Választás

103 9 1
                                    

"Rendben a válaszom ,.."

- Át állok hozzád , - mondtam majd elindultam lassan S.Caban fele aki nagy mosollyal nyugtázta ,hogy ő győzött, elengedtem JungKook kezet aki utánam kapott de ,de én csak vissza fordultam hozzá és megcsókoltam és tovább indúltam,az utam felé  .

°•《JungKook POV 》•°
Át áll ez volt a válasza  , majd elengedte a kezem de még utána kaptam, visssza fordúlt és megcsókolt ,és elindúlt újra majd hirtelen minden sötét lett , én is elakartam indulni utána ,de egy hideg tárgy a nyakamhoz simúlt

-Ne mozdúlj ,vagy elvágom a torkod ezzel a késsel ,majd átszúrom a szíveden,- suttogta S.Caban a fülembe ,mire én teljesen megdermedtem

• JungKook tarts ki ,mindjárt megyek érted a fiúkat vissza vittem

•Ne gyere csapda ez ,menj haza a bíztonságba , szeretlek.- mondtam ki, útolsó szavamnak szánt szót , majd  bele könyököltem a gyomrába S.Cabannk ,majd fordúltam meg,hogy el tereljem a figyelmet , de felnézett rám,a földről,megragadta a lábam és lerántott a földre , bele szúrta a lábamba a kést , kihuzta belőle , a helyéről elkezdett ömleni a vér ,ezek szerint igaz a hír , hogy sebész pontossággal tudja eltalálni ,hogy hol vannak a hajszál erek ,míg én vergődtem a földön fájdalmamban ő fölém kerekedett és ezt mondta.

- Kár volt ezt csinálnod ,most meg kell ,hogy öljelek ,pedig ha nyugton maradtál volna akkor, a szolgám lehettél volna-momdta majd emelte a kezét, hogy lesújtson rám, én viszont eddig bírtam a sok vér vesztés miatt elájultam . De még mielöt lecsukódott volna a szemem láttam egy alakot kinek szeme vörös volt és ősi minták volták az arcán, de már szemeim lecsukódtak.  És csak tompa hangokat hallottam.

•••
Lassan  nyitogatni kezdtem a szemem,  és egy fehér szobában voltam , felültem , de a fejem majd szét hasadt ,körbe néztem , de csak fehér falak voltak, feláltam , észrevettem egy alakot hosszú barna haja volt , egyre közelebb mentem hozzá , majd felemelte a fejét és rá ismertem anyámra, könnyes volt a szeme, oda szaladtam hozzá, remegő kezeit az arcomra tette és megsimogatta azt , majd megszólalt.

- Kisfiam ..édes Kisfiam annyira hiányoztál ,nekem ,- ölelt meg

- Te is nekem anya, -mosolyodtam el fájdalmasan

-Rég találkoztunk , már gondolkoztam ,hogy le látogatok oda  a földre , de nem azt vártam ,hogy te gyere fel ide hozzám ,mit keresel itt , miért jöttél fel korábban.?!

- Hát azt hiszem , mostantól itt leszek veled , feláldoztam magam a - de bele vágott a szavamba

- Szerelmedért ?és az ottani családodért? Igen láttam a fájdalmas arcukat,de nem fogsz itt maradni ha rajtam múlik , szerelmednek szüksége van rád, és a többiéknek is, láttad volna szerelmed arcát mikor nem ébredtél  föl,  zokogott , magát hibáztatta ,hogy elvesztett téged ,- itt elhalkúlt és komolyan folytatta- ,most viszont én , nem azért vagyok itt ,hogy- és itt mellé lépett egy férfi alak aki folytatta a mondatát- eláruljam ,hogy mit csinálnak azt majd te megkérdezed , ha akarod ,de , választás elé állítalak, Jeon Jungkook, akarsz -e az élők sorában maradni, vagy maradsz a holtakkal itt fent a barátaid nélkül.

Sziasztok megérkeztem újabb résszel , remélem tetszett

Rejtèlyek Hàlòjàban 《JungKook.ff.》Where stories live. Discover now