"Egy,..kettő...három"
°•《JungKook POV》•°
Az ajtó betört így nekünk nyílt utat adva Liliannal,
- Srácok maradjatok ,kint nem bíztos , hogy ez bíztonságos-mondtam a többieknek. Lassan elíndúltunk befele a szobába , minden sötét volt , lassan oda sétáltam a függönyhöz , és egy hirtelen mozdulattal elrántottam , a szoba világosba borúlt , dulakodás nyomai voltak észlelhetőek, ezt persze Lilian is észlelhette ,mert mikor elért Hoseok ,és Yoongi emeletes ágyához lassan végig ,húzta a kezét rajta, majd lehúnyta a szemét , ha ez egy másik esetben lett volna, még élveztem is volna, de ebben az esetben ,csodáltam amit csinált , mikor kinyitotta a szemeit elindult a fal felé ,majd rá ragta a kezét , de ezt már nem hagyhattam szónélkül, a kíváncsiság győzött rajtam.
-Mitcsinálsz?- kérdeztem
- Erre mentek , érzem, a közelben vannak , kövess ,- rá ragta a kezét a falra, az meg mintha a vízhez ért volna elkezdett hullámozni majd átlépett rajta , én követtem őt , mint egy kis kutya ,
°•《Lilian POV》•°
A falon átlépve az erdőben találtam magam , Jungkookkal, kicsit bizonytalanúl ,de megfogtam a kezét majd elíndúltunk, amerre éreztem a fiúk jellegzetes illatát ,•••
Már javában az erdő középében járhattunk mikor is meghallottunk valamit ,vagy inkább valakiket , halkan nyöszörögni, lassan közelítettünk a hangok irányába ,majd megláttam két , loboncot , majd a hozzá tartozó testeket is , ám hirtelen elfogott valami rossz érzés mintha figyelnének minket , megszorította a kezem a mögöttem álló fiú ,hogy bizony ő is érzi . Majd halk motoszkálásokat hallunk, és lassan taps ami egyre erősödött majd megjelent elöttem egy alak•Ez S.Caban -hallottam a fejemben JungKook ,nyugtalan hangját.
• Nyugodj meg , beszélek vele és haza visszük a srácokat.-probáltam nyugtatni őt ,kissebb nagyobb sikerrel.
- Nos ,gratulálok neked ifjú kiválasztott, eddig eltaláltál ide, a többi kiválasztott eddig sohase jutott el ,vagy feladták vagy, meghaltak ,úgy ahogy apád is tette ,elhagyott titeket azért ,hogy te ne lehessél kiválasztott és ,ne öljelek meg téged ,azt hitte ,hogy engem ...Engem letud győzni -mondta egy gúnyos kacajjal, majd folytatta- de engem ,senki nem tud legyőzni , de most gondolj bele ,milyen nyálas már ez feláldozta magát érted , Pfúúj csorog a nyál, De neked nem kell meghalnod, ...Ha mellém állsz ,akkor megkegyelmezem az életed ,és a kis barátodét is-mondta egy gúnyos mosoly kíséretében.
- Hogy merészelted megölni az apámat?! Őt hagyd békén és ne merd a szádra venni a nevét, egyáltalán semmilyét sem , barátaimat meg azonnal elviszem innen ,ha kell ,a fejeddel együtt .- jelentettem ki .
- Ugyan már kicsi Lilian ,ehez még te gyenge vagy, de ha át állsz hozzám egyik barátodat sem fogom bántani és még a bátyjádnak is megkegyelmezek , ha át állsz ide akkor erősebb leszel , és uralkodhatunk az egész világ fölött , az embereket alá vetjük az akaratainknak, de ha nem , akkor megöllek téged , válassz - ha mellé állok a barátaim megmenekülnek de ha nem ,akkor meghalnak.. Döntenem kell.!
- Rendben a válaszom....
És itt vagyok , remélem nem baj ,hogy ez most,korábban jött ,próbáltam egy kis izgalmat bele meríteni és szerintem meg lett , ha tetszett akkor kérlek jelezzétek komment+vote💙
ESTÁS LEYENDO
Rejtèlyek Hàlòjàban 《JungKook.ff.》
AventuraMindenki tudja hogy a Vámpírok és a Vérfarkasok világ kezdete óta ellenségek. De az emberek mégsem veszik észre a körülöttük folyó harcot. Lili Mixium sem tud a temészet felettiek létezéséről. Lili és családja elköltöznek New Strangerbe, ám adódik e...