" és az ablakok kitörtek "
°•《 Wozzi Pov 》•°
Szaladtunk felfelé amilyen gyorsan csak lehetetta srácok már javában ott álltak az ajtóban ,mikor meg próbáltam kinyitni az ajtót nem lehetett hiába rángattam rugtam mindent csináltam megse moccant .Majd a sikítás abba maradt és hirtelen kinyilt az ajtó Lil pedig ott állt rémülten a szoba közepén ,megse mert moccanni senki ott állt mindenki majd egyszercsak Viki átfurakodott rajtunk én a keze után kaptam de kirántotta és oda ment Lilhez .
°•《 Lilian Pov 》•°
Mindenre emlékszem..egyszerüen minden beugrott 1 éves koromtól egészen 17 éves koromig bezárólag . A fájdalom átjárta az egész testem de ez még nem is fájt annyira , viszont az volt a legrosszabb mikor a hátam veszettűl elkezdett égni és olyan érzés volt mintha a lapockámat darabokra törnék ,és a fogaim egyszerre kezdtek el nőni egyszerüen felülmulta minden fájdalom tűrésem és kirobbant belőlel egy akkora sikoly hogy az ablakok mind kitörtek majd egy bizsergő érzés fut végig rajtam majd az ajtó bezáródott *inkább becsapódott* és kattant a zár . És ezekután hallom Wozzit ahogy kétségbe esetten próbálja kinyitni az ajtót majd a sötétség elnyelt de pár percel késöbb az ajtót kinyitottam ,nemtudom hogy de kinyilt magától én a szoba közepén álltam majd hallom ahogy valaki átfurakodik 8 kiváncsi szempáron és hallom ahogy Wozzi azt mondja Viki, a lány oda jött hozzám és megölelt én félve arrébb léptem mire ő csak annyit mondott a srácoknak csajos este mennyetek ,nagy durci párbaj után elmentek .
- Héj , nyugodj meg ,fájdalmaid voltak ez ilyen dolog énis átéltem már ezt, nekem is ilyen volt ,csak nekem nem volt közben egy átalakulásom, de mond milyen érzés volt mikor àtalakultál futott valami bizsergő érzés végig rajtad ?-kérdezte erre éncsak bólintottam egyet .- és volt olyan érzésed hogy a lapockádat darabokra zúzzák és égetett?-tette föl a második kérdést, erre is csak bólintottam - és a fogaid is fájtak jól gondolom .- ezt csak így lazán kijelentette és sóhajtott egyet .
- Igen -momdtam félve - ez baj ?
- Nem., nem dehogy csak ez azt jelenti minnél hamarabb el kell kezdenünk a kiképzésed mert mivel te egy félvér vagy , egyszerre vagy vámpír , és bukott angyal is de eközben emberis vagy ami azt jelenti meg tudsz halni de örök életed van tehát bele lépsz a 18.élet évedbe és már nem öregedsz ...röviden : azért kezdjük a kiképzésed mert nagyon akarnak téged a vérfarkasok meg a többi természet feletti lény, és ki kell derítenünk a képességeidet amiben majd a srácok is segítenek.-mondta egy bíztató mosoly keretében .
- Rendben ....értem-momdtam egy kicsit élettel telibb hangal.- de Wozzi mondott valami Vér holdat meg valami S.Cabátot vagy Cabant azok vagy az ki vagy micsodák?-kérdeztem a férfi nevére elkomorult az arca majd vett egy mély levegőt és bele kezdett.
- Először is ...a vér hold az, az amikor felerősödnek az érzékeid 10x-ére az átlagnál, a véred sokkal többet ér és így sokkal hatékonyabb hogy átváltozzanak és világ uralomra törjenek. Másodszor pedig S.Cabanról ne is beszéljünk kérlek.
- Remdben. Viki?
- Hm?
- Köszönöm hogy segítesz annak ellenére hogy nem ismersz és, hogy kitörtem az ablakokat amit persze kifizetek.-mondtam egy halovány mosoly kiséretében
- Hé szívesen teszem és nem fogod kifizetni az ablakokat nem szükséges ,voltak már itt nagyobb károk minthogy kitörik néhány ablak -mondta - naa gyere ide tee-tárta szét a karját .
- Rendben -mosolyogram majd megöltem és így mentünk le a nappaliba.
°•《 Wozzi Pov 》•°
-Najó én felmegyek túl nagy a csend ez nem stimmel ...mivan ha rosszul lettek ...mindketten, vagy leestek az ágyról ....,vagy megtámadta egy..
- Egy nagy semmi - válaszolt Yoongi unottan majd mikor hallottunk egy rsccsenést felkaptuk a fejünket és a lányol ott álltak elöttünk és úgy mosolyogtak mint az állatok ....mondjuk Viki az meg mindenki más is . Ahogy Yoongi meglátta Lilit olyan rekord sebességgel állt fel és ment oda hozzá hogy azt még Flashis megirigyelné.
°•《 Yoongi Pov 》•°
Amikor először megláttam Liliant abban a percben láttam ő az igazi ...majd mikor lejöttek Vikivel első dolgom az volt hogy oda menjek hozzá és bemutatkoztam neki . Nagyon szépen mosolyog az egészény elvarázsoló.
- Helló Yoongi vagyok én leszek az aki megtanït uralkodni magadon-momdtam röviden és kedvesen legalábbis próbáltam kedves lenni.
- Köszi már alig várom én Lilian vagyok .Szia.
- Szia mia én Jin vagyok és leszek az aki megtanít a koncentrációra -mosolygott rám aranyosan
- Hello Bello vagy Bella én Tae vagyok és én leszek az aki megtanítja a szárnyaid használatát.-mosolygott aranyosan majd megölelt és jött a következő.
- Szia, Szia JongKook vagyok és én...én...én vagyok az aki megtanít vadászni Nam Joonnal
- Helló Nam Joon vagyok énis segítek a kiképzésben.
- Szióóóka J-hope vagyok és én leszek az aki megtanít használni a gondolataid úgy hogy ne bántsanak ,tudom ez olyan mint Yoongié de nem....ez teljesen más -momdt ő is és megölelt szorosan
- Szia Jimin vagyok és én....én méh nem tudom mitcsinálok -mondta majd jött az utólsó Viki
- Szia Viki vagyok és ahhj nem érdekel nagyon szimpatiukus vagy és kedves és ugyanúgy mint Jimin nem tudom mitcsinálok majd -momdta majd tovább állt .
Naaa itt vagyok újabb résszel remélem tetszett.😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Rejtèlyek Hàlòjàban 《JungKook.ff.》
PertualanganMindenki tudja hogy a Vámpírok és a Vérfarkasok világ kezdete óta ellenségek. De az emberek mégsem veszik észre a körülöttük folyó harcot. Lili Mixium sem tud a temészet felettiek létezéséről. Lili és családja elköltöznek New Strangerbe, ám adódik e...