1. Po Štyroch Rokoch

175 14 11
                                    

Je to úžasný pocit, nebyť taký krpec. Toto si Niko opakoval snáď každý deň. Keď mal štrnásť, absolvoval liečbu, pri ktorej dostal správne množstvo rastových hormónov a dal tak zbohom výške (alebo skôr nížke, ako to on volal) 140 centimetrov. Teraz, ako čerstvo plnoletý, meral 170 centimetrov.

Jeho priateľ Kiko tiež vyrástol. Mal vysokých rodičov, tak sa vytiahol do výšky 185 centimetrov a stále volal Nika Mravček. Chalani spolu chodili už štyri roky a hoci chodili každý na inú školu, nerozdelilo ich to.

Niko chodil na obchodnú akadémiu a Kika aj vďaka jeho školskému muzikálu Trpaslík A Sedem Lesných Víl prijali na konzervatórium. Ani jeden nemusel dochádzať do školy mimo mesto, čo obaja ocenili.

Kikova záľuba vo farbení vlasov skončila v šesťnástich, proste sa zo dňa na deň rozhodol, že s tým prestane. Zato si zamiloval piercing a zopár ich aj mal. Nikovi sa to páčilo. Niko mal na svojom chlapcovi rád všetko, hoci niekedy sa pochytili a potom bolo medzi nimi ticho. No po pár dňoch to prešlo a boli zase v pohode.

Nikovi rodičia boli už úplne zmierení s Nikovou orientáciou, Kika prijali do rodiny. Takisto Daniel a Patrik, Kikovi otcovia a Pavla, Kikova mama, chodili často na návštevu a stali sa z nich dobrí priatelia. Odkedy Pavla bývala so svojimi chlapmi, klebetná suseda Papánková prestala na nich posielať sociálku, ale vždy, keď mala príležitosť, tak si rypla. Niektoré veci sa proste nemenia.

Je rok 2020 a v Česku uzákonili manželstvá gayov a lesbičiek. Daniel a Patrik to využili a oznámili, že sa cez leto v Prahe zosobášia. Obaja sú už v Prahe a chystajú všetko na svadbu. Niko sa chystá za nimi.

-------------------------------
Ahojte ☺️. Esencia Lásky bola veľmi obľúbená, ešte teraz má ďalšie nové prečítania. Preto som zrealizoval nápad, ktorý mám v hlave už dlho: druhý diel.

Táto kapitola je ešte len prológ, veci sa začnú diať od nasledujúcej kapitoly. Dúfam, že sa vám bude dvojka páčiť aspoň tak ako jednotka ☺️.

Všetkým školopovinným želám čo najlepší začiatok nového školského roka.

Ahojte a opatrujte sa. Váš JurajNewt.

Esencia Lásky 2: Americká OdyseaWhere stories live. Discover now