6. Kikov Pohovor

88 6 2
                                    

V ten istý deň, keď sa šiel Niko ukázať do Chick'n'Lit, išiel sa aj Kiko ukázať do svojej novej práce. Sprevádzať ho mala Karin.

Pri raňajkách chalani vtipkovali, aj Niko mal dobrú náladu. Maskoval však ňou svoju nervozitu.

Kiko sa uškŕňal: "Mal by som mojim kolegom namiešať nejaký extra drink ako prískočné." Išiel totiž pracovať ako pomocný barman do baru v strede mesta.

"Namiešaj im Dych Magdy Papánky," navrhol Niko so širokým úsmevom a Kiko sa rozosmial.

"A to je čo za nápoj?", pýtal sa Marián.

"Pamätáš si našu susedu Magdu Papánkovú, ktorá sa nám po prisťahovaní sa z Prahy starala do života?", opýtal sa Kiko a Majo prikývol. "Tak sa jej dostalo takej pocty, že sme po nej pomenovali jeden luxusný miešaný nápoj."

Niko ho doplnil. "To bolo vtedy, keď si Kiko v šesťnástich robil popri škole barmanský kurz. Trénoval aj doma a Daniel s Patrikom mu nakúpili rôzny alkohol. Bol tam Jack Daniels, Koniferka, Beefeater Gin, Demänovka, nejaký pepermintový likér, Karpatské brandy, Hennessy koňak a Aperol. No a môj Kiko sa rozhodol, že z každej fľašky naleje do šejkera trochu a dobre to zamieša. Potom to nalial do pohárov a obaja sme to mali ochutnať. Bola to riadna žbrnda, doteraz si to pamätám. No a Kiko, keď si z toho odpil, preniesol: Dych Magdy Papánky. A názov bol na svete."

Marián s Karin sa smiali. "Vy ste exoti, chalani," povedala Karin.

"Uznajte, že taký drink nemohol dostať iný názov. A po ochutnaní som aj mal pocit, že na mňa dýcha Papánková," uškŕňal sa Kiko.

Kiko sa na svoj pohovor tešil, na rozdiel od Nika. Ten sa ho pred odchodom pýtal: "Počuj, Kiko, ako je možné, že si tak v pohode, keď ideš na pohovor do neznáma? Ja mám stres a ty si úplne kľudný."

"Veď je to len pohovor, nejdem na popravu," odvetil Kiko. "Proste tam prídem, ukážem im, čo som zač, a oni ma vezmú. Aspoň tak to Karin prisľúbili."

Karin odviezla Kika do baru Orinoco, kde mal brigádovať. Kiko bol suverénny a majiteľ baru mal z neho dobrý pocit.

"Ak vám aj práca pôjde tak svižne, ako idú slová z vašich úst, potom sa už neviem dočkať, keď budete v pracovnom nasadení," povedal majiteľ. "Vezmem vás teraz ku baru, kde sa zoznámite s kolegami a obzriete si to tam, dobre?"

"Veďte ma, šéfe," povedal Kiko a nasledoval majiteľa.

Bar nevyzeral nijako inak, ako bary na Slovensku, uvedomil si Kiko. Množstvo pohárov, LED osvetlenie, množstvo fliaš alkoholu a... brutálne krásny chalan za pultom.

"Toto je Hunter, váš kolega, budete s ním na smene," zoznámil ich majiteľ.

Hunter sa na Kika zoširoka usmial a podal mu ruku. Bol to vysoký, asi dvadsaťročný mladík s perfektne vypracovanou postavou a blond vlasmi vyčesanými dohora.

"Ja som Kristián," Kiko sa rozhodol predstavovať v Amerike celým menom. Usúdil, že sa im to bude ľahšie vyslovovať.

"Hunter, teší ma. Ty si ten Slovák, že?", povedal Hunter a Kiko prikývol. "Už sa teším na to, ako budeme spolu pracovať."

Kiko pozeral na Huntera a jeho hlavou prebehla nepríjemná myšlienka. Hunter je tak sexy, že by stál za hriech. A teraz s ním budem skoro každý deň...

-----------------------------
Po sto rokoch je tu ďalšia kapitola. Ak by sme spolu do prázdnin neboli, tak prajem všetkým školopovinným čo najlepšie vysvedčenie a čo najkrajšie prázdniny. Užite si ich. Pozdravuje Vás Džardži.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 23, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Esencia Lásky 2: Americká OdyseaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora