk Brattel a másikhoz mintha haza mennénk)
-Bratt! Hol vagy?-Kérdezem de Bratt nem válaszol. Mivan ezzel? Bemegyek Bratt szobájába és akkor...megláttam Bratt-et egy pengével a kezében ahogyan apró pici vágásokat csinál a kezén,nagyon megijedtem.
-Bratt mit csinálsz? JÉZUSOM-kiáltok fel mikor meglátom a sok vért-Bratt kérlek mond el mi a baj!-Könyörgök neki.
-Nem bírom,meg akarok halni-Sír nekem, tudtam jól,hogy miért mondja,az anyja elhagyta az apja folyton veri,szorosan magamhoz öleltem és nyugtatásképp a hátát simogattam.
-Shh nem lesz semmi baj,kérlek Bratt itt vagyok neked ,ha te nem leszel akkor én is meghalok figyeld-Kivettem Bratt kezéből a pengét és három ugyan olyan csíkot húztam mint amilyet Bratt is csinált. Vérzett. Nagyon. De az most nem érdekelt
-Miér csináltad?-Kérdezi.
-Mert inkább szívok veled mint nélküled -Szipogom

....
Bizonyíték ként felmutattam a karom amin még mai napig látszanak a hegek pont úgy mint Bratt-nek,Ő is felmutatta.
-Bratt,megígértem valamit emlékszel? Azt mondtam bármi lesz,bármilyen nehéz is,akkor is veled leszek,ha te ugrassz ugrok én is -Mondom.
-És ha te ugrassz akkor én is -Mondja.
-Pontosan lelki csibém-pöckölöm meg az orrát .

-Ajhh te lány mindig csak a baj van veled! Felmondok !- kiáltja már messziről Nate.
-Háát csak nyugodtan -Vonok vállat-Nate Bratt-nek miért nincs Őrangyala?-Kérdezem.
-Ohh van neki csak mikor 15 éves,volt és azért hagyta abba AZT a dolgot mert te kérted az őrangyala azt mondta,Bratt-nek már van egy földi Őrangyala de nyugi Jorgeus vigyáz rá mindig. -Fejezi be a monológot

                                        ...

Az órák mint mindig most is unalmasan teltek. Brattel már mentünk is az első helyszínre az ebédlőbe....

Sziasztokkkk bogárkák!! Hogy vagytok?? Jól ugye??? Azzzz szupiiii,. Tetszett ez a rész?? Igen? Örülök. Nagyon szeretlek ám❤️😉  Nyaaa további jó olvasást . Puszi nektek

"Szerelmes az Őrangyalába"Where stories live. Discover now